Ai uitat parola?


  • IPocker

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Mar 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Model: opel astra h 1.3 cdti
An fabricatie: 2006
Cod motor: WOLOAHL4862144417 BUNA ZIUA ,am si eu o problema la acest motor ... in timp ce conduceam mi s-a aprins cheie service la bord si masina nu se mai tura mai mult de 3200 ture daca luam contactul si il puneam din nou iar isi dădea drumul ma lasa sa o turez instant la 4 000 ture si mai mult asta era timp de 10 secunde după care se aprindea iar cheia iar se punea în cap am descoperit ca făcea un zgomot ciudat ... am deschis capot m-am uitat si am observat ca in timp ce o turez furtunu de intra in turbina se sugea putin si scotea un sunet ca si cum trage aer de acolo venea zgomotul am zis sa merg la un mecanic si a pus-o pe tester masina functioneaza perfect la parametrii normali dar mi-a dat pe tester presiune prea mare in turbina mecanicu a zis ca e dusă geometria ... al mecanic mi-a spus că sa demonteze turbina sa o verific daca lucra tija de la vacum zis si facut am dat turbina jos am văzut că are foarte puțină funingine am miscat de ax nu are joc deloc palatele se învârt... am cuplat un furtun la vacum de la un absorbant de ulei si am văzut că tija se ridica am scos furtunul din vacum tija se lasa oare poate sa fie geometria daca ea lucra ? Ce se intampla poate fi de la geometrie sa se puna in cap motorul poate fi din alta parte ... ? Furtunele is ok nu is sparte fisurate poate sa fie de la elecro vâlvă ce vine pe clapeta ma poate ajuta cineva ? App masina scoate foarte putin fum poate sa fie in regenerare filtru de particule sau de la ce îmi mai poate da presiune prea mare in turbina ? Oare ma poate ajuta cineva va rog frumos ? Am apelat la club opel pt ca voi nu-ți mai rezolvat o problema îmi sunteti de folos va multumesc frm astept un raspuns de la dvs. O zi bună tuturora
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,634
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Probabil ai eroare P0108 senzor presiune admisie, care e murdar sau defect. Reparatie de 10 min. in fata blocului.
Sper ca nu te-a costat mult demontatul turbinei.
  • IPocker

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Mar 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Nu m-a costat nimic pt ca lucrez într-un services auto pe domeniul de vopsitor nu am legătura cu mecanica dar m-am apucat eu să demontez turbina nu are joc deloc tija de la vacum lucra doar ca avea o cursă foarte usoara trăgeam aer foarte slab pe vacum si se ridica tija instantaneu dădeam drumul la aer cobora am inceput sa o spăl in interior cu spray egr+turbo am spălat si tija cu spray wd 40 apoi am inceput sa o suflu am tras iar aer pe vacum si mergea tot asa usor apoi dintr-o dată se blocase mergea mai greu trăgeam aer pe vacum abia urca tija pana la jumatea cursei față de cum urcase înainte am montat-o si acu nu se mai pune in cap la 3000 ture merge bine deocamdata am iesit cu ea vreo 10 -12 km sa vad daca ii mai taie elanul dar nu ... acuma merge bine nu se.mai pune in cap deloc se tureaza normal ideea e ca la furtunul ala ce duce din intercooler in turbina tot asa se suge... accelerez las accelerarea si tot asa se suge nu chiar ca înainte dar tot se mai suge ... si scoate un suflu de aer de la cum se suge ... Ala nu stiu de la ce pleaca ... O sa curăț si senzorul galerie admisie poate sa fie de la ala oare ? ....
  • IPocker

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Mar 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Nu m-a costat nimic pt ca lucrez într-un services auto pe domeniul de vopsitor nu am legătura cu mecanica dar m-am apucat eu să demontez turbina nu are joc deloc tija de la vacum lucra doar ca avea o cursă foarte usoara trăgeam aer foarte slab pe vacum si se ridica tija instantaneu dădeam drumul la aer cobora am inceput sa o spăl in interior cu spray egr+turbo am spălat si tija cu spray wd 40 apoi am inceput sa o suflu am tras iar aer pe vacum si mergea tot asa usor apoi dintr-o dată se blocase mergea mai greu trăgeam aer pe vacum abia urca tija pana la jumatea cursei față de cum urcase înainte am montat-o si acu nu se mai pune in cap la 3000 ture merge bine deocamdata am iesit cu ea vreo 10 -12 km sa vad daca ii mai taie elanul dar nu ... acuma merge bine nu se.mai pune in cap deloc se tureaza normal ideea e ca la furtunul ala ce duce din intercooler in turbina tot asa se suge... accelerez las accelerarea si tot asa se suge nu chiar ca înainte dar tot se mai suge ... si scoate un suflu de aer de la cum se suge ... Ala nu stiu de la ce pleaca ... O sa curăț si senzorul galerie admisie poate sa fie de la ala oare ? ....
  • danypop

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jun 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Și a mea mașina avea simptome asemănătoare și am rezolvat-o cu o curățare a senzorului de pe admisie mulțumită colegilor de aici de pe forum. Spor

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata