Ai uitat parola?


  • maddyunicat2011

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1.9 zdth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare.De o saptamana ,mi-a aparut martorul cu cheita,am pus opcom si imi iese eroarea ca la cilindrul 4 ,bujia incandescenta nu e buna.Problema e ca ,am cumparat bujia,dar nu am loc sa bag tubulara ,pentru a o scoate.Stie cineva care sunt pasii de urmat.E un Corsa D,1.3 diesel din 2014.Multumesc.
  • OBejenaru

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Ai pus tester-ul si ti-a dat eroarea P0304? Motorul are vibratii la relanti si in mers, si lipsa de putere la acceleratie? Te intreb, pentru ca la mine avea simptomele astea, cu aceeasi eroare pe tester, dar fara vreun martor aprins prin bord. Crezi ca bujia incandescenta e problema ?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,067
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
bujia se poate verifica (testa) foarte usor cu un multimetru pe scala de rezistenta. cat despre demonat bujia s-ar putea sa trebuiasca sa demontezi mai multe pana ajungi la ea sa o scoti. oricum da cu degripant mult si grija cum desfaci sa nu o rupi.
P.S. cand se arde o bujie se cam schimba toate. (la scurt timp se ard si celelalte in mod normal).
  • maddyunicat2011

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1.9 zdth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2011

  • Garaj Mesaj Privat
OBejenaru a scris:Salut. Ai pus tester-ul si ti-a dat eroarea P0304? Motorul are vibratii la relanti si in mers, si lipsa de putere la acceleratie? Te intreb, pentru ca la mine avea simptomele astea, cu aceeasi eroare pe tester, dar fara vreun martor aprins prin bord. Crezi ca bujia incandescenta e problema ?


Salut.Era alta eroare.Masina mergea bine.A fost bujia de la numarul 4.
  • maddyunicat2011

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1.9 zdth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2011

  • Garaj Mesaj Privat
mikyboy a scris:bujia se poate verifica (testa) foarte usor cu un multimetru pe scala de rezistenta. cat despre demonat bujia s-ar putea sa trebuiasca sa demontezi mai multe pana ajungi la ea sa o scoti. oricum da cu degripant mult si grija cum desfaci sa nu o rupi.
P.S. cand se arde o bujie se cam schimba toate. (la scurt timp se ard si celelalte in mod normal).


Salutare.Am reusit sa o schimb,fara a demonta nimic.Doar ca a trebuit sa ii zic ceva fabricantului,care a proiectat ,ca sa trebuiasca sa te chinui atata,sa scoti o singura bujie.Multumesc oricum.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata