Ai uitat parola?


  • flavius1985

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!
Va rog putin ajutor pentru un cod de eroare p0353. Am un Opel Astra G 1.6 16v benzina 2001 cod motor Z16XE si de ceva timp am un cod de eroare p0353. Am verificat bobina este ok, am si testat-o,adica am facut schimb cu un prieten cu acelasi cod motor si la fel merge parca in 3 pistoane. ECU mi-a fost schimbat acu 2 ani cu unul second. Ce as putea face,care sunt variantele sa rezolva problema?
  • flavius1985

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Ma poate ajuta cineva cu un sfat?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Fa proba cu alt Ecu.
  • flavius1985

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
am facut proba cu alt ECU si masina are aceleasi simptome. Zilele trecute am scos mufa de la bobina de inductie am curatat cu spray de contacte electrice mufa "tata" si am bagat-o inapoi. Rezultat s-a stins martorul "check engine" din bord si masina a mers perfect o zi, dupa care iarasi s-a reaprins martorul si mers in 3 pistoane. Am redesfacut mufa de la bobina, am curatat-o din nou si iarasi s-a stins martorul si masina a mers perfect pt o zi. Am ajuns la concluzia ca este un contact imperfect intre mufa care intra in bobina si ECU ( fire oxidate,contact imperfect a vreunui fir care intra in papucii mufei de la bobina sau punctul de masa oxidat ). Erori stocate in acest moment p0353,p0302, p0300, p0301. Astept pareri in continuare!
  • GEricCondea

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra X14xe din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mai 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. La mine la motor de 1,4 16V,mergea în 3,deoarece era rupt(nu făcea contact) un fir de la masa injectoarelor, e undeva pe lângă clapeta de accelerație spre motor, un mănunchi de câteva fire ce sunt prinse într un șurub de masa.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata