Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • MPodaru

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2014 20dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Simptome: as vre sa stiu daca si tipul a20dte are si el aceleasi probleme cu semeringul de la pompa de ulei cum au cele din 2009- 2012
Sau cum pot afla daca si tipu asta are probleme

Multumesc anticipat

Cod(uri) eroare:
----
Model: insigna sport tourer
An fabricatie: 2014
Cod motor:a20 dte
Skip ads

  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Da are același oring intre pompa și sorb se întãrește si prinde aer și ajunge mã puțin ulei e bine cam la 80.000- 90.000km sã îl schimbi .dar sa controlezi și cuzineți de palier mai precis cel central adicã nr 3 care se grupeazã primul
  • daniel saar

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2011 Apt001362
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Salut
Am achiziționat și eu in Decembrie anul trecut o Insignia an 2011 cu 125 de mii de km din germ ( aici locuiesc ) am vãzut multã frica din partea unora cu o-ringul acela , in vara am aj in ro și M-am ocupat de distribuție și ce mai era
Plus vestitul o-ring , la 138 de mii de km o-ringul acela nu avea absolut nici o problema , L-am schimbat preventiv , sincer nu cred ca era necesar....

Imagini cu o-ringul vechi la 138 de mii km

Cine are nevoie sa comande o-ring nou aici are cod ul a costat 70 de lei

  • doruletu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Vreau sa va supun atentiei aceasta piesa ..Insignia A20DT* low oil pressure

Aivaras Berneckis

1,1 K de vizionãri
Acum o lunã
Insignia low oil pressure problem solved Smile for solution please contact: A20DToilpump@gmail.com.
Eu am cumparat acest adaos si cred ca va rezolva problema vestitului O-RING definitiv
Nu fac reclama dar cred ca este folositor posesorilor de Insignia
Denumirea completa este..OIL PICK UP GASKET SEAL..
Skip ads

  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
daniel saar a scris:Salut
Am achiziționat și eu in Decembrie anul trecut o Insignia an 2011 cu 125 de mii de km din germ ( aici locuiesc ) am vãzut multã frica din partea unora cu o-ringul acela , in vara am aj in ro și M-am ocupat de distribuție și ce mai era
Plus vestitul o-ring , la 138 de mii de km o-ringul acela nu avea absolut nici o problema , L-am schimbat preventiv , sincer nu cred ca era necesar....

Imagini cu o-ringul vechi la 138 de mii km

Cine are nevoie sa comande o-ring nou aici are cod ul a costat 70 de lei
da Dar cel nou este mult mai elastic .Te întreb .ai controlat cuzineți de palier
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
In cazul motoarelor de pe Insignia mai bine plangi pentru 70 lei daca-l schimbi degeaba decat dupa 2000 euro daca statea sa crape ,cred ca e prea mare diferenta ca sa nu fii curios sa vezi ce-i acolo.
Am fost curios sa vad intr-un motor care nu dadea semne de lipsa ungere, eu cred c-a meritat efortu.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
70 de lei daca il schimbi tu.
Pt. manopera mai dai vreo 500 lei, dar merita deranjul.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:In cazul motoarelor de pe Insignia mai bine plangi pentru 70 lei daca-l schimbi degeaba decat dupa 2000 euro daca statea sa crape ,cred ca e prea mare diferenta ca sa nu fii curios sa vezi ce-i acolo.
Am fost curios sa vad intr-un motor care nu dadea semne de lipsa ungere, eu cred c-a meritat efortu.
se vede sita de la sorbul de ulei dar acela negru este silicon
  • Kkopacz

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Sfantu Gheorghe
  • Masina: Insignia 2013 A20DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2021

  • Mesaj Privat
Buna eu asa am auzit din ca modelele de motor A20DTE dupa 2013 nu are probleme cu simeringul, intre timp s-a remediat problemele astea ,numai intre 2009 si 2013 au probleme cu simeringul . E adevarat ?
  • SBadescu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2021

  • Mesaj Privat
Salut, asa mi-a spus si mecanicul cu care lucrez de ceva timp. Zicea si ca are un senzor in plus la pompa de ulei fata de modelul de pana in 2013 si ca daca e sa se intample ceva iti apare imediat martorul in bord, nu cand deja e prea tz
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR