Ai uitat parola?


  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,398
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Se demonteaza pinionul de pe pompa de ulei, pinionul de pe vibrochen si capacul din aluminiu de pe partea cu distributia motorului. La remontare se foloseste un silicon de calitate si se schimba cele doua semeringuri. Si preferabil o pasta de blocare de calitate pentru piulita pinionului de pe pompa de ulei. E de lucru suficient pentru mecanicul tau, o sa-i placa... si daca nu-i iese din prima partea cu etansarea o sa trebuiasca sa demonteze iara... Mr. Green

Cati km are in bord masina acum si cu ce ulei de motor mergi intre schimburi ?
  • astrag2008

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTL din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc mult pentru ajutor. Masina a fost fabricata in Polonia 2009 prima inmatriculare la noi, cumparata de la Radacini Motors din Brasov de primul proprietar. Eu am luat o cu 113000 km in bord din 2013, reali cred. In mare nu am avut probleme scumpe cu ea. Uleiul nu l am lasat niciodata mai mult de 10000km, am pus si GM Dexos 2 5w30, am incercat si Castrol Magnatec 5w40, Aral 5w30, ulterior am revenit la GM Dexos 2, iar de vreo 2 schimburi am trecut pe Liqui Moly Top Tec 4600 5w30. Ultimul am vazut ca este foarte apreciat de multi. Am pus si un aditiv de ulei Liqui Moly Ceratec la ultimul schimb. In prezent are aproape 180000km. Ma gandeam sa trec la Mobil 1 New Life 0w40, compatibil si cu masinile noastre. E si el tare laudat si poate ajuta la incetinirea uzurii, fiind mai subtire iarna si mai gros vara.


Ultima modificare facuta de astrag2008 la Joi 17 Jan, 2019 9:33 pm
  • astrag2008

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTL din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Pompa noua este cu tot cu ax, rotor si pinion. Si semeringuri puse deja. Am cumparat si garnitura aceea subtire ce nu se gaseste decat pe original, care vine in spatele axului spre rotor, pe capac. Am vazut ca cineva o patise cu asta si ii pierdea ulei si dupa inlocuire, din cauza ca nu a pus acea garnitura.
Ma gandesc acum, poate nu este pompa uzata tare, cea originala. Dar nu se poate stabili decat daca se demonteaza. Asa, ar scapa usor cu munca si mecanicul, schimband doar semeringul pompei. Pompa de pe masina nu a avut pinionul uzat, nici piulita slabita. Decat pare ca are un joc ceva mai pronuntat. Normal poate la vechimea masinii.
  • astrag2008

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTL din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
De Akusan ce stii? Este buna marca? Pompa asta am gasit o unde a dat comanda mecanicul.
  • astrag2008

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTL din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Se demonteaza pinionul de pe pompa de ulei, pinionul de pe vibrochen si capacul din aluminiu de pe partea cu distributia motorului. La remontare se foloseste un silicon de calitate si se schimba cele doua semeringuri. Si preferabil o pasta de blocare de calitate pentru piulita pinionului de pe pompa de ulei. E de lucru suficient pentru mecanicul tau, o sa-i placa... si daca nu-i iese din prima partea cu etansarea o sa trebuiasca sa demonteze iara... Mr. Green

Cati km are in bord masina acum si cu ce ulei de motor mergi intre schimburi ?



Poti sa imi spui te rog, cum se desfac cele doua prezoane de 6 cred, care vin pe capacul pompei? De pe motor desigur. Mecanicul nu a mai schimbat la o alta masina ca a mea pompa din asta, doar la diverse marci. Si nu stia cum se pot demonta cele doua prezoane. Maine ma duc sa vad cum o rezolv. Ulei a bagat si ultima data cand am pus distributia, dar ceva mai putin. Atunci am schimbat semeringul de la pinionul axelor cu came, acolo parea sa piarda. Acum nu parea sa mai intre pe acolo ulei.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,398
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Nu am ideie cu prezoanele pentru ca nu i-am demontat pompa de ulei la a mea... mi-a fost teama ca o sa ma chiunui cu surubul pinionului de pe vibrochen la desfacere (daca imi aduc aminte corect e strans cu 200Nm) deasemenea mi-a fost teama ca nu-mi iese partea cu etansarea capacului pe blocul motor dupa schimbare si mai imi era teama de piulita pinionului de ulei, asta cand umbli la ea trebuie sa ai mare grija cum o strangi (se face in doua etape) si ce pasta de blocare folosesti. In plus, imi era deja satul de atata munca pentru ca demontasem si montasem de doua ori chiulasa... asa ca toate astea insumate la un loc m-au oprit din a umbla acolo. Oricum, saptamana viitoare ma duc la cineva care are un bloc de 1.7dti dat jos de pe masina si daca gasesc pompa cu joc relativ mic o sa o demontez de pe blocul respectiv ca sa o am de rezerva. Si probabil ca o sa o schimb la urmatoarea inlocuire de distributie (peste 50.000km).

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata