Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Sunt de acord cu tine opel2000 pentru înțelesul tuturor atunci când se schimbã mecanica din pompa sau electronica trebuie sa punem pompa de injecție pe bancul de probe pentru recalibrare ,este la fel ca atunci cînd ne cumpãrãm o pereche de pantaloni și sunt prea lungi ,trebuie sa trecem pe la croitor pentru ajustãri ,poate aceastã operațiune nu este necesarã daca se monteazã o pompa luatã din dezmembrãri
Skip ads

  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Ști cumva recalibrarea calculatorului se poate face cu pompa pe mașina sau trebuie demontata și pusã pe banc
  • adrian bacau

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
O rugãminte. Am primit de la reparat un calculator l, am pus pe o alta pompa tot cod015. A fost ars finalul pe partea de debit. La montarea pe mașina pornește relativ repede, merge relativ rotund dar apare cod eroare P1630 injection amount malfunction și nu se tureaza conform. Cine mi a reparat calculatorul zice cã e tot pe parte de d bit problema . Electrovalva am verificat rezistenta 0,3 ohmi ,alimentata la 5 v creeazã camp electromagnetic in miez. Distribuția am verificat o de 2 ori și pare ok, Mulțumesc
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Adrian Bacau, cred ca problema ta este tot din controler, adica tot din calculatorul pompei. Eu mi-am lipit cu mana mea faimosul tranzistor si nu am reusit decat performante de 600 km maxim. Apoi iar nu mai pornea....si tot asa, da-i si demonteaza, remonteaza.
Si eu sunt tot in postura ta, aseara ce am strans distributia.
Eu am luat un alt controler, am demontat pompa si am slefuit pistonasul de avans, am suflat toate sitele pompei, am curatat totul si am remontat pompa.
Am tras distributia la punct, fulie cu chiulasa, pompa blocata cu ax de 6mm, axa cu came blocata cu cala (cornier de 4mm) am remontat totul am invartit o data si inca o data, verificat semnele, totul ok.
Urmeazã sa leg totul si sa ii dau cheie
Skip ads

  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2018

  • Mesaj Privat
P0400- (3) Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description) - not present
Cunoaste cineva aceasta eroare ? E legata de pompa de injectie vp44 psg 5 ?
Masina e limitata la 100 km/h si ramane aprins check engine in acel timp
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Acolo scrie ca nu e prezent, incearca sa-l stergi si apoi vezi daca mai apare.

pe managementul motorului P0400 este eroare legata de egr.
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Apare la un moment dat
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Vi se par ok valorile ?
Skip ads

  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Tinand cont de vechimea masinii si a sistemului de injectie eu consider valorile foarte ok. Presupun ca si fizic masina merge bine fara sa aiba lipsa de puteresau sa dea in nas
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Pompa abia a fost reparata la service autorizat. Nu smucescte, dar nu mai trage ca in vremurile ei bune. Nu am coduri de eroare.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am primit inca un alt mp de la Valentin asa ca raspund deschis. Am incercat sa-l ajut candva cu easytronic si altele dar nu ai cu cine. Degeaba vrei sa rezolvi ceva, cumperi o solutie diagnoza ieftina dar suficienta ca nu este chiar prastie daca nu ai cunostinte cat de cat...se pot invata repede dar sa ai o baza.
Mesaj original:
" Salut, e normal ca un service autorizat sa-ti monteze un ecu de pompa mai vechi. Eu am avut 015 si ei mi-au pus 011, masina nu mai trage la fel. A fost trimisa pompa prin curier si returul tot prin curier. Nu trebuia o calibrare cu ecu masinii daca tot au schimbat softul pompei ?
Ma pot duce la garantie pe acest temei ? "
Cum mare este gradina domnului prin care se plimba tot felul de bipezi hopa ca exista si pompe injectie Bosch VP44. Am identificat merele de pere si altele dar ele pot fi PSG5 sau PSG16. Alegem mere rosii PSG5 ca au o singura mufa, galbene nu merg.
Gata cu gluma si analogia.
Versiunea implica parte mecanica si electronica ca tot unitar si in cazul lui este 015. Seama cu restul dar nu rasare, terminatia 015 nu are treaba cu anul mai veche sau noua, este din codul producatorului. Cele mai cautate evident sunt 015 fiind cele mai des intalnite.
Merge electronica de pe 011 pe 015 ? Da, dar merge prost. Softul din electronica pompei se poate citi dar nu se poate scrie altul, cel putin acum 10 ani cand mi-am batut capul cu ele. Sansa este doar de a scrie alt soft in ECU motor de 011 dar sa fie de acelasi model gen Zafira, Astra, Vectra sau citit, modificat cel existent si rescris inapoi.
Situatia ta cu service autorizat si altele sunt practic de nerezolvat, bipedul numit de Piersic ciocoflender (are ciocul flenduri de cate prostii spune) va avea dreptate, masina merge..cum pai este veche... Cine sa-i traga la raspundere ? Alti bipezi . De unde vrei tu experti care stiu ce fac si scriu, ANPC impartial si profesionist, procurori, judecatori etc.
Autorizarea este o hartie usor de obtinut. Altii sunt mor, cladiri se prabusesc si actele sunt ok.
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Easytronicul l-am rezolvat, am inlocuit motorasele cutiei, iar cu pompa am mentionat in titlu ca e psg5, masina nu trage bine, asta e concluzia, nu sunt multumit de lucrare si punct. Nu cred ca e cineva multumit de o asa lucrare, autorizata mai ales.
Skip ads

  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Inca ceva, pentru a-mi schimba calculatorul pompei e nevoie de dat admisia jos ? Adica voi avea nevoie de o garnitura de admisie noua ?
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
M-am lovit si eu de aceasta problema, dar am incercat sa inlocuiesc numai si numai cu acelasi cod.
Acum la o constatare sumara vei vedea ca nici electrovalva de debit corespunzatoare calculatorului de pompa 015, care de regula are codul 0281010479 are alt sanfren , pe buza circula a electrovalvei, dar si alt cod de electrovalva.
Eu am imperecheat alt calculator de 015 pe pompa originala si vreau sa spun ca nu merge ca cel original, dat fiind faptul ca vorbim de corectii de debit, conditionate clar de o etalonare pe banc in conditii de ralanti, turatii, temperaturi diferite, etc
Da pentru svhimbarea calculatorului trebuie data admisia jos
Daca vrei o lucrare de calitate, da trebuie ambele garnituri de la admisie inlocuite
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2018

  • Mesaj Privat
A fost schimbata doar electronica, mecanica pompei a fost doar verificata si atat.
  • EHotaran

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Intamplator,in seara aceasta,am gasit acest clip https://youtube.com/watch?v=PVMIi4H7PWM (din 2018 la minutul 5) care confirma faptul ca electronica (in special tranzistorul de putere din controler)este racit cu motorina recirculata din rezervor...
  • doriny20dth

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2004 Y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2021

  • Mesaj Privat
Sal EHotaran,poti sa ma ajuti cu un sfat? Masina care o detin este vectra c break y20dth psg16 cod pompa 011 ,si ma lasat pompa ,daca iau de pe vectra c sedan y20dth anglia ,pompa 011, volan cu cim si cheie ceasuri, panou display,calculatorul masinii de la usa,panou sigurante , fata spate
Calcul pompei de abs,cred ca si unitatea de la air baguri si le montez pe break pe instalatia ei ,care nu este identica la echipare ,adica cea de anglia are aer conditionat si este tid ,breakul are clima si este mid,se poate face operatiunea asta,?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR