Ai uitat parola?


  • adi.jurubita

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, dupa montarea motorului am urmatorul cod de eroare P2564 (imagine atasata). Mecanicii zic ca este de la actuatorul turbo, dar dupa atatia bani bagati in masina, in demontat motor degeaba, remontat, facut injectoare, nu mai am incredere asa mare in a arunca cu banii in diferite piese.
Asa ca va intreb pe voi daca ati mai avut eroarea asta, in plus, daca este posibil ca ea sa fie cauzata de la furtunul de intercooler. Mentionez ca am SVS in bord, dar puterea nu este limitata.

Multumesc.



Model: Insignia
An fabricatie: 2010
Cod motor: A20DTH
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
P2564 - Coduri OBD pentru circuitul senzorului de poziție a poziției de control turbomotor
https://www.obd-codes.com/p2564
...deci e vorba de senzorul de pozitie...!
  • adi.jurubita

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, mersi de raspuns. Care este acest senzor? Cel de la axul cu came?
Daca ai cumva o poza ar fi super.
Mersi
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
"localizați senzorul TBCPS pe vehiculul dvs. particular. Acest senzor este găsit de obicei înșurubat / înșurubat în carcasa turbocompresorului. Odată localizat, inspectați vizual conectorul și cablajul. Căutați răzuire, frecare, fire goale, pete arse sau plastic topit. Trageți conectorul separat și verificați cu atenție bornele (piesele metalice) din interiorul conectorului"...! Nici nu citesti materialul care te interesa,de mai sus...(da clic pe adresa subliniata)!
  • adi.jurubita

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Ok, crede-ma ca am citit.Si da, a fost o greseala din partea mea ca m-am gandit la alt senzor ce nu are nicio legatura cu turbina. Dar, articolul zice de senzorul TBCPS, si, fara cunostinte majore in acest domeniu, nu am de unde sa-mi dau seama care e acest senzor. Pot doar sa presupun ca e senzorul din varful tijei actuatorului? Tocmai de aceea intrebam pe forum. Pe google am.mai gasit un senzor de supraalimentare dar nu cred ca are legatura.
Mersi
  • adi.jurubita

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, sa ramana pt. viitorii "nenorocosi", eroarea aceasta de acolo este. Am schimbat actuatorul si a disparut avertizarea din bord. Atentie mare insa ca nu se gaseste peste tot aceasta piesa separat, se vinde doar impreuna cu turbina.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata