Ai uitat parola?


  • alexje

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Insignia A20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Eu frec prin oras A20DT-ul 5 dus-5 intors, dar il scot ocazional la curatat pe autostrada. Oricum, am led montat ptr regenerare si mi-am luat si Opcom cu care verific masina lunar.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,606
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
GGeorge989 a scris:Acum mi-am dat seama ca ați înțeles ca am accelerat si mai mult peste 240... Treaba cu acceleratul si mai mult a fost dupa treaba cu motorul era deja foarte cald... Mergand constant constant cu 190-200, apoi cand am accelerat si mai mult (in bord a mers pana la 245) s a incins prea tare.

Si nu a pierdut nici macar apa motor dupa supraincalzirea motorului ?
  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
A pierdut cateva saibe dar avea magnet sub bara.... scz, dar nu m-am putut abtine. 245 km/h....
  • GGeorge989

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Am vericat lichidele si erau in parametrii
  • crapu7

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia DTH din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Aug 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Inca nu am primit nici-un update de la Lupu. Sa stii ca suntem inca curiosi ce a cauzat exact acel overheating si mai ales in ce circumstante s-a produs.

Nu stiu ce sa zic cu privire la cat de reusit este acest motor, cert este ca dupa asemenea evenimente, pe langa faptul ca stai cu ochii ca pe butelie la toate instrumentele, iti e frica sa pleci la drum fara opcom, laptop, truse de scule, etc.

Problema aceasta la toti care au raportat-o, s-a produs mai mult sau mai putin in aceleasi circumstante, motorul find forjat peste limitele impuse de producator la care au cedat diverse, furtune, sensori, filtre etc.

Mi-e greu sa cred daca apa ajungea intradevar la 180 de grade, nu se intampla ceva grav la motor si el mai functiona in parametri normali dupa.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,606
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
GGeorge989 a scris:Am vericat lichidele si erau in parametrii

Cred ca deasta iubesc românii motoarele astea FIAT:
- unele merg exploatate zdravan de nu se mai termina (era cineva cu un 1,3 pe H, la fel).
- la altii... odata ce incep, nu se mai termina problemele.
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 461
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia A20DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Oct 2013

  • Garaj Mesaj Privat
GGeorge989 a scris:Acum mi-am dat seama ca ați înțeles ca am accelerat si mai mult peste 240... Treaba cu acceleratul si mai mult a fost dupa treaba cu motorul era deja foarte cald... Mergand constant constant cu 190-200, apoi cand am accelerat si mai mult (in bord a mers pana la 245) s a incins prea tare.


Am fost in Norvegia ,de 3 ori cu insignia mea ,3500km dus 3500 intors, toata Germania pe 4 benzi pe sens , nu am prins mai mult de 218-220, cu vant din spate Wink motor 160 cp dth , cat e remapul de remap , nu ii creste viteza maxima atat de mult , ii creste puterea in demaraj , dar 50 km in plus ?.In sfarsit , ideea e ca nu e normal ca motorul la diesel sa se incinga , indiferent de modul de utilizare al motorului. Dar cand iti arata 245 in bord , se poate intampla Shocked Very Happy
  • GGeorge989

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
245 avea pe bord cand mi-a dat engine overheat.... Oricum nu sunt reali pt ca am jantele de iarna care sunt pe 16. Insa niciodata nu ii dadusem atat de mult... Pana pe la 220 s a dus ok, după durează pana mai ia viteză.
Nu stiu ce sa zic...e diferenta foarte mare de la remapul asta..parca e cu totul altă mașină. Însă cu incinsul probabil nici nu s-a incins atat de tare, doar că senzorul de temperatura e setat sa dea mesaj la o anumită temperatură pe care probabil nu a-i depasi-o fără remap. Daca a prins si o regenerare dpf in momentul ala de high speed ar fi plauzibil.
Din ce am vazut pe tester cand am facut o regenerare asistată, temperatura in timpul regenerarii era de 600-700 de grade la o viteza de 160-170 km/h.
Anyway...acum am terminat un drum arad-bucuresti si masina a mers bine. Am stat putin cu frica sa nu ma lase pe drum dar se pare ca totul e ok... totuși am mers cumpătat
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,606
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Okay, dar eu unul tot nu pot sa ma impac cu ideia ca la turatie maxima si la temperatura aia mare din bord nu a papat un gram de ulei si nu a pierdut un gram de apa. De ce? Pentru ca la turatia respectiva si in conditiile de dilatare motor peste normal erai deja inafara conditiilor de exploatare normala a motorului. Motorul ala de FIAT nu e motor de Mercedes, proiectat si calculat sa-l tii cu acceleratia la podea tot drumul si sa naiba nici pe dracu'. N-are nici cilindreea, nici cantitatea de ulei si nici cantitatea de apa ale unui motor gândit si calculat sa-l tii tot drumul cu acceleratia la podea, indiferent de ce conditii pot aparea.


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Sam 15 Dec, 2018 8:42 pm
  • GGeorge989

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Ce pot sa zic? Tija de la ulei indica tot aproape de maxim unde era si dupa ce am facut schimbul...acum ca o fi mancat 10 ml n am de unde ști. Apa e intre minim si maxim.
De retinut faptul ca atunci cand a crescut temperatura si a dat engine overheat am oprit instant, nu am mers așa
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,174
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Sa nu mai faci asa...iti strici turbina, la sigur a 3-4 oara Smile. Dupa o partida de mers turat, sportiv... e bine sa lasi motorul sa mearga la relanti cateva minute...se raceste lent turbina..ambreiajul etc sau ultimii 2-3 km mergi la limita subturarii...
  • ska

  • Mesaje scrise: 855
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra A20DTH din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Cand iti da cu engine overheat, crede-ma ca nu mai ai tu timp si nici chef sa-ti racesti turbina Very Happy , opresti instant ( nu e indicat, foarte adevarat ce ai spus, dar in situatii extreme... o turbina e mai ieftina decat un motor sh Smile )
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,174
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Un motor diesel in mintile lui se raceste la relanti...pe la 50-60 de grade...acum, in caz de urgenta...il opresti.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,606
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Si deschizi capota. Mr. Green
  • calimero2003

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Mesajul tau vine atunci cand isi face regenerare … scoate asta din soft si nu o sa mai ai problema asta.
  • ACiobanu358

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mai 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Bună,
Am și eu problema asta, de luni e in service, azi au pus-o pe tester, apare doar eroarea asta de overheating engine. Mecanicul zice că a scos mufa de pe senzor și tot nu vrea să pornească. Egr-ul e ok, filtru de particule 65%. La service inginerul zice că are tester doar pt diagnostic, nu poate șterge eroarea. Scoate niste sunete de parcă e tractor pe moarte. Mâine o iau iar la purificat mecanicii. Sau mă plimb in alte parte cu platforma? Un sfat?
Merci.
  • ACiobanu358

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mai 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Revin cu soluția la problemă. Filtrul de particule curățat și înlocuit senzorul de temperatura. In sfârșit merge!
  • Andruke

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia A20DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Nu era nevoie de curatarea manuala a filtrului, mie imi "mananca" zilele acest senzor 2 de pe evacuare de 2 ani, l-am schimbat de 2 ori si acum cred ca il mai schimb odata , de data asta preventiv.
  • DCatalin580

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
buna am schimbat senzorul temperatura evacuare dupa 100km mi-a aparut eroarea p2084 ce pot face

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata