Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • ABratu107

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Simptome:
Tacane la rece destul de rau, uleiul este negru (chiar apos), franele nu prea tin (nu scartaie la franare sau chestii de genul ci doar pedala merge greu).
Cod(uri) eroare: -
----
Model: Astra G
An fabricatie: 2003
Cod motor: -

Salut. Sunt nou (dupa cum probabil vedeti), numele meu este ALEX si doresc sa va comunic problema cu masinuta mea.
Ei bine in ultimii 10 ani am condus numai masini de firma sau care nu erau ale mele, ieri am achizitionat un Opel Astra G din 2003, 1.7 cdti pentru plimbari cu familia,mers la munca, de zi cu zi mai exact dar, din pacate am anumite probleme cu el.
Dupa cum am spus mai sus la simptome, am probleme la franare,tacane,uleiul este ngru si etc, ideea este ca eu nu ma pricep indeajuns incat sa stiu (da trebuie schimbat x sau y), tocmai de aceea va intreb pe voi daca este ok ce am pus in cos si daca pot da checkout linistit la comanda.Pentru ca pana acum am cheltuit peste 100 lire fiind la mai multi mecanici unde mi s-a cerut 25 lire constatarea, iar toti au avut pareri diferite..
Eu zic ca daca schimb toate astea masina va fi ok si va merge in parametrii mai normali si ma va tine pentru drumuri gen munca-casa,casa-munca Smile

Voi ce ma sfatuiti? Este ok ce am ales?
- placutele/discurile
- distributia
- filtrele
- uleiul ales

Este de preferat sa urmaresc tutorialele de pe youtube pentru a schimba diverse piese (ulei,filtre,etc)? Problema este ca aici in Anglia, toti mecanicii imi spun "de ce nu o dai la scrap(fier vechi)? Iti poti lua alta linistit cu 200 lire"... ideea este ca imi place mult masina/culoarea/consumul ei, atat mie cat si familiei mele...asa ca sincer nu as dori sa o dau...


Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
La partea de frana ar trebui sa verifici si servofrana, sau daca ai vacum.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ca completare la ce a spus clegul svasile ,ce ai in cos este ok ,doar ca ai grija ce discuri si placute cumperi sa nu iei altceva si sa nu se potriveasca.
Ca pret este cam mare ,din tara le achizitionai mai ieftin.
Cu tacaneala este posibil sa fie doar din ulei ,ceea ce ar fi ok ,dar poate fi si altceva mai grav , gen tacheti ,injectoare sau altceva ,nu stiu ,trebuie sa localizezi exact zona unde tacane si consultat un mecanic.
Ce motor ai mai exact 1.7 cdti sai 1.7 dti pt.ca difera ca motoare.Daca zici ca este 2003 cel mai probabil este 1.7 dti . Tot ce vrei sa schimbi la masina se schimba usor acasa cu cateva scule daca ai si te pricepi un pic.Bafta.
  • ABratu107

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Va multumesc tuturor pt sfaturi. dti este,mai exact astra club 1.7 dti.

Pretul nu conteaza, aici sunt ieftine (din cauza la acea reducere). Comparativ cu, cat cereau mecanicii crede-ma ca este mai iefitn. Din pacate sunt stabilit in UK de 6 ani de zile... si nah
Ceea ce am in cos este exact pt aceasta masina (pe siteul www.eurocarparts.com) iti bagi nr de inmatriculare si iti da special pt masina respectiva.
Cum am mai spus, mecanicii aici sunt foarte "idioti"... adica gen iti ia bani dar nu-ti face nimic concret. Unui prieten i-a luat la un ford focus 2007,diesel... undeva la 100 lire ca sa ii schimbe filtrele si uleiul.. si nu i-a schimbat nimic. De priceput ma pricep de ex sa schimb discurile,placutele etc, la filtru de ulei si la cel de motorina imi va fi putin mai greu.

Tacaneala este ok, am fost mai devreme la cumnatul meu care si-a luat astazi un astra H,1.9 diesel, iar eu confundam sunetul de diesel cu cel de benzina, deci a fost vina mea Very Happy
Tot nu mi-ati raspuns, este ok ca si uleiul sa fie apos?

SVasile, cum verific daca am vacum? Iar servofrana...unde naiba verific Very Happy ?

V-am atasat toate informatiile despre masina.



Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Servofrana este in spate la pompa de frana, in compartimentul motor pe directia volanului. Tot acolo trebuie sa ai un furtunas care intra in servo, il scoti, il astupi cu degetul si vezi daca trage(cu motorul pornit). Vacum este posibil sa faca, altfel aveai probleme si cu turbina sau alte componente actionate de vacum.
  • ABratu107

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos Svasile, imediat incerc si revin cu un raspuns.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
La filtru de ulei iti trebuie o tubulara de 32 parca si se afla sus un spatele motorului , este f. simplu ,iar la cel de motorina este si mai simplu ,iti trebuie doar un imbus torx si este un surub chiar pe mijlocul capacului filtrului ,il scoti ,schimbi filtrul pui motorina in corpul filtrului si montezi capacul la loc .
Servofrana este tulumba aceea rotunda pe care este montata pompa de frana cu rezervorul de lichid.
Pompa de vacuum este montata pe alternator si face vacuum pt. servofrana ,egr si comanda turbo .
Posibil ca servofrana sa fie defecta ,asta daca zici ca pedala este tare cu motorul pornit.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR