Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Simptome:

Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z19DT
Am dat si eu peste nefericita eroare p0002....am schimbat regulatorul si nimik...merge bine porneste bine doar ca la 3300-3500rpm apare masina cu cheita ...masina mergand bine in continuare inca 2.3 minute urmand limitare....opresc motorul porneste si totul e bine....ma intreb care ar mai putea fi cauzele...regulator pompa...senzor rampa sau...sau chiar pompa...si daca stie cineva rolul regulatorului de pe pompa
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Mergi fara buson la rezervor si vezi daca face la fel.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
sa incerc...si atunci care ar fi motivul daca ea ar merge bine....sorbul e curat...pompa din rezervor nu stiu in ce parametrii e...dar o sa incerc si revin cu raspuns
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Regulatorul de pe pompa dicteaza presiunea in rampa si senzorul de pe rampa citeste presiunea si o trimite la calculatorului central ECU.
Schimba senzorul de pe rampa ,il poti verifica cu un tester ,sau un injector da da mai multa motorina pe retur.Sunt discutii pe forum ,poti da o cautare cu P0002 z17dt si gasesti .
Skip ads

  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
am facut test de retur la injectoare...toate la fel...pe tester sunt in parametri....regulatorul l-am schimbat dar senzorul nu...senzorul se poate testa cumva?
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
eu cred totusi ca regulatorul de pe rampa dicteaza presiunea in rampa si cel de pe pompa regleaza presiunea in pompa
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Evident.
Baiatu` de mai sus are Z17DTJ si crede ca aceleasi probleme sunt la Z19DT.Smile
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Evident ....ca ecu de unde stie ce presiune este in rampa ...de la senzorul de pe rampa ,corect? si ce face ecu , in functie de ce primeste de la senzor ...comanda regulatorul de pe pompa ca pompa sa mentina presiunea in rampa ,corect ? Deci cum este pana la urma ?
Ciprinhio pe rampa este senzor nu regulator.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Rampa de Z19DT are si senzor presiune si regulator de presiune. Mai citeste nitel, nu te aprinde asa. Nu!
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Corect sorry ,asa este ,acum am vazut. Eram cu gandul la 1.7.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
da asa e da-le in colo ca azi le-am avut in mana pe toate....am tot mesterit cu gandul sa o rezolv dar m-a facut masina e mai smechera...nu stiu cum sa aflu acum daca e senzorul sau regulatorul de pe pompa...sau nu in ultimul rand pompa
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ai mers fara buson ?
Skip ads

  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
da iuliane am mers si asa...acelasi lucru....in momentul cand intra eroarea da un danf de fum dupa ea de zici ca se curata...dar ma gandesc ca e normal din moment ce ea nu-si atinge presiunea injectoarele nu mai pulverizeaza bine si de acolo toata fericirea
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Faptul ca este generata acea eroare P-0002,inseamna ca presiunea in rampa este mai mica decat este cererea sistemului.Pierderile de presiune pot apare in 2 locuri,in returul injectoarelor(verificare facuta) si pe la regulatorul de presiune de pe rampa,a carui etanseitate lasa de dorit(posibil). Calculatorul nu poate supraveghea posibilele pierderi in retur(injectoare + regulator inalta presiune) si atunci considera ca regulatorul de debit combustibil are o problema,ceea ce de multe ori e fals...! N-ar fi rau de verificat,presiunea generata de pompa lift(rezervor),poate influienta negativ performantele pompei de inalta.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
dar daca pompa din rezervor ar fi avut ceva ....nu ar fi trebuit sa porneasca mai rau..intreb asa....regulatorul de pe pompa influenteaza presiunea in rampa?si cum a zis si florian si senzorul mai poate fi banuit..
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
si pompa din rezervor am desfacut-o acum cateva zile crezand ca sorbul are multe mizerii...avea putin span la fel ca si regulatorul cel vechi...spanul cred ca provenea din pompa
  • DamageOpel

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Targu Jiu
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2021

  • Mesaj Privat
Salut. Cum ai rezolvat aceasta problema?Ma lovesc și eu de ea.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR