Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • PMeaAlexia-RalucaTbx

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Simptome:
Salut! am un opel astra g 1.7 cdti an 2004 si intampin urmatoarea problema tehnica ; de când sa lasat frigul alternatorul nu mai incarca, mai exact când am cumparato a avut problema la alternator dar era cald o porneam si o acceleram pana la 1200 turati pe minut si alternatorul incepea sa incarce dar de când a venit frigul nu vrea sa mai incarce o turez la fel pana la 1200 de turati si imi dispare indicatorul baterie din bord si reapare dunpa cateva secunde dar daca o las sa se incalzeasca mai bine motorul el incepe sa incarce dar dupa ce opresc motorul si il pornesc iar si o accelerez ,,dar problema care ma scoate din minti incarca când vrea el si incarca bine 13.9 - 14 v dar nu pot sa inteleg dece trebuie sa o turez ca sa porneasca incarcarea ,,am cautat peste tot dar nam gasit raspuns ,toti electicieni imi spun sal schimb alternatorul ,,de schimbat il schimb dal in masa dar daca il schimb degeaba si problema ramane ,iam scimbat punte de diodi si releu dar parca are pe dracu in el ,rulmenti sunt ok nu se blocheaza ,,,mentionez sa zic ca la alternator vine un fir albastru cu alb probabil cel de excitatie dar mufa cu firul alb/abastru se mufeaza cu doua fire care duc la alternator nu seamana cu alternatoarele originale de opel ca tot am verificat cum arata un alternator original de opel astra g si arata altfel dar nu pot sa inteleg dece el incarca dupa ce il accelerez si dupa nu mai face figuri adica dupa ce motorul e cald ,,,,,mentionez ca când motorul e cald o pornesc si dispare singur martorul si când e rece trebuie sa o turez ca sa incarce
......va rog datimi un sfat util ca ma luat ametelile cu un drac de masina cami vine sai dau foc
Cod(uri) eroare:
----
Model: 1.7 cdti
An fabricatie: 2004
Cod motor: z17dtl
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Alternatorul care il ai pe motor,e construit ca sa comunice prin PWM(semnal modulat) cu ECM(calculatorul motorului),de la care primeste prin al 2-lea fir(care lipseste) comanda de a incarca,conform programului.Firul care exista pe masina e dedicat stingerii becului din bord.Monteaza alternator conform instalatiei electrice de pe masina si totul va fi in ordine...!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu si la Astra G 1.7cdti stimabil coleg, doar la Astra H 1.7cdti. Alternatoarele difera intre cele doua modele prin faptul ca cel de Astra H are un fir in plus, pentru PWM.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
PMeaAlexia-RalucaTbx a scris: ,,,mentionez sa zic ca la alternator vine un fir albastru cu alb probabil cel de excitatie dar mufa cu firul alb/abastru se mufeaza cu doua fire care duc la alternator nu seamana cu alternatoarele originale de opel ca tot am verificat cum arata un alternator original de opel astra g si arata altfel
Atentie la detaliile furnizate ca informatie de coleg...! Masina este Astra G,dar alternatorul este de Astra H(2 fire),probabil...!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR