Ai uitat parola?


  • POPE POPE

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y1.7 DTI din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Aceasi problema am patit-o si eu
Pentru cei care au mai desfacut pompa de ulei la y 1.7 dt, au demontat si baia de ulei, sau doar capacul de tabla de la baie?
  • lambo123

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Si pe mine m-a lasat pompa de ulei. Problema e ca am mai mers vreo 2 km..imi este teama sa nu se fi intamplat si alte daune. Oricum becul de la presiunea uleiului se stingea..dar se auzea zornaitul acela specific parca din ce in ce mai tare..ce s-ar putea intampla in cel mai rau caz?
  • POPE POPE

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y1.7 DTI din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
sar putea sa-ti dai toata distributia peste cap
  • killtheclassic

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z19DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Salut! aceeasi pb o am si eu la o astra G din 2004(1.7cdti) tip motor; z17dtl .... dupa ce am schimbat kitul de distributie la di-bas..., m-am ales cu ''zornaitul ala de teava sparta'' cum spui tu.......nu stie nimeni de unde vine...., am fost la ei in garantie dupa ce am rulat 25 mii de km cu distributia noua...si au gasit scursura de ulei pe la simeringul de la pompa .... , au curatat , au schimbat simeringul ....,au strans-o la loc si pare totul ok dar ea tot zornaie....nu stiu ce sa-i fac ....masina merge super ok , chiar foarte ok dar face zgomotul ala.....vreau sa scap de el... poate ma ajuti tu...Smile merci



c.andrei a scris:Revin cu problema mea, daca nu va suparatzi, cu zgomotele cidate la motor. Din pacate, dupa ce am schimbat pompa de ulei si distributzia (curea si role) zgomotul a ramas. Cand motorul este cald pe la 1000 de turatzii pe minut incepe sa se auda zornaitul (sunet de tzeava sparta care trepideaza pe la motor ...). Daca suntetzi de prin Bucureshti poate imi sugeratzi si mie un service serios. Vad ca pe forum ca parerile sunt impartzite.
Pompa originala ce era intalata pe masina o am acasa si o pot da (e ok, n-are nici pe dreaq). Cine are nevoie de o pompa de ulei pt Z17DTL sa ma contacteze.

  • fulgerul

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am aceeasi problema la o Astra H 2006 1.7 Z17DTH.
Zgomote ciudate se auzeau dinspre distributie, am ajuns la mecanic sa o schimb si s-a constatat fulia (pinionul) de la pompa ulei ca fiind extrem de slabita. (atat de slabita incat freca in capacul de la distributie)

Intrucat pompa de ulei se prezinta in conditii bune, intrebarea mea este: gasesc separat doar fulia si piulita respectiva ?

Si daca vreun coleg forumist s-a confruntat cu problema asta, il rog sa posteze si-un pret estimativ. Merita sa dau sh (din dezmembrari) sau sa optez pentru piesa noua.

Multumesc!
  • b77fda

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Scuze ca intervin! Acum 3 ani mi-a cazut axul si fulia pompei de ulei. Eram plecat in Germania cand s-antamplat. Apropos de mecanici( asa sunt toti oriunde ai fi) n- au stiut sa- mi puna distributia la punct fiind un service mai mic dar oricum e dacia lor. Scuze de paranteza. Am cumparat una sh de la noi care a cazut dupa un an. Am dus fulia si axul unui prieten strungar. A sudat o bucsa cu filet interior pe fulie si a dat filet axului pana aproape de capacul pompei. Acum fulia se infileteaza pe ax iar piulita vine contra sper sa tina. Merg asa de un an si jumatate. E ok! Sper sa va ajute
  • bivol viorel

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Sep 2013

  • Garaj Mesaj Privat
am o problema cu fulia de la pompa de ulei de pe un opel astra f an 96 motor x17dt, mari zgomote la distributie dupa ce am desfacut plasticurile de pe acolo am gasit un mare joc la fulia de la pompa de ulei, am incercat sa strang piulita si se invarte in gol...am incercat sa o desfac si nici asa nu vrea...ce e de facut?a mai avut cineva probleme de genul?o pompa de ulei e 1660ron......
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 1,771
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia confidential din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Da se intampla destul de des,e putin subdimensionata acea piulita din captul axului si se slabeste de obicei se lasa cu rupt curea si faramat motor,faptul ca l-ai verificat inainte norocul tau.Ia alta de la dezmembrari,verifica sa nu fie urme de zgarieturi intre pinoioane si corpul de aluminiu schimba-i simeringul si ai scapat de belea.
  • b77fda

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Salut! Nu e alta rezolvare decat alta pompa sh sau noua. Noua e cam 17-18 mil. Sh 2-3 mil. Am incercat cum am scris acum catva timp cu alt filet, bucsa filetata dar doar i am prel viata. M a tinut cam un an. Daca iei sh sa cauti totusi una de la un cunoscut sau care e inca pusa pe motorul de unde o iei. Sa ti o demonteze din suruburile capacului nu din fulie. Asa o poti demonta si tu pe a ta. Din fabrica au pasta de blocare pe ax su foarte greu cedeaza. Daca o iei deja demontata poti avea ghinionul sa iei una ca a ta. Bafta!
  • bivol viorel

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Sep 2013

  • Garaj Mesaj Privat
singura pompa pe care am gasit-o e la ploiesti si e demontata.....in rest numai motoare cu totul care variaza intre 200 si 450 euro, noua e 1660 ron....exagerat de mult, am dus masina la un mecanic pentru demontare si astept poate gasesc pe undeva, se gasesc exagerat de greu piese pentru motorul asta....dar din 96 cand a cumparato tata nu am avut nici o problema cu motorul si are 256000km
  • b77fda

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Cat te a costat pompa? Ai grija la etansare eventual schimbi garnitura
  • bivol viorel

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Sep 2013

  • Garaj Mesaj Privat
e 150 pompa de la ploiesti ..inca nu o am, astept sa o dau jos pe a mea
  • b77fda

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Daca te tine un an e perfect. Merita 1,5 mil pe an pt asa ceva. Cam asta e pretul. Ar trebui sa inveti sa o schimbi singur sa mai scoti din cheltuieli plus satisfactia personala.... E fier ce i poti face rau
  • bivol viorel

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Sep 2013

  • Garaj Mesaj Privat
mecanicul la care e masina e un prieten bun si o sa o demontam impreuna...deci pe urmatoarea o schimb singur Wink preventiv o sa caut sa cumpar vreo 2-3 pompe ca sa le am de rezerva
  • b77fda

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Asta daca ai curse lungi sa ai rezerva dar nuci 2-3 pompe. Iti cobesti?!Smile))
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,606
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
@bivol viorel

Vezi ca nu vorbiti de acelasi motor. Daca ai intrebari, da-i un PM la colegul @mecaNIK ca e unul dintre putinii care stie motorul asta.

IMPORTANT, cumpara pasta de blocare si pune pe filet la montare, sa nu te trezesti ca ti se desface ulterior piulita care strage pinionul de pe pompa de ulei sau de la vre-un pinion de la distributie... si se intampla pe urma altele mai rele.

Inca ceva, cu ce ulei a mers masina, la cati km s-a schimbat uleiul ? Cum se manifesta problema asta, auzi ceva cand esti in masina ? Intreb ca si a mea are 225.000km dar la mine e totul ok inclusiv pompa de ulei. Am citit pe un forum de pe Anglia ca la X17DT au mai patit-o si altii cu pinionul de la pompa de ulei, s-a desfacut piulita (mai rar, dar s-a intamplat). La Y17DT e muuuuuuuult mai frecventa problema asta, s-a facut rabat la calitate acolo sau e inginerie neproductiva.
  • b77fda

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Vad ca e vorba de alt motor, in parte rezolvarea e aceeasi. La y17 dt fiind mai frecventa avem ceva expeienta, nedorita, cu asta
  • astrag2008

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTL din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, cred ca am si eu ceva probleme la pompa de ulei, masina este astra g 1.7 cdti 2008. Am ulei pe curea si la distributie, nu cat sa se scurga de acolo pe scut sau prin garaj, dar suficient sa umple role, pinioane si curea. Care ati umblat pe la pompa de ulei sau va pricepeti, imi puteti spune si mie daca e normal sa aiba joc in axul ei? Cea de pe masina are putin joc dar vizibil, iar cea pe care am cumparat o noua dar nu GM, are si ea un mic joc. Este normal? Uleiul la distributie ar patrunde pe aici pe la semeringul pompei crede mecanicul, dar ma gandesc ca din cauza jocului format la axul pompei. Multumesc
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,606
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Pompa cea noua are putin joc pentru ca īnca nu circula ulei prin ea.

Cea veche are joc deoarece are deja uzura, si a mea are joc... asa ca am cautat destul de mult pāna am gasit o rola de ghidare pentru distributie care sa nu aiba joc DELOC atunci cand este noua. Este vorba de o rola SKF (nu am poze acum dar am ceva poze cu ea acasa) si cand am demontat ulterior distributia dupa 20.000km efectuati am vazut ca jocul axial al rulmentului din rola īnca era inexistent.

Constructiv pinionul pompei de ulei se afla intre pinionul de pe vibrochen si rola de ghidare a curelei de distributie si nu-l apasa cureaua de distributie decat in partea de jos (deci pe o suprafata relativ mica din circumferinta lui). Daca nu ai joc in vibrochen (al meu are, am verificat si doar daca trag zdravan de el se deplaseaza axial, deci in mod cert se misca axial la viraje luate mai in forta datorita inertiei dar si a uzurii existente) totusi jocul axial al pompei de ulei este mai redus in acest caz pentru ca macar rola de ghidare este fixa iar vibrochenul in general nu se deplaseaza axial decat in anumite conditii. Daca si rola de ghidare are joc de noua, atunci jocul pinionului de ulei este si el ceva mai mare (fiind combinat cu uzura interna a pompei de ulei).
  • astrag2008

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTL din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Sa inteleg ca e normal un mic joc la axul pompei chiar de noua. Iar la cea de pe masina, daca nu e mare jocul sa o las pe aceea? Se demonteaza/inlocuieste greu pompa de ulei? Mecanicul meu zice ca nu a mai schimbat pompa de ulei la una cu motorizarea mea. Se da jos si capacul de la baia de ulei! Multumesc

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata