Ai uitat parola?


  • Lupu 1994

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Sep 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Deci situația e in felul următor , am primit acest mesaj in mers , după care am oprit bineînțeles pe dreapta , și am așteptat sa se răcească motorul am încercat sa pun contactul motorul aceeași eroare , lăsat motorul sa răcească in jur de 1 ora și am revenit la mașina am pornit mașina fără eroare a scos o gramada de fum oscilațiile au luat-o razna și am oprit motorul am încercat încă odată aceeași chestie dar de data asta fum + motorul l-am accelerat și se oprește șingur si am lăsat-o acolo trebuie tractata pana la service a găsit cineva o rezolvate ? , mulțumesc de atenție !



Model: Insignia
An fabricatie: 2009
Cod motor: A20DTH
  • crapu7

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia DTH din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Aug 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Am avut aceiași problemă odata si s-a dovedit a fi de la sensorul de temperatură pe evacuare. Ce puțin sper ca ai aceiași situație. Practic motorul nu s-a supraîncălzit, doar a lust-o razna sensorul.

Motorul nu o sa iti pornească pana nu bagi testerul pe ea si stergi eroarea stocată de senzor. După ce se sterge ar trebui sa îți meargă, dar odata ce ti-a făcut probleme consideră sa schimbi acel sensor pentru a evita eventuale surprize.

Daca nu e de la sensor si motorul s-a fiert pe bune, poți sa te aștepți la daune mai mari.
  • Lupu 1994

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Sep 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Mulțumesc , astăzi o sa încerc asta , dacă mai sunt și alte opinii aștept cu mare plăcere !
  • alexje

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Insignia A20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
spune-ne deznodamantul! iti mai merge masina sau nu? ai schimbat senzorul? da o valoare acestui topic, te rog.
  • Lupu 1994

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Sep 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut masina a ajuns astazi in service , momentan trebuie sa desfaca motorul si apoi sa astept un raspuns !
  • GGeorge989

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Am pătit si eu acelasi lucru ieri, pe autostradă, însă cred ca doar din vina mea. Am tot o insignia din 2009.
După un drum de vreo 300 de km eram pe autostradă si i-am dat forjă, aveam in bord cam 240 km/h. Motorul era deja foarte cald, mergand tot drumul destul de tare, iar cand am accelerat si mai mult s-a aprins engine overheat...am tras pe dreapta, am asteptat sa se răcească dar degeaba...cand am incercat sa pornesc, dupa ce apa a scazut sub 90°, mi-a dat din nou engine overheat, motorul facea ca un tractor si se oprea. A trebuit sa o iau pe platforma.
Cand am ajuns cu ea la un service, dupa ce s a racit de tot, nu mai pornea deloc, insa nici nu mai dadea eroarea engine overheat. Facea de parca nu avea combustibil.
Pe tester nu dadea nimic, nici macar senzorul de temperatură.
Am testat senzorul sa vad daca e bun si era ok, functiona normal.
Mai din greseală, mecanicul i-a dat reset din tester la filtrul de particule (dpf), si dupa reset masina a pornit la sfert de cheie ca si cum nimic nu s ar fi întâmplat. Am scos o apoi la un test pe autostradă si totul părea normal.

Ideea este ca sunt slabe sanse sa ai daune la motor, vibrochen sau altceva, pentru ca nu ai mers cu ea după ce ti a aparut engine overheat. Si cel mai probabil a luat o senzorul razna (este o problemă comuna la opel insignia, stiută. S-a vrut rezolvata printr un update de soft dar se pare ca a fost cam fail iar fabrica nu îsi asumă).
In principiu trebuie verificat senzorul de temperatură, presiunea de ulei, termostatul, nivelul lichidelor (ulei, antigel), functionarea ventilatoarelor.
In cazul meu nu inteleg de ce a pornit doar dupa resetarea dpf-ului. Totusi suspectez ca mi-a aparut engine overheat pt ca am fortat masina prea tare (ea fiind limitată din fabrica la 190 km/h) si exista posibilitatea ca atunci cand mergeam foarte tare sa fi inceput si o regenerare de filtru si sa i fi crescut temperatura foarte mult, datorita injectiei suplimentare cu motorină, iar atunci senzorul i-a zis calculatorului ca el renuntă ca moare de cald, iar calculatorul mi-a taiat si injectia pe viitor, si de aia nu mai pornea. Este doar o presupunere. Am mai întrebat si alti mecanici dar n am primit inca un răspuns elocvent.
Vineri o scot la un drum de 600 km si revin cu detalii daca apar ceva probleme.

Sa ne spui cum ai rezolvat si tu.
  • ska

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra A20DTH din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Daca e limitata din fabrica la 190kmh, cum ai reusit sa prinzi 240kmh, si ai mai accelerat si mai mult... ?
"...aveam in bord cam 240 km/h. Motorul era deja foarte cald, mergand tot drumul destul de tare, iar cand am accelerat si mai mult s-a aprins engine overheat..."
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,199
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Eh, las-o așa...sună bine... Smile
  • crapu7

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia DTH din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Aug 2015

  • Garaj Mesaj Privat
@ska. Lucrul asta fabulos cu 240km o pot confirma si eu ca tot in aceleași condiții (mai exact 236 km) mi-a dat si mie engine overheating cand a murit sensorul si a luat-o razna.

Mașina nu e limitată deloc la 190km si se duce fara probleme peste 230 cel puțin.
  • GGeorge989

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Limitata in sensul ca asta da cartea la viteza maximă, 190 km/h.
Eu o am resoftata si are acum 200 cp.
Si se pare ca senzorul meu nu a murit. Deocamdata e in parametrii. Sper sa rămână așa, sa nu mai dau iar banii pe platformă
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,443
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Voi chiar ca ati pus serios la treaba motoarele alea.

Nu pisca deloc ulei daca o tii la drum intins la turatia de putere maxima ?
  • GGeorge989

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Gram de ulei n-a mancat în viața ei, si are 250.000 km. O tin din scurt, o verific des.
Cu un egr off si un soft de la baietii de la EDS merge superb, un demaraj foarte bun pentru greutatea ei, rupe aderenta daca te infigi prea tare
  • alexje

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Insignia A20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Ai cutie F40 pe ea? De vreo 3 ani ma tot gandesc si eu la un remap ceva, dar am M32 cutia si imi e frica. Din cate stiu, cutia duce 320Nm sau 340Nm maxim, iar daca nu ma insel, am acum 300Nm cu 131cp. Ce putin asa ar veni ea din fabrica. Ca poate la test iese mai putin, e altceva.

Doar egr off? DPF a ramas acolo?

O zi buna!
  • GGeorge989

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Din pacate am M32 însă nu o fortez la schimbat. Schimb lejer si o accelerez pe plaja ei de cuplu. Merge foarte fain.
Egr am facut off pt ca se infundase si am avut de ales intre curatat (nu aveam garantia ca nu ma lasa iar in drum) si scos. Am optat pt scos pt ca pretul a fost inclus in resoftare.
Dpf a ramas acolo pt ca noxe si pt ca ilegal.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia B20NFT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
M32 am avut eu pe a 2-a insignie(2010) , remapata in 2013 la 200 cai/400Nm si vanduta in familie anul trecut. nu am avut probleme la motor cu exceptia furtunului intercooler spart si a celebrei electrovalve (schimbata de 3 ori ca ma enerva bazaitul). am uitat sa precizez ca are O-ringul din fabrica pe ea.
  • GGeorge989

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Așa am schimbat si eu. Electrovalva de 2 ori si furtunul spart. Totusi cred ca ar fi bine sa se schimbe o-ringul pana nu este prea tarziu, mai ales ca este remapata
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia B20NFT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
O-ringul e o poveste mioritica. cine are cunostinte tehnice minime nu-l schimba inutil . cu acelasi O-ring din 2013 NU a mai fost nici o masina stricata pe forum. explicatia e ca din anul ala Opel a largit canalele de ulei care erau prea inguste si se infundau.
si exista cateva cazuri pe forum de o-ring schimbat si motoare stricate. cea mai buna preventie d.p.m.d.v. e schimbul de ulei la 10 mii km. 30 de mii e foarte mult , si la actuala masina(2T benzina) il schimb la maxim 15 mii. cineva pe forum m-a numit "analfabet functional" cu nu pricep ce scrie in cartea tehnica Smile
  • alexje

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Insignia A20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
furtun intercooler spart, electrovalva si dpf infundat tun am avut si eu acum cateva luni, la 101 000km. schimbat tot, iar dpf-ul curatat, totul la reprezentanta. dar tot imi e frica de remap.. masina are acum 104 000, an 2011 martie, cu butoane sport si tour si suspensii adaptive. ma faceti sa ma duc sa modific si eu calutii Smile.. ca ma roade tare de tot..
  • ska

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra A20DTH din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
crapu7 a scris:@ska. Lucrul asta fabulos cu 240km o pot confirma si eu ca tot in aceleași condiții (mai exact 236 km) mi-a dat si mie engine overheating cand a murit sensorul si a luat-o razna.
Mașina nu e limitată deloc la 190km si se duce fara probleme peste 230 cel puțin.

Am si eu acelasi motor A20DTH, si stiu cu ce se mananca. Ok, pe Astra J, nu pe Insignia.
M-a amuzat foarte tare faptul ca la 240kmh, a accelerat si mai mult... Laughing
Da, e un motor reusit zic eu, daca-l intretii corespunzator, si ai grija la regenerari.
NU e un motor pentru frecat in oras 5km dus, 5 intors.
  • GGeorge989

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Acum mi-am dat seama ca ați înțeles ca am accelerat si mai mult peste 240... Treaba cu acceleratul si mai mult a fost dupa treaba cu motorul era deja foarte cald... Mergand constant constant cu 190-200, apoi cand am accelerat si mai mult (in bord a mers pana la 245) s a incins prea tare.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata