Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
PROBLEMA E VECHE SI REZOLVATA...se discuta ceva la sf topicului


Ultima modificare facuta de Fumanchu la Mar 22 Mai, 2007 2:43 pm
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,540
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
1. Posibil sa fie joc in crucea cardanica...daca exista. In acest caz nu e pb mare; jocul provine de la o bucsa care se schimba fara mare bataie de cap. Numa sa nu fie din caseta.
2. Posibil sa fi ramas socul tras...dar injectie + soc manual...nu am mai auzit.
3.Gasesti la dezmambrari un radiator...nu cred ca sunt f scumpe.
4. Becul de injectie ar trebui sa se stinga la 1-2 secunde dupa pornirea motorului. Daca ramane aprins e ceva in neregula....sunt foarte multe variante asa ca nu pot detalia. Ar trebui sa mergi la un service sa iti citeasca lista de erori stocate sau la un prieten care se pricepe sa citeasca lista de erori cu agrafa.
Bafta!
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
nu cred ca e vb de cruce cardanica pentru ca nu are cardan..trac fatza...sau te referi la chestia aia de sub volan....proprietarul zice ca ar fi din bucsi

ce e aia o agrafa?
  • overtaxer

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2005

  • Mesaj Privat
daca are shoc(nu automat) e clar ca e pe carburatie, a doua problema cu radiatoru sta in felu urmator. Radiator nou: 3-5 milioane, de la dezmembrari: 2 milioane. De obicei problema scurgerilor la radiator vine de la bazinele cu apa. Alea sunt facute dintr-un fel de plastic tare, deci e exclusa faza cu cositoritul. Se poate incerca cu poxilina dar nu stiu zau cat tine, iar daca nu sunt scurgeri mari si doar picura poti baga jumate de tub de praf Stop Leak, cantitatea asta nu afecteaza sistemului de incalzire si poate opri temporar scurgerile. Masinile sunt vechi, deci e de asteptat sa intampini unele probleme. Bafta multa si verifica minutios si alte defecte
Skip ads

  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
e injectie in mod sigur...chestia aia e undeva in spatele blocului de la stergatoare e o cutie dreptunghiulara verticala..cu 4 dungi albe verticale...scrie maricel SHOCK si are o gaura unde sa bagi surubelnitza si rotirea spre MIN si MAX...dar e injectie..sigur..poate o fi de forma..nu am umblat la ea

din pacate nu am poza cu motorul Sad dar in mod sigur e injectie..am ridicat capota si am vazut
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
motorul e C16LZ Multec CFI Single Point Injection...
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,540
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Poate C16NZ.... Cand am zis cruce cardanica m-am referit la sensul de baza, adica transmitere rotatie la un anumit unghi. Tractiunea spate se realizeaza prin ax cardanic (dar s-a impamantenit denumirea simpla de cardan). Smile A se vedea si surubelnita cardanica etc. Smile
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
C16LZ nu am gresit cu nimic..asa e in talon
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
In consecinta MP primit de la autor
1 cauta sa o faci o diagnosticare la un mecanic/service deoarece cauzele pot fi multiple
2 sorry de cutiuta asta minune nu am auzit/vazut nu imi dau seama exact despre ce anume poate fi vorba
3 pentru preturi la piese de schimb vezi ca este un intreg topic deschis vei gasi cu siguranta acolo un raspuns
4 martorul de la injectie raporteaza ca este ceva in neregula cu respectivul sistem recomand ca la no. 1 o diagnosticare
  • SAW

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2005

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...php?p=71548#71548 Very Happy
  • cristifin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997 x16xel 1.6 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2006

  • Mesaj Privat
"cutiuta pe care scria SHOCK si o rotita cu min-max."

Salut!
Cutiuta e senzorul de soc de la alarma,iar din rotita se poate regla sensibilitatea (mai mult sau mai putin sensibil).
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
pai....are alarma? ca eu nu jtiu sa aiba Smile) adica nu are..o fi la misto...
Skip ads

  • Marshall

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1991 1.6i C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salut. Am vrut sa fac un subiect nou dar am fost redirectionat pe aici. Well, dupa cum am mai scris, am un opel kadett din `90, motor 1.6i, 75cp. Problema este urmatoarea:
cind pornesc masina, merge bine la relanti... apoi ... cind demarez, nici o problema indiferent de treapta de viteza INSA, cind am o viteza constanta, indiferent de treapta de viteza, simt cum da mici rateuri din cind in cind. Nu`mi dau seama de la ce sa fie. Am verificat bujiile, sint ok. Am schimbat capacul de la delcou si luleaua din interior, noi noute. Am cumparat solutie de aia de pui in rezervor pentru curatarea injectorului. Filtrul de aer e nou nout. Recent am schimbat garntura de la baia de ulei si cea de la capacul de la motor. Am pus ulei nou Aral 10W40 si filtrul de ulei nou. Aceeasi problema. Ce poate fi ? Multumesc si astept citeva sfaturi. Chiar nu mai am idee ce sa-i fac.
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
pune te rog la semnatura tipul motorului si al masinii..cum vezi la mine sau la restul e mai usor sa raspundem stiind despre ce vorbim merci

ai acelasi motor ca al meu vad in profil...da-mi un id de messenger si vorbim acolo mai multe..al meu e mihnei


a mea a cazut de tot....nu am primit nici un sfat relevant in sensul asta....cert e ca dupa cateva luni de mers asa cu ea nu a mai venit benzina deloc in carburator...deci tind sa cred ca acele simptome de mers inconstant si datul in nas au legatura cu alimentarea cu benzina...pompa-releu-aprindere electronica-ecu-relanti, asa ca nu iti pot raspunde cert ce e..si nici ce sa faci pot doar sa sugerez sa te grabesti ca sa nu patesti ca mine Smile bafta

daca aflii ceva sa-mi zici si mie
  • Marshall

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1991 1.6i C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Scuze, motorul e C16Nz. Iti dau un add pe mess. Thx
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Da' benzina ai verificat-o? Ca si eu incepusem sa turbez ca tot dadea intreruperi si avea mers neregulat uneori, am schimbat filtru aer, am curatat carburatorul, cu spray, am reglat carburatorul, am schimbat bujiile desi n-aveau decit 18k... Pina m-am uitat, in timp ce mergea motorul, la filtrul de benzina care este transparent... jumatatea de jos a lichidului este apa (se vede foarte frumos, clar delimitata apa de banzina, ce mai... ca la carte) si, desi n-are decit 2000 de km de cind l-am schimbat, a inceput sa rugineasca armatura de metal din el. Iar benzina este numai si numai de 99+ de la Petrom Baneasa... asa ca, verifica benzina mai intii ca sa nu patesti ca mine si sa schimbi jumatate de masina si sa dereglezi si ce era ok.
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
terminati cu prostiile Smile astea cu benzina sunt valabile la masinile noi poate..oricum in 6 luni cat am mers cu ea asa am schimbat filtrul de 2 ori si tipul de benzina de o mie de ori
  • Marshall

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1991 1.6i C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Sincer sa fiu nu m`am uitat la chestia asta. Merg numai cu benzina FX si ma gindesc ca daca as avea ceva apa, nu ar mai merge masina, nu ? Apa fiind la suprafata, ar inseamna sa traga mai intai apa ceea ce ar insemna nefunctionarea masinii. Am sa verific si traseul de benzina sa vad daca exista o problema. Merci de idee ! Va tin la curent cu problema.
Take care and drive safe !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR