Ai uitat parola?


  • Florin Leonte

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Simptome: Nu functioneza stergatoarele pe prima pozitie, seridica pe orizontala si raman colo un moment apoi coboara , ce ar putea fii. ce s-a defectat oare ?
am un video dar nu stiu cum sa-l atases aici


Model:astra g
An fabricatie: 2004
Cod motor: z16xep
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 464
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Aug 2014

  • Garaj Mesaj Privat
In motorasul stergatoarelor se gasesc 3 cleme metalice.Una dintre ele s-a rupt,de-aia iti face problemele astea.Ori cumperi altul la sh,ori il duci la un electrician sa-ti lipeasca clema aia.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
daca avea o clema rupta(nu vad cum sa se rupa)nu mai functiona motorasu sau ramane blocat pe o pozitie
la tine sau gripat axele care antreneaza bratele de stergator
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 464
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Aug 2014

  • Garaj Mesaj Privat
E un defect destul de intalnit.Cautati pe forum,e chiar si un tutorial postat de un coleg care avea fix aceiasi problema si lipise cu fludor o clema improvizata in loc de cea rupta.Posibil sa aiba dreptate si colegul mai sus.Trebuie desfacut si vazut care i buba..
P.s:Poza e de pe forum.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
dan cristi a scris:In motorasul stergatoarelor se gasesc 3 cleme metalice.Una dintre ele s-a rupt,de-aia iti face problemele astea.Ori cumperi altul la sh,ori il duci la un electrician sa-ti lipeasca clema aia.
Vedeti pe schema ca sunt doar 2 cleme cu un punct comun.Problema in sine,e o problema de contact intre 53E si 53A in punctul in care se opreste pentru un moment(timpul temporizarii),impulsul dat de multitimer misca reductorul cativa milimetri,suficienti ca sa ajunga intr-o zona cu contact bun si sa continuie cursa pina in punctul 0(zero),punctul unde se opreste lama(cel mai jos posibil). Remediere: curatare sector pe inelele de contact prin alunecare si rearmare lamele pentru un contact ferm...
  • Florin Leonte

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=NVEi_pDFodY exact la fel patesc si eu , acest video este de pe forum, deci cel mai sigur sunt cele trei lamele din motoras
  • Florin Leonte

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
problema rezolvata , era o lamela rupta , am curatat bine si am prins cu fludor la loc bucata , nu este o solutie de lunga durata dar sper sa ma tina pana trece iarna
PS: nu stiu cum se ataseaza fotografii pe forum ca a-si arata despre ce este vorba !
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 464
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Aug 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Ma bucur ca ai rezolvat problema,mai ales ca o sa ai nevoie de stergatoare la greu,dupa cum zic astia la meteo..

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata