Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • claubac

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2012 17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,
De curand m-am pricopsit cu un Opel Astra J 2012 1.7 DTE si timp de 3 luni a mers perfect chiar eram impresionat de masina. De vreo 1 luna imi apare un mesaj Service vehicle soon... si am zis sa merg sa vad poate trebuie resetat ceva ca masina mergea . Am pus un tester la un service. Surpriza, trebuie schimbata sonada lambda. Eroare P0132..... . Ok. Am schimbat sonda, o caciula de bani, am pus testerul din nou , eroarea aparea mai repede ca inainte. Baietii de la service imi spun ca sa merg asa si daca se mai aprinde sa vin luni sa mai puna testerul inca odata. Sonda ma schimbat-o intr-o vineri.Am revenit din nou la service si imi spun ca tot eroarea P0132 le da pe tester dar nu poate sa-mi reseteze eroarea. M-au trimis la un alt specialist care a lucrat la opel si acesta dupa ce mi-a pus testerul a scos niste mufe de la sonda a testat iar pe laptop aceiasi eroare. Domnule trebuie sa mergi la Opel ca ei au un soft mai bun ca noi nu avem toate licentele, etc. Am ajuns si la Opel si dupa mai multe teste si masuratori aceiasi eroare P0132. Verdictul . TREBUIE SCHIMBAT ECU CA E DEFECT.
Vestea m-a dat peste cap ca la Opel costa cu resoftari si manopea aprox 6.000 lei cu niste reduceri ca cica e si mai mult.
Intrebarea mea pentru voi este : A mai patit cineva asta, eroarea asta a mai aparut si la altcineva, cum ati rezolvat-o?
Aceste calculatoare de motor ECU se pot repara undeva, indrumati-ma si pe mine, poate fi alta cauza si da o eroare aiurea pe tester, o fi altceva defect caci sonda cred ca mi-au schimbat-o degeaba. Gasesc undeva ECU la second de la dezmembrari?. Noroc ca am luat-o si pe cea veche, o am in portbagaj.
Sunt disperat ca a inceput sa consume si mai mult si cand vad eroarea la bord ca sa merg la service ma ia capul, la propriu.
Va multumesc tuturor anticipat pentru ajutor si sfaturi.
Model: Astra J
An fabricatie: 2012
Cod motor: 17DTE
Skip ads

  • claubac

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2012 17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua tuturor dragilor
Am revenit dupa un doi ani cu problerma pe care am avut-o la astra j 2012 cu calculatorul de motor.
Ei bine nu a fost de la calculator ci de la sonda lambda noua care nu a functionat de noua era defecta dar nimeni nu si-a dat seama si ma punea sa schimb ECU, pana cand am mers la un mecanic si i-am zis ca ii aduc inca o sonda lambda de la o alta masina avariata sa-mi faca o proba ca eu de la inceput am zis ca nu e buna sonda noua dar toti asa zisii meseriasi nu au vrut sa ma inteleaga.
Deci sondele lambda din 2011-2012 au fost foarte proaste si din aceasta cauza foarte multe masini pica pe acest motiv si unii meseriasi te pune sa schimbi calculatorul de motro ECU. Chiar si cei de la Opel Pitesti ma puneau sa schimb ECU si imi cererau o caruta de bani. Asa ca aveti de grija la ce meseriasi mergeti ca toti au laptopuri si diagnoze dar putini stiu sa si citeasca diagnoza si va iau banii degeaba. Am patit-o pe propria piele.

In rest sa auzim numai de bine
BAfta tuturor
  • NBosneagu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu una 2013 acelasi tip motor, aceeasi problema, pana sa-i schimb sonda, nu-si facea regenerarea, dupa ce am schimbat-o, isi face prea repede, am primit un mesaj ,,diesel partic. filter is full continued driving mandatory ,, pana sa ajung la mecanic si-a facut regenerarea si a diparut mesajul din bord. A bagat-o din nou pe tester si nu apare nimic, mentionez ca masina merge, trage de rupe, dar regenerarea prea repede ma bagat pe ginduri
  • claubac

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2012 17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2016

  • Mesaj Privat
salut
la mine se aprindea becul ca as avea o eroare il resetam iar daca opream motorul si il reporneam iar se aprindea becul la eroare. Intr-adevar nu mai intra in regenerare dar eu o simteam cand ar fi trebuit sa intre deoarece mi se marea relantiul si scotea fum, dar motorul tragea si fugea chiar daca aveam becul aprins la bord.
Din discutii am inteles ca asta ar cam fi problema lor cu sonada lambda si regenerarea dar una peste alta masina acum merge bine dar m-a scos din minti un an si ceva pana i-am dat de cap.
stima
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sa va cumparati numai sonde lambda noi si originale, chiar si astea sunt cateodata falsuri china.
  • claubac

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2012 17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Asa este aveti perfecta dreptate. intr-un final eu am luat o sonda originala de la o masina avariata acelasi model si an cu masina mea.
Intr-adevar cea noua cumparata nu a fost originala dan nici cea mai ieftina dar cu toate astea am avut o gramada de probleme pana am remediat situatia.
Nici cei de la Opel nu stiau si nu aveau o sonda de test. Ma puneau sa cumpar una noua si daca nu era problema din sonda nu o mai vroiau inapoi. L:a un moment dat le-am zis... pai ce facem fratilor cumpar sonda, cumpar ECU, cumpar motor o facem din bucati... o luau prin eliminare dar eu trebuia sa platesc...
In fine...... si eu va sfatuiesc sa cumparati numai sonde originale si pe codul masinii caci altfel o sa patiti ce am patit eu.
Stima tuturor
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR