Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • CPoalelungi

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Bunã am un Opel corsa c 1.7dti si astãzi am fãcut vreo 200 km iar temperatura sa urcat la 100 și de grade.. am oprit mașina și am scos termostatul...am mers încã vreo 10km și iarãși sa urcat apa peste 100 de grade..țin sã menționez cã are presiune in vasul de expansiune.. ce ar putea fi?
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,482
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Început de sfârșit!
Termoflot obosit și garniturã de chiuloasã coaptã. Încã nu este arsã garnitura probabil, dar NU este bunã. Desfãcut, verificat și reparat...
  • CPoalelungi

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Ce este termoflot
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,482
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Racitorul de ulei, este un schimbator de caldura...
Skip ads

  • CPoalelungi

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Am verificat cu mecanicul termostatul . pompa de apã și a ajuns la concluzia cã este capacul de la apã.. l-am schimbat dar acum când merg pe autostradã cu ac-ul ajunge la 100 de grade.. este normal? Țin sã menționez cã locuiesc într-o zonã caldã
  • alex_fatu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Nu stiu cat de benefice sunt acele 100 de grade pentru motor , de obicei cand trece de 90 de grade ar trebui sa iti plece ventilatorul si sa o mentina acolo .
La mine cand ajunge la 90 si un pic , porneste ventilatorul si se da inapoi la 87 88 grade .
Verifica , poate nu merge ventilatorul de la A/C, sau celalalt . Ar trebui sa ai doua , unul pentru A/C , cand pornesti aerul ar trebui sa iti plece imediat daca e motorul cald , iar celalalt cand iti creste apa mai mult de 90 .
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
daca face presiune in circuit atunci e pe duca garnitura de chiulasa... daca mai ai si ulei in vas atunci este clar Wink
  • CPoalelungi

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Ulei nu este in vas dar face presiune și pierde antigel..pe la capac din câte am vãzut...iar ventilatorul merge (are unul singur)
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
eu zic ca te paste o schimbare a garniturii de chiulasa cu tot ce impune acest lucru: rectificare, scaune supape, siemeringuri supape si alte operatiuni care se fac daca tot desfaci motorul...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR