Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • szindobel

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2017

  • Mesaj Privat
VILCAN a scris:Maºina nu scoate fum deci nu are cum sã îmi consume ulei....ieri 25/07,am mers cu ea 15 km ºi a mers normal....dupã care iarãºi martorul în bord ºi iarã nu a vrut sã se mai tureze peste 2500......Azi am pornit-o ºi merge normal....Problema apare dupã ce se încãlzeºte motorul.....Sincer nu ºtiu ce are....Testerul nu mi-a arãtat nimic....Pãrerile sunt împãrțite ºi nu ºtiu ce poate avea




buna,,prima data verifica debitmetrul de aer,, si eu am patit la fel abia ajungea la 2500 rotati..si nu tragea deloc,,apoi verifica si curata EGR,,,
  • VILCAN

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2018

  • Mesaj Privat
RADU FLORIAN a scris:Pare a fi problema de pompa de injectie,mai exact calculatorul din pompa .Cand se opreste la cald de nu mai porneste ,pune apa rece pe pompa de injectie si daca porneste ,sigur este calc.pompei.Bafta.
Radu problema nu este cã nu mai porneºte....problema este cã nu se mai tureazã peste 2500 ºi apare martorul în bord!!!
ªi aceastã problemã apare numai dupã ce se încãlzeºte motorul!Cât timp este apa sub 80° maºina merge normal
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
fara o diagnoza nu vei putea stii care este problema. atata timp cat ai bec aprins in bord atunci sigur este o eroare stocata in calculator si poate si vazuta unde este problema...
  • bobeleac

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Daca ai curatat galeria de admisie ,senzorul map de pe aceasta ,egr-ul curatat , eventual debitmetrul pe care sa il inlocuiesti cu unul care sa functioneze corect ,nu ramane decat sa verifici sistemul de vacuum pentru ca orice piedere de vacuum va da comenzi de aiurea la electrovalve, debitmetru si egr !
Cel mai bine intai incepi cu verificarea sistemului de vacum ,incepi cu pompa de vacuum ,furtune sa nu fie roase ,intepate ,le dai pe rand jos si le verifici, teurile de plastic,capilare sa nu fie crapate,daca ai ulei pe furtune sau pe eletrovalve ,pompa de vacuum este uzata ,inclusiv furtunele de la intercoler sa le verifice,coliere stranse etc!Eu cred ca o sa ai erori p0400 egr plus debitmetru memorate .Si nu in ultimul rand verifica ca furtunele de vacuum sa fie corecte montate !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR