Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • LOGIC

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Salutare! Am intrat de curand in posesia unui Opel Astra H 1.7 CDTI, 80cp (Z17DTL) si i-am facut ieri distributia. Mentionez ca masina o am de o saptamana si am mers doar prin oras cu ea. Dupa distributie l-am sunat pe mecanic sa ii zic ca se aude un suierat, omul a venit la mine unde aveam masina parcata sa se convinga. M-a pus sa o accelerez pe liber sa auda zgomotul. Mi-a zis ca nu e nimic grav, ca e cureaua de distributie noua si mai dura si ca in scurt timp zgomotul o sa dispara.(tin sa mentionez ca e GATES, cu rola de ghidaj si rola intinzatoare INA) Eiii, aici e buba! In timp ce turam, am vazut ca acul de la turometru se ducea pana la 3000-3300 maxim cu pedala la fund. Am dat-o din una in alta. Cand a vz mecanicul, am mers cu el la drum lung(l-am lasat pe el sa conduca) si zicea ca parca nu trage. Cat am turat pe liber, el a tinut strans furtunul vacuum de la turbo si zicea ca ala normal trebuie sa se umfle cand turezi mult, iar la mine cica nu prea se simtea. Azi dimineata m-am intalnit cu fostul proprietar sa ii zic . Cand sa pornesc masina si sa accelerez, culmea, acum se ducea pana la capat turometru si se auzea si de la motor forta turatiei mai mare. Dupa aia, dupa vreo ora, iar nu mai tura, nici la relanti, nici in mers. Aseara, mi-a zis mecanicul ca e posibil sa fie turbina defecta! Asta da veste! Si totusi dimineata cand sa-i arat fostului proprietar, a mers(zici ca-l cunoaste). Eu cred ca cel mai bine e sa o pun pe test!

Voi ce pareri aveti? Vi s-a intamplat vreodata?
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Crezi bine, fa diagnoza si vezi ce erori are. Limitarea poate avea mai multe cauze, nu doar turbina defecta. Furtunul de vacum nu are cum sa se intareasca, eventual furtunul care iese din turbina si merge spre galerie.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Vestea buna este ca turbina cand cade ,s-a terminat nu mai baga presiune si gata,incepe sa consume ulei,scoate zgomote.... cand ba merge ba nu merge este mai mult ca sigur actuator,senzor ceva,asa ca o sa scapi mai ieftin cu conditia ca mecanicul ales sa nu bajbaie prea mult pe banii tai. Cauta pe cineva care intelege ce spune un tester nu doar un simplu cititor de coduri si rezolvi repede si ieftin....parerea mea.
Cu zgomotul de curea nu prea este bine ,de obicei se lasa nu cureaua ci se lasa cu cheltuieli mari de tot ca se rupe daca este intinsa prea tare,asa ca fa-i o verificare ca nu dureaza mai mult de 10 min. demontat carcasa filtru aer si capac distributie.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR