Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Geoca

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Buna Seara,

Am o problema putin mai ciudata la masina ( Opel Astra J, 1.4 140cp - 2018):

1. Cand pornesc motorul la cald, daca nu este pornit aerul conditionat, bordul vibreaza destul de mult. In momentul in care dau drumul la aerul conditionat si cupleaza compresorul, acea vibratie dispare. Daca opresc aerul conditionat dupa, vibratia nu mai apare. Ea apare doar in momentul cand motorul este cald, iar aerul conditionat este oprit in momentul pornirii. Am incercat sa pornesc aeroterma doar, dar vibratia nu dispare pana in momentul in care pornesc aerul.

2. Se aude subtil un fluierat metalic la relanti care este sesizabil mai ales cand masina este in garaj, parca se freaca fier pe fier. De asemenea, tot cu motorul cald se aude un pacanit usor din fata la relanti care dispare cand apesi pe ambreiaj.

Am fost cu ea la reprezentanta si m-au flituit spunandu-mi ca n-are nimic, dar nu mi se pare normal sa faca asa.

Au dreptate baietii de acolo? Sau este o posibila problema? Ma gandesc la iarna ce o sa fac cand nu o sa mai cupleze compresorul fiindca e frig si o sa stau in balanganitul ala in masina.

Multumesc!

PS: Masina are 9000km
Skip ads

  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Vibreaza motorul, nu bordul.
Suierat subtil nu inseamna frecare fier pe fier. E normal ca un motor in functiune sa scoata niste zgomote.
Face asa de cand ai cumparat-o sau cu un anumit tip de benzina?
Da-i un "sprit" mic dupa pornire si nu va mai vibra.
  • Geoca

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2018

  • Mesaj Privat
I-am dat cu turatia mai mare, am si mers putin cu ea, dar tot asa face. De cand am cumparat masina pun benzina numai de la MOL (cea de 100).
Legat de fluieratul acela, nu pot sa spun sigur daca era de cand am cumparat masina, dar prima oara l-am observat and eram intr-un garaj acum vreo 4-5000 de km. De atunci am fost mai atent la el si usor usor creste in intensitate.

Nu as avea nimic cu acele zgomote, pot sa le las asa, dar vreau sa evit o situatie in care merg cateva mii de km si pe urma sa cada ceva nasol ca nu a fost remediat din timp.

De ex, cu acel pacanit subtil care dispare cand apas ambreiajul imi e sa nu fie ceva de la volanta, iar daca continui sa merg cu ea pana cade sa zica baietii de la garantie ca ori a fost condusa prost ori sa gaseasca ceva sa nu acorde garantia.
  • jupijohn

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Zafira Tourer 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Iti faci prea multe griji....
O vei simti cand vor aparea probleme...

Off topic.... Eu am un tacanit la volan.....Daca-i dau sa bea se linisteste.... Smile
Skip ads

  • AMarian680

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2020

  • Mesaj Privat
asa vibreaza si motorul la amea dupa ce se incalzeste bine de la ce ofi dacaaflati ceva va rog sama anuntati multumesc
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Turația de ralanti este mica, 680 rot/min.
O poți mari, daca vrei.
La service, cu testerul de diagnoza.
  • AMarian680

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Multumesc
  • ney

  • Mesaje scrise: 966
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Suieratul poate fi de la simeringul fuliei motorului , caz binecunoscut, si se inlocuieste cu unul cu arc ,cel de fabrica fiind fara.
Aspira aer pe langa si apare ca o scartaiala in relanti si mers putin neregulat
2.suierat se poate auzi si de la supapa de ventilatie a motorului,PCV,daca este sparta,dar cred ca e prea devreme la 9000....sub capacul de la bobina de inductie... ; in acest caz ar trebui sa pape si ulei
Aceste doua defecte pot duce la un mers neregulat si la trepidatii ale motorului, acesta lucrand sub presiune
Vibratii mai produce si ventilatorul de la motor daca sa dezechilibrat, elecrovana de gaze de benzina evap( prin absortia de gaze necalculata de ecu p171)
  • ney

  • Mesaje scrise: 966
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Suieratul poate fi de la simeringul fuliei motorului , caz binecunoscut, si se inlocuieste cu unul cu arc ,cel de fabrica fiind fara.
Aspira aer pe langa si apare ca o scartaiala in relanti si mers putin neregulat
2.suierat se poate auzi si de la supapa de ventilatie a motorului,PCV,daca este sparta,dar cred ca e prea devreme la 9000....sub capacul de la bobina de inductie... ; in acest caz ar trebui sa pape si ulei
Aceste doua defecte pot duce la un mers neregulat si la trepidatii ale motorului, acesta lucrand sub presiune
Vibratii mai produce si ventilatorul de la motor daca sa dezechilibrat, elecrovana de gaze de benzina evap( prin absortia de gaze necalculata de ecu p171)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR