Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Scuza-ma, dar m-a indus in eroare poza cu compresorul care nu era postata de tine.
Deci repet: cu instalatia goala si compresorul dat jos de pe masina si scurs de ulei, se pun urmatoarele cantitati:
- in freon 10ml PAG 100 sau echivalent;
- in corpul compresorului 150ml PAG 100 sau echivalent.

Ulei prea mult in freon, ataca O-ringurile de cauciuc si presetupa.

LE: Ca exemplu, eu am completat de curand si la scoaterea freonului au gasit 2ml. Au completat pana la 8ml.
Skip ads

  • octav-78

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 Y17 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut am tot citit posturile referitoare la problema mea dar nu am gãsit un rãspuns la obiect. Deci: astra g 1.7dti 2004 climatronic. Am maºina de 2 ani ºi mi-a mers aeru bine pana Azi când afarã erau 34 grade. Am plecat cu maºina iar dupã 5 min de mers lejer am oprit la un peco. Atunci am obs cã aeru venea în valuri-când mai slab ºi cald când mai tare ºi rece. Dupã 2 faze de genu asta în 5 min mi-am dat seama cã ceva nu merge bine. Moment în care în maºina a început sã între mult fum. Climatronicul era la 16 grade ºi ventilaþia la max. Am luat contactul ºi desfac capota: ieºea fum pe la platan/fulie. Am obs ceva ulei, nu mult, pe zona unde cupleazã. I-am mai fãcut o probã ºi am vz cã , cupleazã compresorul , dar patineazã. Am plecat cu aeru dat pe Eco. Acasã l-am mai cuplat de câteva ori ºi a mers- bagã rece. Care ar fi cauza ºi ce sfaturi aveþi. Baftã
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Daca iti pierde compresorul ulei pe la presetupa, este normal ce s-a intamplat, s-a incins si a ars uleiul datorita patinarii platanului pe fulie.
  • octav-78

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 Y17 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Deci zici tu cã s-ar rezolva cu schimbare presetupa. Ce se vede este ulei din instalaþie sau cel din compresor? Cum pot sã-verific dacã compresoru nu are tendinþa de a se bloca? Vreau sã fiu sigur înainte de a cumpãra piese.
Mersi Aropo- cu ce aº putea sã-l curãþ de urmele de ulei?
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Este ulei din instalatie, deci din freon. Nu stiu cu ce se poate curata. Verificarea consta in invartirea platanului compresorului si pe urma a fuliei. Trebuie ca ambele sa se invarta usor. Dupa ce s-a pus pe masina si s-a incarcat instalatia, platanul se invarte 3 ture si apoi se observa ca incepe sa faca presiune(se opune miscarii).

LE: NU mai da UP!, nu stau toata ziua pe forum.
  • octav-78

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 Y17 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Mulþam voi reveni cu informaþii dupã ce o rezolv.
  • octav-78

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 Y17 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Azi am fost plecat ºi afarã fiind 34 grade am dat drumu la aer. Timp de o ora cât am mers nu a avut nici o problema. Ce mã sfãtuieºti sã fac- sã merg în continuare cu el aºa sau sã merg la doctor? Când am oprit maºina am verificat vizual compresorul. Atât platanul acu ºi corpul compresorul aveau o temp destul de mare -cam ca a motorului- undeva la 80-90 gr. E normal? Mai ales platanul?
  • cecenia

  • Mesaje scrise: 195
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2009

  • Mesaj Privat
octav-78 a scris:Salut am tot citit posturile referitoare la problema mea dar nu am gãsit un rãspuns la obiect. Deci: astra g 1.7dti 2004 climatronic. Am maºina de 2 ani ºi mi-a mers aeru bine pana Azi când afarã erau 34 grade. Am plecat cu maºina iar dupã 5 min de mers lejer am oprit la un peco. Atunci am obs cã aeru venea în valuri-când mai slab ºi cald când mai tare ºi rece. Dupã 2 faze de genu asta în 5 min mi-am dat seama cã ceva nu merge bine. Moment în care în maºina a început sã între mult fum. Climatronicul era la 16 grade ºi ventilaþia la max. Am luat contactul ºi desfac capota: ieºea fum pe la platan/fulie. Am obs ceva ulei, nu mult, pe zona unde cupleazã. I-am mai fãcut o probã ºi am vz cã , cupleazã compresorul , dar patineazã. Am plecat cu aeru dat pe Eco. Acasã l-am mai cuplat de câteva ori ºi a mers- bagã rece. Care ar fi cauza ºi ce sfaturi aveþi. Baftã
.
Ceva asemanator am patit si eu ieri . Astra G 2002 cu climatronic , am setat temp la 17 grade si am dat pe maxim , am mers aproximativ 5km am ajuns acasa si inainte sa bag masina in parcare din dreapta masinii un nor mare de abur iesea cu presiune(sunet gen cel de la spalatorii cand da apa cu presiune) a durat cam 5-10 secunde . Am lasat masina vro 60 min sa se raceasca am saltato pe cric , am dat scutul jos si surpriza > Pe scut un ulei verzui cu un miros de ars nu stiu sa explic exact.Din cate am inteles ar fi de la comp de aer conditionat , dar totusi dc atata abur scos de sub masina ? Ce trebuie sa verific ? Acum cand dau drumu la clima , la inceput e un aer umed Crying or Very sad . Azi din pacate acelasi lucru , dar fara ulei . Nor de vro 2 metrii de abur de sub masina din partea stanga (cum privesti motorul din fata )Se aude si un huruit cand dau drumu la clima , inainte nu se auzea .Am facut testul pseudo-agrafa si nici o eroare . Nici martorul (patratul cu steluta in el -> pt freon) nu se aprinde , deci normal ar trebuii sa fie freon in instalatie. Ce sa verific ?
Skip ads

  • octav-78

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 Y17 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Îmi pare rãu despre tine dar îmi lasã impresia cã ai o problemã mai complicatã ca a mea ºi ar trebui sã o duci la un doctor mai repede. Mai bine o þii pe Eco ºi laºi geamul. Sã auzim de bine
  • cecenia

  • Mesaje scrise: 195
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Ciudat totusi ,norul dispare dupa 5-10 secunde , masina merge normal , aer baga ( parca nu raceste asa de bine , dar totusi e rece ) Nu am apucat sa vad de unde exact iese acel abur , prima data cand mi sa intamplat(ieri) m-am speriat am crezut ca a luat foc masina , am scos cheia din contact si l-am sunat pe tata ( TATA ARDE MASINA Very Happy ) haz de necaz .. si azi , pana am coborat din masina sa vad de unde iese , a disparut ,sa evaporat Sad
  • cecenia

  • Mesaje scrise: 195
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Revin , am observat ca se aude un fasait din bord cand dau drumu la clima alaturi de acel huruit , dar acestea dispar cand apas pe ECO .. nu are nimeni nici o idee cam ce ar putea fi ? In afara de ventilator ce se mai afla in bord\spatele lui ?Banui ca acel vaporizator nu poate huruii si fasaii
pt ca e un simplu radiator
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
cecenia a scris:Revin , am observat ca se aude un fasait din bord cand dau drumu la clima alaturi de acel huruit , dar acestea dispar cand apas pe ECO .. nu are nimeni nici o idee cam ce ar putea fi ? In afara de ventilator ce se mai afla in bord\spatele lui ?Banui ca acel vaporizator nu poate huruii si fasaii
pt ca e un simplu radiator


Fasaitul ala se auzea si inainte cateva secunde cand porneai clima, insa acum esti tu prea atent. Si a mea face la fel de noua.
In schimb norul alb probabil e ulei de la compresorul de AC scurs pe galeria de evacuare. Asta da e o problema. Mai verifica daca nu cumva pierde antigel pe undeva si la fel picura pe partile incinse ale motorului, pe bloc, pe evacuare pe turbina, daca e Diesel.
Skip ads

  • cecenia

  • Mesaje scrise: 195
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2009

  • Mesaj Privat
E benzina,z16xe. Probabil se auzea si inainte acel fasait,dar acum parca se aude mai tare,cu cat turatia motorului e mai mare cu atat se aude mai tare. Antigelul e la nivel,nici vorba de el.
Compresorul pe unde ar putea pierde ulei? M'am uitat si pe sub masina la el si pe la capota,nu vad nimic patat. Cum as putea verifica/completa uleiul din compresor? Multumesc pt raspuns alre.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
cecenia a scris:E benzina,z16xe. Probabil se auzea si inainte acel fasait,dar acum parca se aude mai tare,cu cat turatia motorului e mai mare cu atat se aude mai tare. Antigelul e la nivel,nici vorba de el.
Compresorul pe unde ar putea pierde ulei? M'am uitat si pe sub masina la el si pe la capota,nu vad nimic patat. Cum as putea verifica/completa uleiul din compresor? Multumesc pt raspuns alre.


dar pe cele 100 de pagini din forum despre aer conditionat, freon, compresor le-ai citit? Sunt expuse probleme asemenatoare cu ale tale, inclusiv una cu fum alb sub capota. Am citit eu pe sarite si pare ca la tine face supra presiune pe circuit si da afara freon. Sper sa nu cobesc dar s-ar putea sa te lase foarte curand.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR