Ai uitat parola?


  • geanidumitrache

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut tuturor, acum 6 luni, mi-am achizitionat un Opel Vectra C 2.0 DTI (101cp), care pornea cam greu(dădeam cam 20 de secunde la automat, sau câteodată chiar si la a 2, a 3 a cheie). De curând, cam o lună, am pornit masina dimineata si am plecat cam 5-6 km...după care m-am intors acasa si la 20 de minute, am vrut sa pornesc din nou dar nu a mai pornit deloc. Am tractat-o dar degeaba, daca îi dau cu spray, motorul sta pornit exact atât cât tin eu spray ul după care se opreste. Am desfăcut un furtun care duce la primul injector(de la stânga spre dreapta) si am observat ca nu vine motorina pe acesta...am chemat un mecanic(nu era foarte specializat pe acest tip de motoare) si mi-a zis ca cel mai probabil este partea electrică de la pompa de injectie, după care am mai citit aici ceva legat de acel CIM din jurul volanului si faptul ca daca acesta este stricat masina nu mai porneste(Mentionez ca la frig, în momentul în care luam stânga de volan parca nu aveam servo...mergea foarte greu pur si simplu, iar dupa cateva rotiri stanga si dreapta a volanului, acesta îsi revenea)
Nu am pus inca un tester pe ea.
Doar check-ul motor stă aprins.

Vă rog, dacă a mai pătit cineva la fel si a rezolvat, lăsati un reply. MULTUMESC!



Model: Vectra
An fabricatie: 2004
Cod motor: Y20DTH
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,672
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Fa o diagnoza si spune ce coduri de eroare ai pe motor.
Probabil ECU e defect.
  • geanidumitrache

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, abia astăzi am reusit sa fac o DIAGNOZĂ mașinii si mi-au aparut următoarele coduri:P0105-SENZOR PRESIUNE TURBO CIRCUIT INTRARE JOASA (INTERMITENT)
911500-COD DE DEFECT NECUNOSCUT
P0110-TEMPERATURA AER ASPIRAT CIRCUIT INTRARE INALTA(PERMANENT)
P0650-SISTEM CONTROL TRANSMISIE BEC APRINS CIRCUIT(INTERMITENT)
P0606-ECU DEFECT(INTERMITENT)
P1614-COMUNICATIE TRASNPORDER, SEMNAL ICORECT(INTERMITENT)
P1616-CIM REPROGRAMAT SAU LIPSA CAN(INTERMITENT)
Dacă poate cineva sa imi spună mai exact ce trebuie sa schimb aș fi recunoscător! multumesc mult!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,672
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
P0606 e legat de calculatorul de pe pompa.
Daca gasesti o pompa cu cod de securitate, schimb-o.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata