Ai uitat parola?


  • CStanoiu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Am un Opel Astra F CC, din 1995, 1.4 benzină. Mi s-a rupt cureaua de distribuție și am dus-o la un service auto. După ce mi-au schimbat cureaua, mașina mergea în 2 pistoane (inițial, au spus că mergea în 4, după care au băgat-o înapoi în service și au constatat că mergea în 2). Au dat capacul jos la culbutori și au găsit unul rupt. L-au schimbat și nu a mers. Au dat chiuloasa jos iar și au schimbat și tachetul. Acum, după atâta schimbat, merge în 3. Era o diferență mică între culbutorul original al mașinii și cel nou. Au spus că după ce își face uzură, ar trebui să meargă, dar nu sunt siguri. În concluzie, motorul merge, fluieră, doar că merge în 3 pistoane, întrerupe.
Aș avea nevoie de niște păreri. Mulțumesc anticipat.
  • RIonutz

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra C14NZ din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
1. ciudat "service"
2. mersul in 3 pistoane...poate si si din cauza delcoului,fise......incearca sa schimbi cu cineva delcoul...nu capacul...chestia d emetal care vine intre capac si motor si din care ies niste fire......acolo se afla un senzor.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,205
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Ar trebui verificat dacă vine scânteie la fișa pistonului cu pricina...lipsa scânteii indică o problemă de aprindere, altfel problema trebuie căutată la piston/cilindru/supape: compresia trebuie măsurată corect, în funcție de rezultat se ia o decizie (motor, chiulasă, supape, de reparat, înlocuit, etc)...
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 1,713
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia confidential din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Daca s-a rupt cureaua se incepe cu test de compresie ......dupa desfaceti berea ca o sa mearga bine.Daca ala e nivelul tehnic al service-ului se recomanda schimbarea lui ca nu vad cum o sa monteze totul la loc fara alte daune.Daca nu ma crezi intreaba-i doar cum se monteaza tachetii sau compensatorii la loc ...o sa te lamuresti singur daca nu stiu de golirea,curatarea si verficarea fiecaruia in parte.
Un an nou bun sa ai,vad ca l-ai inceput in forta,daca faci ce trebuie o sa iasa bine.
  • CStanoiu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Mulțumesc pentru răspunsuri. Am fost la alt service auto și s-a rezolvat problema. A luat câte puțin din culbutor până a ajuns la grosimea corespunzătoare. Acum merge normal.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 1,713
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia confidential din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
S-au golit compensatorii hidraulici inainte de montare? Aia isi regleaza singuri inaltimea asa ca nu se ia nimic din ei.....e clar cat se pricep si astia.
Sa ne anunti cand apar zgomote de tacheti.
  • CStanoiu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Momentan merge bine. În cazul în care apare vreo problemă, revin cu un mesaj.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata