Ai uitat parola?


  • radualex90

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.4XER din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Apr 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,

Am doua posibile probleme de cand a venit frigul si voiam sa va intreb daca poate si voi va intalniti cu ele si e ceva normal:

1- La denivelari mai mari (nu gropi) atunci cand partea fata a masinii balanseaza mult se aude in scartaiat care seamana cu cel al amortizoarelor
2- Cand temperatura exterioara este aprox. 5 grade celsius sau mai putin si vreau sa plec cu motorul rece si virez mult stanga sau dreapta la plecarea de pe loc masina tremura destul de puternic si deranjant. Dupa ce motorul se incalzeste putin nu mai apare fenomenul.

Voi patitit asa ? Am facut programare la reprezentanta iar la telefon au incercat sa ma convinga ca este normal sa faca asa...
  • radualex90

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.4XER din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Apr 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Voiam sa mai adaug ca partea cu trepidatul se intampla cand este frig si ceata puternica afara (nu stiu ce legatura are), daca este doar frig nu face asa.
Iar scartaitul este sesizabil doar daca opresc radio si ventilatia din masina.
  • oltean00

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa B13DTC din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Oct 2018

  • Garaj Mesaj Privat
radualex90 a scris:Salut,

Am doua posibile probleme de cand a venit frigul si voiam sa va intreb daca poate si voi va intalniti cu ele si e ceva normal:

1- La denivelari mai mari (nu gropi) atunci cand partea fata a masinii balanseaza mult se aude in scartaiat care seamana cu cel al amortizoarelor
2- Cand temperatura exterioara este aprox. 5 grade celsius sau mai putin si vreau sa plec cu motorul rece si virez mult stanga sau dreapta la plecarea de pe loc masina tremura destul de puternic si deranjant. Dupa ce motorul se incalzeste putin nu mai apare fenomenul.

Voi patitit asa ? Am facut programare la reprezentanta iar la telefon au incercat sa ma convinga ca este normal sa faca asa...


La problema nr. 1 nu mi se pare a fi absolut nimic in neregula. La un balans mare al masinii e destul de normal sa se auda un scartait ca efect al frecarii intre anumite elemente de plastic/metal

La problema 2 e posibil sa ai lichidul de servo sub nivel. Verifica si eventual completeaza
  • quick

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Y17DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
@radualex

1 - nu trebuie sa se auda nimic. Ce masina e aia care scartaie din incheieturi pe drum fie el si valurit ? In afara de acel "" scurt scos de telescoapele care lucreaza altceva nu trebuie sa auzi nimic.
Astra mea e din 2002 si nu scoate nici un fel de zgomot la denivelari ce sa mai zic despre masina din discutie care e din 2017 !
De vazut bielete anti-ruliu sau bucsi bara stabilizatoare intr-o prima faza.

2 - pe motor rece dupa pornire acumulatorul e usor slabit (descarcare usoara pe perioada parcarii + consum curent pt pornire) si preia mult din curentul produs de alternator. In acelasi timp pompa electrica a servodirectiei (virat maxim) e solicitata maxim necesitand curent mai mult. In plus, in acest timp si uleiul servo e mai vascos punand un efort in plus pe pompa.
De preferat dupa pornire lasati motorul sa functioneze 1 minut in gol si de evitat in primele minute de drum viraje maxime stanga-dreapta.
  • radualex90

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.4XER din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Apr 2014

  • Garaj Mesaj Privat
@oltean00 am vazut ca si tu ai Opel Corsa 2017, asa face si a ta la balans puternic pe partea din fata ?

La problema cu trepidatul am vazut pe mai multe forumuri ca indiferent de marca/model se poate acumula umezeala pe placa de presiune de la ambreiaj.
Iar scartaitul se aude atunci cand masina se lasa foarte mult pe partea din fata dar urmeaza sa ma duc la reprezenta pt. a vedea care poate fi cauza. Are 13000 km masina, asa facea corsa din 2001, nu mi se pare normal. Nu are batai sau alte probleme, doar la balans foarte puternic pe partea din fata.
  • oltean00

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa B13DTC din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Oct 2018

  • Garaj Mesaj Privat
radualex90, nu scoate niciun scartait dar poate nici nu am prins un balans foarte puternic, asa cum zici tu. Ai verificat uleiul de servo?
  • oltean00

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa B13DTC din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Oct 2018

  • Garaj Mesaj Privat
quick a scris:@radualex

1 - nu trebuie sa se auda nimic. Ce masina e aia care scartaie din incheieturi pe drum fie el si valurit ? In afara de acel "" scurt scos de telescoapele care lucreaza altceva nu trebuie sa auzi nimic.
.

Omul a vorbit de balans puternic, nu de un simplu drum valurit.

quick a scris:@radualex
2 - pe motor rece dupa pornire acumulatorul e usor slabit (descarcare usoara pe perioada parcarii + consum curent pt pornire) si preia mult din curentul produs de alternator. In acelasi timp pompa electrica a servodirectiei (virat maxim) e solicitata maxim necesitand curent mai mult. In plus, in acest timp si uleiul servo e mai vascos punand un efort in plus pe pompa.
De preferat dupa pornire lasati motorul sa functioneze 1 minut in gol si de evitat in primele minute de drum viraje maxime stanga-dreapta.
.

Sunt f de acord ca imediat dupa pornire e de evitat virajul maxim. Totusi, eu am aceeasi masina si nu se comporta ca a lui. Am incercat azi cu motor rece si viraj aproape de maxim. Eu i-am zis sa verifice nivelul uleiului de servo. Era solutia cea mai probabila si cea mai facil de remediat.
  • radualex90

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.4XER din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Apr 2014

  • Garaj Mesaj Privat
@oltean00, sa incerci si cand o fi ceata puternica sa faci o plecare cu motorul relativ rece (poti sa il lasi sa se incalzeasca 1-2 minute) sa vezi daca face asa. Vad ca la -8 grade nu tremura deloc, doar la ceata/umezeala mare si atunci in primele 2-3 minute sau 2-3 plecari de pe loc cu prima treapta.
  • Catalin-Ionut

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa B14NET din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jul 2016

  • Garaj Mesaj Privat
La rece si la mine se aude ceva ciudat din partea dreapta fata, tot asa din locul amortizorului, dar doar la rece. La mine se mai aude, cand ploua sau e ud pe jos, cand plec de pe loc un scartait la maneta de viteze exact cand incepe sa se miste masina. Doar in treapta 1 si a 2-a. Ceva ciudat dar nu am avut ocazia sa investighez.
  • quick

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Y17DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
@oltean00 - da' pe unde mergeti voi cu masinile de aveti parte de "balans puternic" ?

Intr-o noapte am uitat ca la o anume trecere de pietoni e fixata denivelarea aceea care te obliga sa incetinesti si am luat-o absolut fara reactie cu 60.
Nu va povestesc ca am crezut ca-mi vine parbrizul in brate (am si arcuri rigidizate).
Nu s-a auzit nici un zgomot de pe puntea fata si chiar m-am mirat asteptandu-ma sa-mi frece rotile in aparatorile noroi (poate norocul a fost ca eram singur in masina). Am auzit in schimb motorina din rezervor cum se zbate !
Presupun ca nu la astfel de balans va referiti !
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Cand e ceata sau umed afara se depune condens pe ambreiaj. La primele plecari in prima treapta discul mai scapa pana se usuca. Nu e motiv de ingrijorare, mai ales ca masina e destul de noua.
  • strutzzy

  • Mesaje scrise: 229
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z14XEP din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Corsa E (D) are servodirectie electrica, nu electro-hidraulica!
  • radualex90

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.4XER din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Apr 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Revin cu un update: nu se mai manifesta niciuna din probleme de ceva timp. De ce ? nu stiu Smile)

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata