Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • GLAlexandru

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Detin un Opel Insignia 1.6 benzina, motor A 16 XER, achizionat la 0 km din reprezentanta Di Bas de la Bucov, Prahova.
De cand am cumparat-o am semnalat o problemã în privința puterii de tracțiune, deși masina are 85 kw=110CP pot spune cã se chinuie sã accelereze.
Dacã mã puteti ajuta cu câteva informații, v-as fi recunoscator. 
Telefon: 0733 656 171
Cod(uri) eroare:
----
Model: Insignia
An fabricatie: 2011
Cod motor: A16XER
Skip ads

  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salut!
E normal sa nu se simta pic de acceleratie. Masina nu are nimic, doar ca motorul este mult subdimensionat in raport cu greutatea masinii. Insignia e o balena. Nu ai cum sa ceri demaraj de la un motor de 1.6 aspirat. Pentru o acceleratie cat de cat decenta pe Insignia ai nevoie de minim 150..160 cai.
  • GLAlexandru

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc, ma gândeam ca ar putea fi o problemã tehnicã, având în vedere cã la momentul la care le am semnalat celor de la reprezentanta Di Bas aceasta situatie, mi au spus cã "masina trebuie sa isi faca rulajul 10-20 000 de km si apoi o sa se aseze si o sa tragã mai bine".
  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Rodajul este bine sa-l repsecti. Acesta se termina complet dupa aprox 3..5000km. Atunci frecarile din interiorul motorului se reduc, iar consumul va scadea si puterea va creste putin.
Prin rodaj se intelege un mod de condus fara accelerari puternice, peste 3000 rpm.

Dar, asa cum am mai spus, masina ta nu are nici o problema tehnica. Greseala a fost a ta, atunci cand ai facut configuratia. Submotorizarea duce la consum crescut, lipsa de putere, precum si o uzura ceva mai accentuata a motorului in timp..
Skip ads

  • GLAlexandru

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru rãspunsuri!
  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Cu placere!
O seara buna!
  • GLAlexandru

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc la fel!
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cu 110 cai poti face multe daca sunt toti la locul lor eu am avut Insignia de 1.8 si 140 cp si e cat de cat acceptabila , abia dupa terminarea rodajului vor fi toate la maximum de performanta,daca nici atunci nu e ok se poate incepe o verificare.Poti sa-i faci si o modificare de soft si ridici cuplu maxim la valoarea stock a motorului de 1.8 de la 155 Nm la 172 Nm ,care da o crestere de repriza sesizabila iar puterea ajunge la 130 cp. Cat faci rodajul foloseste o benzina aproape de 100 sa vezi daca e ok,eu la Opeluri am pus de la OMV ,daca nici toate astea nu sunt pe placul tau fa ca mine ....vinde-o.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Insignia A16XER este o masina lenta... ajunge la 100 km/h intre 12.9-14 secunde. Referitor la cuplu ( ca practic asta conteaza la reprize acceleratii) are doar 155 Nm, iar acel cuplu maxim este atins fix la 4000 rpm (turatii). Curba de cuplu nu avantajeaza deloc masina adica abia la 3000 rpm ai vreo 130 Nm. Ca si o concluzie este un motor inconfortabil la condusul de zi cu zi adica daca vrei sa se miste un pic tine-l la un minim 2800 rpm sub aceasta turatie este melc.
Din cauza cuplului disponibil foarte sus se vor obtine consumuri mari...daca o conduci schimband in 3500-4000 .
Raspunsul celor din reprezentanta a fost unul "de bun simt" adica nu puteau sa-ti zica ai dat 20 000 E pe o masina care abia se misca pe sosea...chestia cu rodajul este irelevanta la motoarele din ziua de azi .
Ca si o paranteza A20DTL cel mai slab diesel care vine cu 110 CP/260 Nm este muuuult mai sprinten decat ce ai tu cu toate ca acei CP (marketing) sunt identici 110 CP. Are 150 Nm disponibili fix la 1000 rpm (aproape in ralanti) iar tu ai acesti NM la 3500 rpm... ca sa nu mai zic ca toti cei 260 NM ai lui A20DTL sunt disponibili la 1500 rpm
Pe hartie top speed si acceleratia cele 2 motoare sunt apropiate dar singura diferenta o face in mod categoric cuplul...
adica ceea ce tu nu ai la A16XER.
P.S. Nici macar A18XER nu face fata pe masina asta... cu toate ca in reclama are 140 DE CAI FRUMOSI. Ca sa o faci sa traga cata de cat obtii niste consumuri de mai bine te lasi pagubas.
O zi buna.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR