Ai uitat parola?
#YESLAVOT pe 26 mai Afla mai multe ×


  • MCatalinStrezoiu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Olanda
  • Masina: Meriva din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara, supun atentiei dumneavoastra o noua problema:
- dupa realizarea schimbului de distributie, am observat o crestere nejustificat de mare a consumului de motorina pe calculator.
La demarajul de pe loc, intrarea in vitezele 2 si 3 si la accelerare vad si consumuri de 24/ 28L.
Nu pierd motorina pe nicaieri, filtrul DPF este in parametrii normali si nici nu am observat o scadere a puterii motorului, vibratii nejustificate etc.
- acul indicatorului de la rezervor imi arata ieri undeva la 1/4 din cantitatea normala de motorina si am mers sa alimentez, precizez ca fac zilnic 200-300 km din care 250 minim pe autostrada, mergand cu viteza normal rezonabila, 100-110.
La alimentare, am reusit sa adaug doar 26 de litrii desi, in mod normal, in astfel de situatii, inainte de schimbarea distributiei, alimentam 35-38litrii pana la buza rezervorului.
Chiar nu inteleg. Precizez ca la solicitarea mea am cerut si schimbarea lichidului antigel odata cu schimbarea pompei de apa, mecanicul alegand sa puna mai mult lichid antigel si sa tureze motorul pentru ca lichidul sa circule in tot circuitul de racire al motorului..
Daca cineva stie va rog. Sunt deschis oricaror propuneri decente.
  • MCatalinStrezoiu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Olanda
  • Masina: Meriva din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Inca astept un raspuns la intrebarea mea.
Sa fac presupuneri:
- de cateva zile fac consumul,masina se comporta normal
- la 164km rezulta un consum de 5,8L total la pompa
- indicatorul de combustibil imi arata 50% in rezervor dupa ce ieri am alimentat la " buza".

Intrebarea mea este. Sa fie flotorul din rezervor?
De ce oscileaza ?
De ce aceasta discrepanta imensa respectiv 50%si la alimentare, intra doar 5,6L
De ce la viteza de croazierade 110 km pe ora si cu un consum mediu de 3,8-4,1 acul de la combustibil scade rapid si apoi daca accelerez si tin constant undeva la 130-140km/h, acul se ridica si indica normal ?
Astept parerisi raspunsuri .
Va multumesc anticipat.
O solutie ar fi sa demontez capacul de la rezervor si sa vad daca flotorul nu este spart?!

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata