Ai uitat parola?


  • gala
  • Membru bebe
  • 3 mesaje
  • din 17 Sep 2018
  • Locatie: Bucuresti
  • gala

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vivaro M9R din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Sep 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor, am un vivaro 2.0 motor M9R cutie în 6 trepte, an 2009 si de ceva vreme a început să îmi facă figuri. La plecare de pe loc cu treapta întâi uită să se accelereze, însă nu mereu, ba chiar am zile în care uit de figura asta si deodată se trezeste defectul în rest merge unsă în celelalte trepte, iam dat si 170km/h. Mă disperă problema pentru că în Bucuresti se merge groaznic si sunt momente când trebuie sa pleci de pe loc normal zic eu, ("nu batraneste ") altfel o furi 😐. A mai întâlnit cineva defectul ăsta ? Am căutat pe net si mai greu despre problema ăsta. Multumesc.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 1,773
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia confidential din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Gasesc la motorul asta turbina cu actuator vacuumatic pe net ,de cele mai multe ori electrovalva VNT nu deschide ori vacuum-ul nu este suficient si atunci nici nu urca in viteza maxima prea mult ,la motorul de 1.9 dCi e sigur asa ,asta l-am avut si pe masina mea cu ceva ajustari la tija actuatorului,rezolvata pompa de vacuum si marita presiunea la ulei in motor am facut drumuri Romania - Anglia numai racheta.
De obiciei problema asta nu apare la tester,ceva presiune insuficienta si cam atat,restul toti schimba turbine,debitmetre,injectoare.....verifica daca e asa actuatorul si daca-l poti face cand pornesti motorul sa mearga la capat de cursa,atunci ai tot ce inseamna plecare de pe loc la un motor turbo.
  • gala
  • Membru bebe
  • 3 mesaje
  • din 17 Sep 2018
  • Locatie: Bucuresti
  • gala

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vivaro M9R din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Sep 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Multam fain, cred ca ai dreptate pt ca are sens și spun asta pt. Ca la oprire motor pe lângă tăiat injectie are o clapeta care ia sau taie aeru admisie pt o oprire mai lină, cel puțin așa am înțeles de la un mecanic. Chiar el mia zis atunci când l-am rugat sa se uite la tampoanele motorului dacă sunt bune și mia atras atenția ca acea clapeta cu braț vacuum și electrovalva aferentă nu funcționează corect.În orice caz dacă îi dau de cap sigur postez problema.
Multam încă odată.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 1,773
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia confidential din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Cele mai dese probleme la motoarele astea senzorii si actionarea vacuumatica,ori pompa ori electrovalvele,actuatoarele ,mufe oxidate .
  • gala
  • Membru bebe
  • 3 mesaje
  • din 17 Sep 2018
  • Locatie: Bucuresti
  • gala

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vivaro M9R din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Sep 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Adevărat. Am desfăcut carcasa de la filtru de aer și sincer ma speriat ce de furtune și fire sunt pe acolo, uzină nene nu glumă. Față de fostul meu Fiat uno motor de 1.3 diesel😂
  • SPalvelutImm

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!
As vrea sa achitionez un opel vivaro 2.0,am fost sa vad masina si sa fac o tura,dar....surpriza,nu se accelera mai mult de 2800 RPM cei de la showroom mi-au spus ca din cauza frigului pana se va incalzi,este adevarat?

Multumesc!

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata