Ai uitat parola?


  • VAdrian634

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Mokka X din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Am o săptămână de când am comandat un opel mokka x(2018) 1.4T 4Ś2 varianta de echipare Innovation, pretul de achitie 19500 de euro si as dori daca este posibil sa imi spuneti ce păreri aveti despre ea. ( consum real, ținută de drum , probleme in timp).
Va multumesc !
  • VAdrian634

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Mokka X din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Opțiunile adăugate sunt urmatoarele peste variantă standard Innovation:
-culoare satin steel grey
-comfort pack( faruri led matrix, radio intellilink rf900 Navi)
- pachet de iarnă
- Pachet light and sighet
- pachet confort electric( senzori de parcare fata spate)
- geamuri spate fumurii, intensitate sporită
- bancheta spate rabatabila cu cotiera centrală
- climatizare dual zone( mi s-a parut o inepție ca la varianta de tot nu mai vine cu climatizare dual zone ca standard , în fine)
-display segmentat instrumente de bord
-roata de rezervă
- jante de aliaj 7.0jx18, design 10 spite, diamond cut , bi-color
  • Bwwlan

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Dec 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Hai sa-ti spun eu parerea mea despre Mokka Smile
Am avut "placerea" de a conduce vineri, de la Dortmund pana la Stuttgart si inapoi, un Mokka X 4x2 AT Innovation 1.4 140 CP, masina inchiriata de la Europcar. Avea in bord 1308 km. cand am plecat.
In primul rand, incolo am condus absolut batraneste, adica 120-130. Consumul, cu CB resetat la plecare, a fost 8,3%. La intoarcere am condus ceva mai "alert", cu varfuri sustinute de 150-160, insa viteza medie a fost 122 km/h. De la plecare la sosire am consumat in 781 km. exact 70,34 litri, adica fix 9 litri la suta. Absolut imens pentru o masina de gabaritul ei.
In plus, ampartamentul scurt face deplasarea pe autostrada o experienta foarte neplacuta. Daca stateam cu spatele pe spatar si cu capul pe tetiera, la aproape orice denivelare tetiera imi "arunca" capul in fata. In plus, aveam senzatia ca masina se balangane fata-spate pe denivelarile autostrazii, probabil si din cauza suspensiei mai ferme decat sunt eu obisnuit (eu conduc un Citroen C5 cu suspensie hidractiva. Deh, masina de mosi... Smile )
Toate ca toate, insa motorul a fost cea mai mare dezamagire. Pe langa ca e gurmand, e pur si simplu balast. Intri pe autostrada, accelerezi pe banda de accelerare sa ajungi la viteza de croaziera, iar masina parca se incapataneaza sa schimbe in sus. Schimba a doua foarte tarziu, undeva pe la 70 la ora si 6000 ture, a treia pe la 100, motorul efectiv urla si se auzea foarte neplacut in interior, insa masina accelera foarte lent, nu se simtea absolut deloc ca avea 140 CP.
In plus, si mi-am amintit ca Opelurile automate nu fac asta, nu arata in ce viteza eram. A 3-a? A 5-a? A 6-a? Habar n-am, trebuia sa ghicesc. Daca rulam in a 6-a si voiam sa accelerez brusc, bagam pedala in podea, masina retrograda in ceea ce cred eu ca era a4-a, facea un scandal teribil insa acceleratie zero, parca refuza sa castige viteza. Sau, ma rog, o facea oribil de greu...
Mie personal nu mi-a placut deloc, dar absolut deloc masina. Am avut ocazia sa conduc un CX3 benzinar automat de 120 CP si, desi motorul era mai slab si ne-turbo, Mazda parca punea altfel puterea jos. Ca sa nu mai zic ca interiorul de la Mazda mi s-a parut oleaca mai rasarit decat ala de la Opel.
Ce mi-a placut, in schimb (si asta a fost si singurul lucru) a fost navigatia. Grafica a fost cam slabuta, insa usor de folosit, ghidaj in romana, actualizarea in real-time a informatiilor din trafic, mi s-a parut cam la fel de buna cu aia a grupului VAG.
A, inca o chestie nasoala: camera de marsarier: calitate slaba a imaginii, parca ma uitam printr-un vizor aburit. Stiu sigur ca nu era, fiindca mi-am facut un reflex de la a mea, cand plec undeva sa sterg "ochiul" camerei. Asta nu era murdara, era pur si simplu de slaba calitate Sad
Pentru oras o fi buna, pentru ce-mi trebuie mie (un vehicul pentru deplasari lungi) mi s-a parut o masina nepotrivita.
Ca ultim aspect, scaunele mi s-au parut foarte incomode, desi erau de-alea cu sezut al carei parti anterioare se tragea in fata. Reglaj lombar electric slabut, nu-mi dadeam bine seama unde e "gâlma" desi o mutam in sus si-n jos, o umflam sau o dezumflam pana am renuntat, ca efectiv mi se parea ca butonul ala rotund nu face fix nimic. Cred ca erau scaune AGR, insa mie mi s-au parut foarte incomode.
Ca idee, la 175 si 78 kg, ar fi trebuit sa imi pot gasi o pozitie comoda si cu toate astea, la intoarcere am avut (si inca mai am) dureri de spate - bine, eu oricum am probleme cu spatele, de aia mi-am si luat C5.
Oricum, bafta cu masina, presupun ca ai studiat bine piata si alternativele inainte sa iei decizia de achizitie Smile


Ultima modificare facuta de Bwwlan la Lun 01 Oct, 2018 11:38 pm
  • VAdrian634

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Mokka X din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru opinie, a mea este manuală stiind ca una cu o cutie automată va avea cum consum cu cel putin un litru sa 2 peste
  • FCostelCiobanescu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Sep 2018

  • Garaj Mesaj Privat
7...max 8 consum...motor benzina 1.4 120 cp .. manuală....e cam rigida...suspensiile ferme...in rest eu sunt f multumit
  • Sfatos

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka X B14NET din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Mai 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Bwwlan a scris:Hai sa-ti spun eu parerea mea despre Mokka Smile
Am avut "placerea" de a conduce vineri, de la Dortmund pana la Stuttgart si inapoi, un Mokka X 4x2 AT Innovation 1.4 140 CP, masina inchiriata de la Europcar. Avea in bord 1308 km. cand am plecat.
In primul rand, incolo am condus absolut batraneste, adica 120-130. Consumul, cu CB resetat la plecare, a fost 8,3%. La intoarcere am condus ceva mai "alert", cu varfuri sustinute de 150-160, insa viteza medie a fost 122 km/h. De la plecare la sosire am consumat in 781 km. exact 70,34 litri, adica fix 9 litri la suta. Absolut imens pentru o masina de gabaritul ei.
In plus, ampartamentul scurt face deplasarea pe autostrada o experienta foarte neplacuta. Daca stateam cu spatele pe spatar si cu capul pe tetiera, la aproape orice denivelare tetiera imi "arunca" capul in fata. In plus, aveam senzatia ca masina se balangane fata-spate pe denivelarile autostrazii, probabil si din cauza suspensiei mai ferme decat sunt eu obisnuit (eu conduc un Citroen C5 cu suspensie hidractiva. Deh, masina de mosi... Smile )
Toate ca toate, insa motorul a fost cea mai mare dezamagire. Pe langa ca e gurmand, e pur si simplu balast. Intri pe autostrada, accelerezi pe banda de accelerare sa ajungi la viteza de croaziera, iar masina parca se incapataneaza sa schimbe in sus. Schimba a doua foarte tarziu, undeva pe la 70 la ora si 6000 ture, a treia pe la 100, motorul efectiv urla si se auzea foarte neplacut in interior, insa masina accelera foarte lent, nu se simtea absolut deloc ca avea 140 CP.
In plus, si mi-am amintit ca Opelurile automate nu fac asta, nu arata in ce viteza eram. A 3-a? A 5-a? A 6-a? Habar n-am, trebuia sa ghicesc. Daca rulam in a 6-a si voiam sa accelerez brusc, bagam pedala in podea, masina retrograda in ceea ce cred eu ca era a4-a, facea un scandal teribil insa acceleratie zero, parca refuza sa castige viteza. Sau, ma rog, o facea oribil de greu...
Mie personal nu mi-a placut deloc, dar absolut deloc masina. Am avut ocazia sa conduc un CX3 benzinar automat de 120 CP si, desi motorul era mai slab si ne-turbo, Mazda parca punea altfel puterea jos. Ca sa nu mai zic ca interiorul de la Mazda mi s-a parut oleaca mai rasarit decat ala de la Opel.
Ce mi-a placut, in schimb (si asta a fost si singurul lucru) a fost navigatia. Grafica a fost cam slabuta, insa usor de folosit, ghidaj in romana, actualizarea in real-time a informatiilor din trafic, mi s-a parut cam la fel de buna cu aia a grupului VAG.
A, inca o chestie nasoala: camera de marsarier: calitate slaba a imaginii, parca ma uitam printr-un vizor aburit. Stiu sigur ca nu era, fiindca mi-am facut un reflex de la a mea, cand plec undeva sa sterg "ochiul" camerei. Asta nu era murdara, era pur si simplu de slaba calitate Sad
Pentru oras o fi buna, pentru ce-mi trebuie mie (un vehicul pentru deplasari lungi) mi s-a parut o masina nepotrivita.
Ca ultim aspect, scaunele mi s-au parut foarte incomode, desi erau de-alea cu sezut al carei parti anterioare se tragea in fata. Reglaj lombar electric slabut, nu-mi dadeam bine seama unde e "gâlma" desi o mutam in sus si-n jos, o umflam sau o dezumflam pana am renuntat, ca efectiv mi se parea ca butonul ala rotund nu face fix nimic. Cred ca erau scaune AGR, insa mie mi s-au parut foarte incomode.
Ca idee, la 175 si 78 kg, ar fi trebuit sa imi pot gasi o pozitie comoda si cu toate astea, la intoarcere am avut (si inca mai am) dureri de spate - bine, eu oricum am probleme cu spatele, de aia mi-am si luat C5.
Oricum, bafta cu masina, presupun ca ai studiat bine piata si alternativele inainte sa iei decizia de achizitie Smile

Eu nu prea cred ce spui matale acolo!
Nici nu știi ce fel de scaune avea? Având în vedere că ai probleme cu spatele?
Nu am cutie automată, dar nici să zici că aia automată e mai proastă ca una manuală, din moment ce mașina cu cutie automată este cu mult mai scumpă decât una cu cutie manuală (la aceeași configurație).
Nu speria omul.
Și consumul oricărei mașini este socotit de fabricant până la o viteză de 120 km/h. Într-adevăr peste viteza asta consumul crește mult.
Deci, stimate domn Bwwlan, bați câmpii cu grație!
Eu am 183 și 95kg. Am venit de la Salonic (Grecia) la Constanța, 850 de km (dintre care vreo 500 pe drumuri din Bulgaria), cu o pauză de 30 de minute la alimentarea cu benzină, și nu am avut nici o problemă de disconfort (nu am probleme cu spatele), iar a mea nu are scaune AGR.
Nu-i adevărat ce spui despre interiorul mașinii care este OK, nu este lux, dar e OK, nu-i adevărat ce spui despre camera video, care se vede foarte bine și pe timp de noapte, etc.
Problema matale este că ai ceva cu această mașină sau cu Opelul în general. Ai avut vreo dezamăgire sau vreo neîmplinire la un moment dat.
Mă rog, fiecare cu părerile lui, dar ale lu' matale nu „este” reale.
Eu când am de a face cu cineva care este foarte pornit împotriva unui lucru, ființă, situație, țin cont foarte puțin sau deloc de părerea lui în luarea unei decizii.

Așa că nea Adriane (VAdrian634), bucură-te de mașina pe care ai ales-o, și nu asculta de oameni care găsesc numai defecte pentru ea.
Mașinuța pe care ți-o cumperi este mașinuța care îți trebuie, nu ai luat-o fără să faci o analiză completă și pertinentă, este mașinuța care îndeplinește condițiile și posibilitățile cumpărătorului.
Să o conduci sănătos mulți kilometri.
  • stolniceanulucian

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z14XEP din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Oamenii de la Whatcar.com zic asa:
- Motorul de 1.4 turbo este cel mai rafinat si echilibrat
- Scaunele sunt destul de confortabile pentru calatorii lungi
- Interiorul e destul de aspectuos
- "The Mokka X will be a good car for families with two teenagers or three smaller children, but less so for those who regularly carry a full complement of tall adults."
- Portabagajul este mic
- "The Mokka X received the full five stars in its Euro NCAP crash test in 2012, with a particularly strong score of 96% for adult occupant protection. Child occupant protection was also impressive at 90%"
- Cutia automatica este lenta

Per total ei zic ca este o masina sigura, rezonabil echipata, dar cu cateva puncte slabe la tinuta de drum si rafinament.
Fiabilitatea este in media clasei.
Opel a iesit pe locul 18 din 32 de producatori intr-un clasament al fiabilitatii, iar Mokka ca model este tot pe acolo la mijloc.
  • pos29iun

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Detin un mokka de 4,5 ani, aprox 75.000 km, 4x4, cosmo + ceva optionale. Cutie manuala. 1.4T 140CP
Sincer, la anul l-as schimba (face 5 ani...) si nu gasesc ceva cu care sa-l inlocuiesc, un pic mai mare, iar consumul este unul care imi place. Rar gasesti benzina 4x4.
Mai gasesti pe la diverse postari opinii de-ale mele.
Am 1.86 m si 86 kg
2 probleme pana acum:
- rezistenta de la ventilatorul de racire motor s-a busit si din pacate a trebuit schimbat ventilatorul cu totul (2000 lei)
- broasca haion... incepuse sa faca figui, dar mergea la a 2-a 3-a incercare - inlouita la 500 lei
In rest, nici macar un bec nu s-a ars...

>>> Ptr VAdrian634:
Ma amuza ca intai ai dat comanda, apoi ceri pareri...

>>> Ptr Bwwlan
Ori esti carcotas (inclin sa cred), ori masina cu care ai mers a avut vreo problema...

Consumuri duminica pe Pitesti-Bucuresti (le-am refacut tocmai sa le am ca termen de comparatie ptr viitoarea masina):
3 persoane in masina (total 210 kg) + bagaje cam 30 kg. (+ 4x4, deci masina mai grea...):
Testarea s-a facut pe cate 10 km, ca medie, cu pilotul automat pornit:
- la 145 pe tempomat (139 pe GPS) consum 8.3 (cu AC pornit)
- la 120 - consum 6.4 cu AC / 6.2 fara AC
- la 100 - consum 5.2 cu AC / 5 fara AC

La ducere (Buc-Pitesti - este la deal, intotdeauna scot consum cu 0.3-0.5 % mai mare), cu 145 setat, pe vreo 85 km, media de 142 (ceva trafic) consum 8.5 (cu AC)

In oras (de obicei singur in masina) media de 9% la o viteza medie de 22 km/h, respectiv 10-10,5 pe la 15-16 km/h media, si nu menajez ca de fiecare data ma grabesc sa nu intarzii...

MIe mi se pare rezonabil consumul...

Confortul este OK, am facut si drumuri de 1000 km (BUc-Viena, Buc- Grecia) doar cu mici pauze... niciun ocupand nu s-a plans.

Si da, interiorul nu este prea grozav pe Mokka X, imi place mai mult al meu de la prima generatie.
Singura mea plangere reala este cotiera... care ptr mine nu este utilizabila
  • aurelpeicu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Am avut un Opel Mokka 2015, 1.4 T, 140 CP, 4 x 4, benzină, pe care l-am cumpărat în 2017 la 23000 km. În urmă cu câteva săptămâni l-am vândut și am cumpărat un Opel Mokka X, 1.4 T, 140 CP, 4 x 2, ECOTEC.
De ce tot Mokka? Mi-a plăcut poziția la volan, e înaltă, odihnitoare. În plus, la Mokka X a fost îmbunătățit considerabil consumul. Cu un plin de benzină am realizat 3 deplasări Călărași - București și retur, Adică peste 700 km.
Consumul a fost mult îmbunătățit la Mokka X față de Mokka.
  • KKatalin612

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jul 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Și EU am Opel Mokka 1.4 T, 140 CP, 4 x 4, benzină, varianta Cosmo pe care l-am cumpărat în 2016 de la reprezentanta
în privinta scaunului sunt de acord nu este prea comod,
Problema mea este coroziunea foarte accentuata a tot ce este dedesubt (ca în poza)care a început încă din2017 iar cei din service spun ca este normal(la 20000 km tinuta în garaj)ceea ce mie nu mi se pare normal!
MAI are cineva aceasta problema ?
Este in garantie dar La asta Nu se refera acea garantie anticotoziune de 12Ani!
Masina még veche de 18Ani Nu arata asa!
Adevarat era doar Skoda
  • stolniceanulucian

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z14XEP din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
care este nivelul de umiditate in garaj ? Daca ai umiditate mare, mai mult rau faci masinii cu tinutul in garaj
  • yeti

  • Mesaje scrise: 340
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka B1.4NET din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
KKatalin612 a scris:coroziunea foarte accentuata a tot ce este dedesubt (ca în poza)

Nu vedem poza. Poate revi cu ea.
  • KKatalin612

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jul 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Poze
  • stolniceanulucian

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z14XEP din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
cam asa arata si Opelul meu - dar el avea 10 ani vechime si nu vazuse garaj in viata lui !
  • KKatalin612

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jul 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Garajul este uscat
Nici iarna nu am prea circulat când erau drumurile date cu sare
în orice caz mare țeapă am luat cu mașina nouă Mokka.....(desi nu a costat puțin)la care ar trebui mâine poimâine să schimb aproape toate piesele de dedesubt și nici 3 ani nu areo
  • yeti

  • Mesaje scrise: 340
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka B1.4NET din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
La ce vad in poze, este rugina superficiala. E deranjanta vizual si “mental” fiind dezamagit de situatie. Dar nu este nimic care sa afecteze functionarea si siguranta. Nici acum, nici intr-un viitor aprpoiat. Nu are sens sa sa schimbi ceva. Elementele de caroserie oricum nu le poti schimba. Poate doar daca iti permiti un tratament de “reintinerire” - curatat, dat cu inhibitori de rugina si vopsit. Amortizoare, elemente de suspensie, le va veni vremea de schimbat din cauza uzurii, inainte sa fie afectate de rugina. Toba, posibil sa se gaureasca, dar asta e soarta tobelor - sunt consumabile.
Drum bun!
  • stolniceanulucian

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z14XEP din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Chiar daca garajul pare uscat parerea mea este ca ar trebui sa masori umiditatea din el cu un aparat.
Daca este peste 50% nu e optim deloc.
  • KKatalin612

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jul 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Într-adevăr este deranjant mai ales că am văzut și un Mokka de 5 ani ,dar care se pare că este fabricat în Europa..și arată mai bine.
Nu a călătorit pe mare ca al meu!
Norocul fiecăruia!
Multumesc pentru sfaturi și mai bine o mărit că am rămas cu obsesia că mai bine cumpărăm second-hand ....la preturile din 2016

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata