Ai uitat parola?


  • deltalsf.cd

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 1.7CDTI din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Aug 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua am un opel meriva b 1.7 cdti 110cp din 2013,de curand am curatat egr si o parte din admisie si am gasit depuneri in egr si admisie acceptabile adica la 170 000 km era acceptabil,leam curatat cu spray pt egr si clapeta accel cu sprey special?senzorul maf si debitmetrul cu spray special pt ele inainte de acest episod parca nu avea forta ca inainte totusi se īnfigea,acum am consumul de 7.5 in oras sau 8.5 chiar si 9,si bag motorina cea puternica de la omv?de cateva ori nu a revenit la relanti si mia ramas turata in 900-1000 rpm,sau mia oscilat acul de doua ori intre 900-1000,sa fin din cauza regulatorului de pres īnalta sau din cauza motorinei aditivate caci numai dinasta iam bagat de cand am luato. CAND AM PLECAT DIN GERMANIA SI IAM DAT 180 SI MERGEA MAI MULT MA UITAM LA AC SI NU SCADEA SI AM CREZUT CA ESTE DEFECT DAR INTRUN TARZIU A SCAZUT PUTIN SI AVEA 5%COSUM LA REGIMUL DE MERS BINENTELES NU SE COMPARA MOTORINA LOR CU A NOASTRA DECI PUTETI SAMI DAT NISTE SFATURI SAU IDEI POATE DIBUI CEVA,SI DE PRECIZAT CA ĪNAINTE AVEAM VALORI DESTUL DE MICI PE BORD LA CONSUM S.A.M.D MULTUMESC

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata