Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
Solutie
  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua!

Motorul nu mai merge Sad . Banuiesc ca este o problema de injectie sau ceva electronic. Porneste dar se opreste dupa 10 secunde, se pare ca nu merg toate pistoanele sau ceva de genul asta.

Motor este z17dtj diesel, 1,7cdti, masina astra h an 2010 si este prima problema cand ma lasa masina pe drum Sad

Mentionez ca a mai facut chestia asta o data. Atunci am deconectat bateria si pe urma a pornit. De data asta, am deconectat bateria de 5 ori, am asteptat uneori si 15minute pana sa incerc sa o pornesc, dar nu mai porneste.

Apreciez orice informatie.

filmulet utube

https://youtube.com/watch?v=BDZiUBtY9aI

O zi buna tuturor!

Aceasta discutie are un raspuns marcat ca solutie la problema expusa.
Sari direct la Solutie

Skip ads

  • AToni

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2017

  • Mesaj Privat
cel mai probabil doar la un service vei afla raspunsul ceea ce si tu stii deja.daca a scos fum negru si mult e clar cel putin un injector infundat(roagate sa nu fie asta)
  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Buna.

Multumesc pentru raspuns. Nu a scos fum deloc. S-a mai intamplat o data si a pornit dupa ce am deconectat si reconectat bateria. A functionat perfect 3000km dupa incident, deci probabil nu are injectorul infundat. Acum are aceleasi simptome dar nu mai porneste dupa ce deconectez bateria.

Pana sa ajung la service, vreau sa aflu daca pot sa o repar eu. Poate cineva are informatii despre ce se intampla, de ce merge motorul asa? Detalii sunt in filmulet.

Multumesc.
  • AToni

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2017

  • Mesaj Privat
m-am uitat pe filmulet.atata timp cat ai motorasul aprins nu o sa poti sa ii faci nimic.inainte sa se opreasca am vazut ca bateria se aprinde.deci pe acolo pe undeva e baiu.strange mai bine bornele la baterie.eu zic sa o pui pe tester si atunci vezi exact problema
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Trebuie facut un test in care se va urmari valoarea presiunii in rampa comuna,iar daca aceasta oscileaza foarte mult 20bari,30bari,poate chiar mai mult,e firesc ca motorul sa se comporte ca in filmulet.De regula oscilatia presiunii este in jos fata de pragul de presiune cerut de calculator,caz in care se cauta cauza,ce poate fi -pierdere de combustibil in returul injectoarelor,regulatorul de debit cu posibile probleme(nu-mi amintesc daca acest motor are si regulator de presiune pe rampa). Referitor la aprinderea martorului de control baterie,e normal sa se aprinda la acele valori scazute ale turatiei...! Speta nu e chiar simpla,dar nici imposibil de rezolvat!
  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Regulatorul a fost schimbat in aprilie dar nu m-ar surprinde sa fie cu probleme, este al 3-lea schimbat si este chinezesc. Tipul asta de motor Z17DTJ, mananca regulatoare pe paine! In general, problemele de la el, erau legate de oscilatii mici sau foarte mari ale turatiei, la relanti, dar este foarte posibil ca un defect mai pronuntat al regulatorului sa faca motorul sa oscileze turatia exact asa, adica foarte tare. Apropos, in ziua aceea, am pornit la drum cu oscilatii marite, neobisnuite, ale motorului. Si, imi amintesc ca, o data dupa ce am schimbat regulatorul defect cu unul nou,la prima cheie, motorul a facut exact asa, dar si-a revenit pe urma.

Am sa merg la ea direct cu un regulator nou si daca nu este el de vina, il voi avea de rezerva. Masina este la 100km distanta de mine, revin cu detalii cand ajung la ea.

Multumesc pentru sugestii! Astept si altele cu interes! Am sa va tin la curent cu mersul lucrurilor.

O zi buna!
  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Va salut!

Aduc la zi situatia:

Sambata, inarmat cu informatii si regulatorul nou de presiune, am pornit spre autoturism si de indata ce am ajuns, am schimbat regulatorul de pe masina cu cel nou dar, din pacate, fara succes. Simptomele motorului erau aceleasi.

Urmatorul pas a fost sa aplic si alte informatii pe care le-am dobandit de pe net asa ca, am facut testul cu pedalele si mi-au rezultat 2 coduri. Am aruncat o privire pe net si am vazut ca erau asociate, una cu senzorul MAF, alta cu EGR-ul. Am inceput cu senzorul MAF, la care am scos mufa dar simptomele erau aceleasi deci, rezulta ca, senzorul era ok. A ramas EGR-ul pe care l-am dat jos si l-am curatat. Pistonasul era blocat asa ca, dupa curatare, masina a pornit la prima cheie. Desi l-am curatat iarna trecuta, nu am tinut cont ca, in ultimele 6 luni, am circulat cu masina cat intr-un an obisnuit, asa ca, EGR-ul s-a infundat inainte de curatarea programata, care era in noiembrie.

Concluzie pentru motorul Z17DTJ personal cu 240000km la activ: curatarea EGR-ului sa fie facuta la 5000-8000km pentru o functionare optima a motorului.

Multumesc tuturor pentru sugestii si sper ca aceasta discutie si filmuletul cu defect, sa ajute si pe alti soferi cu aceasta problema.

Drum bun si sanatate, tuturor!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR