Ai uitat parola?


  • Alexandru22

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra Z16SE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, tatal meu este noul detinator al unui Opel Astra G 1.6 8V Caravan 2001. Cand am luat masina, avea martorul Check Engine aprins. Dupa aproximativ 150 km s-a stins. Tin sa mentionez ca masina are si GPL. Am facut plinul la GPL si dupa ~200 km s-a aprins din nou. Astazi am facut testul pedalei si am descoperit ca am eroare P0420. La o simpla cautare pe net, am aflat ca este de la catalizator. Intrebarea este, e din cauza GPL-ului si asa o sa ramana, sau este sonda lambda stricata. Tin sa mentionez ca in perioada in care a fost stins, tata a mers 50% GPL 50% benzina.

Si inca o problema pe care o are la masina. Pe GPL, in sarcina pe la ~2500 RPM, masina se ineaca si trebuie sa ia piciorul de pe acceleratie si dupa sa creasca turatia. Asta poate fi de la instalatia de gaz, sa fie dereglata? GPL-ul este inca in garantie. PS: Masina a stat in jur de 1 an si jumatate. Sper sa primesc ceva raspunsuri.


Model: Astra
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z16SE
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 477
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Mai 2015

  • Garaj Mesaj Privat
S-ar putea sa fie si de la sonda lambda sau sa ai racordul flexibil de la toba spart si sa citeasca gresit si total aiurea sonda..
  • Alexandru22

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra Z16SE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Ce stiu este ca toba finala este fisurata, asa am cumparat masina. Poate sa fie si din cauza asta

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata