Ai uitat parola?


  • FAndreiIlies

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jul 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara,
Detin de doua saptamani un Grandland X Enjoy 1.2 benzina, iar acum o zi la intoarcere dinspre Constanta pe la Mulfatlar dupa ce am efectuat o depasire motorul s-a oprit brusc la 100 km/h ramanand in bord martorul de baterie aprins.
Am oprit pe margine si a pornit fara probleme, chiar a pornit cu ac-ul pe automat. A mai patit cineva asa ceva?
  • FAndreiIlies

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jul 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara,
Detin de doua saptamani un Grandland X Enjoy 1.2 benzina, iar acum o zi la intoarcere dinspre Constanta pe la Mulfatlar dupa ce am efectuat o depasire motorul s-a oprit brusc la 100 km/h ramanand in bord martorul de baterie aprins.
Am oprit pe margine si a pornit fara probleme, chiar a pornit cu ac-ul pe automat. A mai patit cineva asa ceva?
  • vladspaniolul

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Grandland X B16DTH din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o poza compartiment motor la un GLX 1,6 D ? Sunt pe cale sa achizitionez un GLX care a fost accidentat frontal si as avea nevoie de un pic de ajutor din partea posesorilor de GLX motor 1,6 Diesel. Ma intereseaza partea din zona unde este bateria si suportul de la Releul de bujii, si partea de deasupra spoilerului unde vine ransforsarea acea dintre faruri. Daca stie cineva sub carenajul din partea soferului pe la proiectorul de ceata am vazut doua mufe care nu sunt conectate nicaieri, ce o fi cu ele? Multumesc anticipat.
  • panna

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Grandland X din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!

Iti pot raspunde legat de “ranforsarea” dintre faruri: e doar plastic.

Mufele din partea soferului nu le am conectate, cred ca sunt de la proiectoare ceata.
  • panna

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Grandland X din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2018

  • Garaj Mesaj Privat

  • vladspaniolul

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Grandland X B16DTH din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
#panna. Multumesc mult pentru raspunsul promt si pentru ajutor. Ai idee ce cod are sau unde as putea sa gasesc acea ranforsare si la ce pret ? Lasa-mi un PM cu numarul tau de telefon, as dori sa te mai intreb unele chestii.
  • vladspaniolul

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Grandland X B16DTH din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Stie cineva la ce se refera erroarea asta. Mentionez ca este un Grandland X motorizare 1,6 diesel cutie automata. Multumesc.



  • Adventro

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Grandland X din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut
Revin cu problema semnalata anterior si cu rezolvarea Smile :
"Am o problema foarte ciudata.
1.6 diesel, 120CP, transmisie manuala, tractiune fata.
Sunt momente in care trepideaza groaznic motorul si da sa se opreasca in mers. Se intampla doar in treapta 3 si 4 in momentul in care apas acceleratia.
Am semnalat problema si la revizia de 15000 insa "iluminatii" de la Cluj au spus ca mai mult ca sigur e problema de combustibil si sa bag motorina superioara. Le-am urmat sfatul, nu mi-a mai facut probleme pana acu vreo luna. Se intampla absolut aleatoriu, nu e o regula anume, pur si simplu din senin.
Vreo parere? mai e cineva care mai are problema asta sau a avut-o?"
Dupa nenumarate vizite in service cu acelasi rezultat, "totul e in regula, testerul e perfect, masina merge", a sosit momentul sa mergem in concediu. Dupa primii nici 70 de km, motorul nu mai trage, efectiv in treapta 2 la 3500 de ture abia daca simteai ca vrea sa plece. Bineinteles ca se aprinde si martorul luminos ( intr-un final) "defect motor".
Masina dusa pe platforma in reprezentanta, inchiriat alta masina, etc..
Au urmat 7 zile de telefoane in service ca sa fim informati despre status. Dupa cateva zile au ajuns si ei la concluzia finala ca este debitmetrul de la pompa de aspirare ( un amarat de senzor care masoara debitul de aer/carburant), un defect de fabrica.
Deja am aproape o saptamana de cand am luat masina din service si totul este ok.
Cateva concluzii:
Care mai aveti motoare diesel si aveti manifestari de genul celor de mai sus, mergeti in service si verificati partea de senzoristica de pe motor.
Daca sunteti in zona Clujului, aveti mare grija la reprezentanta din Cluj-Napoca, au fost preluati de catre ATP insa mai exista angajati de pe vremea (de trista amintire) Polymobile, stati calare pe ei ca altfel va treziti cu surprize.
  • bazate

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X B12xht din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Adventro: Nu este vorba de o problema locala ci de una generala. GLX nu mai este Opel ci Peugeot iar reprezentantele Opel din toata Europa au mari probleme pe partea de diagnoza. Pur si simple testerele Opel vad doar cativa parametri si trebuie ca defectul sa fie evident pt a-si da seama. Pe forumul de Uk sunt zeci de exemple rezolvate la dealerii Peugeot.
De exemplu eu am pus gpl pe Glx si dupa instalare trebuia facuta o resetare ECU..testerele Opel nu au fizic butonul de resetare si nu vedeau nici o eroare din cele evidențiate de softul de gaz....s-a incheiat desigur cu un simplu click la dealer Peugeot.
Morala e sa nu loviti prea tare in dealeri ca nici ei nu stiu ce sa faca...si oricum aveti nevoie de ei macar pe timpul garantiei.
  • Adventro

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Grandland X din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2018

  • Garaj Mesaj Privat
bazate: problema mea cu cei din reprezentanta este legata strict de modul lor de a relationa cu mine, ca si client. Lipsa de interes in a te ajuta, de atatea luni, macar o data puteau sa spuna "lasa frate masina la noi cateva zile ca sa testam". Sunt de acord ca masina fiind 80% peugeot e cam greu sa vezi anumite lucruri insa un minim de efort in a rezolva o problema nu strica. Asta e problema mea cu cei de la Opel Cluj. In fine, acum au fost preluati de ATP si au inceput sa dispara cei din "garda veche". Sa speram ca se vor remedia problemele.
  • DMax

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Pe un combo 1,2 diesel in urma mai multor testere trebuia sa schimb injectoarele, pompa de inalta, pompa motorina si pana la urma era de la senzorul de temperatura a lichidului de racire. Cand am schimbat teul de distributie de la termostat si senzorul de temperatura s-au rezolvat toate problemele.
  • bazate

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X B12xht din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Ma pregatesc de revizia de 30k si dealerul mi-a spus ca imi va schimba si bujiile....motivul e ca ar fi avut deja 3 GLX cu probleme mari generate de bujii...toate la 20-25k. Am intrebat la alt dealer care a confirmat probleme surprinzător de dese la bujii...sau de la bujii. Inclusiv bujii crapate. A avut cineva de pe grup asa ceva?
  • panna

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Grandland X din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!

Nu am intalnit probleme intrucat nu am kilometraj mare. Te rog daca vrei sa pastrezi vechile bujii sa pui o poza cu ele sau sa ne zici de care iti va monta.
  • bazate

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X B12xht din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Se pare ca in cazul meu e mai mult o chestie preventiva.
  • cosmin_b

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut! Ar trebui sa motiveze destul de bine acest schimb de bujii si sa detalieze problemele. In caietulde întreținere n.am vazut acest interval de schimbare al bujiilor.

Am mai cautat pe net si se pare ca e o pb cu bujiile acetui tip de motor
https://www.honestjohn.co.uk...07/puegeot-2008--
E important de aflat daca problema aceata e cauzata de calitatea mai scazuta a bujiilor utilizate ca prima echipare .O schimbare de bujii cu unele de calitate ar trebui sa rezolve problema. Daca nu e din cauza calitatii bujiilor si e ceva din proiectare, atunci e nasol.
  • bazate

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X B12xht din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Eu apreciez atitudinea preventiva a celor de la reprezentanta. In plus am si GPL pe masina si eram pregatit sa schimb bujiile la 30 sau 40k. Cel mai probabil bujiile sunt ok....mi s-a spus insa ca au gasit probleme la o masina ce era pregatita de livrare...adica 7 km la bord.
  • panna

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Grandland X din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!
15000km total parcursi, dupa alimentare de la petrom cu benzina 95, treapta 6 si accelerare am avut primul episod de LSPI.

Nu s-a aprins niciun martor in bord. Voi monitoriza comportamentul cu aceasta benzina. Eventual voi inspecta si bujiile.

Clipul nu l-am scos inca de pe cardul camerei (nu cred ca se va auzi asa bine). Aveti aici un alt clip unde se aude mai bine. Sunetul in cazul meu este identic (a facut doar o data).

Din ce m-am documentat, prevenirea fenomenului se face cu benzina buna, ulei pentru asa ceva, bujii de calitate si fara accelerari in treptele superioare.

Clip (secunda 10): https://youtube.com/watch?v=stTSkExjFfE
  • bazate

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X B12xht din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Curios acest LSPI...peste tot este asociat unui ulei slab. La revizia de 10k ce ulei au pus?
  • panna

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Grandland X din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Ravenol DXG 5w30 am pus.
  • bazate

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X B12xht din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Tocmai am lasat masina la revizie si am intrebat de LSPI. Cica sunt destule astfel de incidente la acest motor la Citroen si Peugeot. La Opel GLX cu Dexos 2 nu a fost cazul la dealerul meu...cica Ravenol nu e deplin compatibil cu toate versiunile hardware si versiuni ale acestui motor ( intre 2017 -2019 sunt vreo 10 variante diferite ale acestui motor, de aici si diferentele de norme de întreținere). In plus LSPI vine de multe ori si cu bujii crapate si la Opel exista buletin tehnic sa se verifice (nu e chemare dar aproape...ceva similar la Peugeot am gasit pe forumul lor din uk ). De asemenea la masinile care nu au folosit Dexos 2 au gasit multe curele de distributie mancate....care generau probleme de ungere dupa ce resturile de curea infundau sorbul la pompa de ulei....problema in special la Crossland la dealeri care au optat pentru uleiuri recomandate de Peugeot. Si f multe Citroen.
Ps: La acest motor cureaua de distributie e in motor si se afla in ulei. Daca scoateti busonul de ulei se poate observa aceasta curea. Uleiul incompatibil este cel ce modifica starea curelei si o uzeaza prematur. In context cica apar si curele sarite de la punct. Deci atentie la ulei, intervale de revizie si la forumuri.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata