Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • amaier

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Va salut!
Aduc in discutie un subiect despre care nu am gasit nimic prin forum. De cateva zile gasesc apa/antigel pe cutia de viteza, in zona termostatului. Nu stiam pe unde curge pana azi cand am descoperit sursa: curge prin partea de jos a mufei (sonda?) de pe termostat. Nu pot sa-mi dau seama de ce si cum...A mai patit cineva asa ceva?
Multumesc pt. raspunsuri!



Model: Insignia
An fabricatie: 2008
Cod motor: A18XER
Skip ads 60' (0/3)

  • amaier

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Nimeni nimic?
Se pare ca doar balena mea are scurgeri de antigel pe la acest senzor.
Formulez altfel: a mai schimbat cineva acest senzor de temperatura de pe corpul termostatului? Are si alte implicatii schimbarea lui?

Multumesc!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 4,905
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ceva asemănător este și la unele motoare VW...acel senzor/sondă presupun că etanșează în scaun/locaș cu un O-ring(sau o garnitură tip șaibă), deci schimbarea lui ar trebui să rezolve problema...schimbarea lui, dacă e cum bănuiesc eu, ar trebui să fie simplă: se scoate mufa/conectorul de pe senzor/sondă, se trage siguranța care îl ține în poziție, se scoate senzorul/sonda, se astupă gaura cu o cârpă (ptr a limita pe cât posibil scurgerea de lichid de răcire), se înlocuiește O-ring-ul(sau garnitura) se remontează în ordine inversă, se completează cu lichid de răcire...
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 4,905
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Cum am bănuit:




Din păcate, acel O-ring nu este identificat ca piesă separată...trebuie dat jos, măsurat și înlocuit cu unul dela magazinele de specialitate (nu neapărat piese auto), asta fiind varianta ieftină, varianta mai scumpă ar fi înlocuirea cu totul a sensorului, nu-i o avere (50-60RON)...
Skip ads 60' (0/3)

  • amaier

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos "bibu16v" pentru raspunsul detaliat!
  • quick

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Poate ajuta ca idee.
La un moment dat garnitura buson capac motor mi-a cedat si vesnic aveam ulei pe capacul motor.
M-am dus la magazin sa cer alta garnitura - cica se comercializeaza doar cu busonul.
Ok, l-am cumparat intreg de dragul garniturii si dupa o luna originala garnitura s-a intins precum guma cu rezultat ulei pe capac.
Am incercat improvizatii - nimic n-a tinut si nu-mi venea sa cumpar alt buson "pe original" doar pt garnitura de pe el.
Intamplator am intrat intr-un magazin de curele si simeringuri si am ramas masca - pe un perete intreg erau toate oringurile din lume pe toate dimensiunile !
Am intrat cu busonul in magazin si am cumparat o garnitura cu 2 lei. Parca era de la mama lui Smile
Dupa 4 ani inca inchide ermetic.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 4,905
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ceea ce spuneam (și) eu mai sus (dacă citești și înțelegi):
bibu16v a scris:...trebuie dat jos, măsurat și înlocuit cu unul dela magazinele de specialitate (nu neapărat piese auto)...

Skip ads 60' (0/3)

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR