Ai uitat parola?


  • gron

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua! Sunt posesorul unui Opel Agila din 2001 de1,2 , La pornire nu se aude zgomotul facut de pompa de benzina. La valva de purjare iese cam 1-2 ml benzina si putin aer. Am verificat releul pompei si am facut strap oe contactele lui. Se aude un bazait slab ca si cum s-ar invarti pompa dar nu baga presiune. Am facut testul cu metoda pedalelor si mia dat uncod 1614. Nu stiu sa-l interpretez. Rog cine ma poate ajuta sa-mi spuna ce defect are si ce spune acest cod de eroare. Imi cer scuze ca nu stiu unde sa trimit mesajul, de aceea rog moderatorul sa-l trimite la sectiuneain care trebuie sa apara.Multumesc mult de intelegere.





Model: Agila A
An fabricatie: 2001
Cod motor:
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,672
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Salut.
P1614 - lipsa cip din cheie sau imobilizator defect.
Iti clipeste vreun bec cand pui contactul ?
  • gron

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua! Cand pun cheia in poz. II se aprinde iconul cu motorul stabil si cel cu masinuta cu cheie clipitor. Azi dimineata am incercat iar metoda cu pedalele. Mi-a dat codul 1614 si mi-a mai dat un cod 0230. Ieri nu am stiut sa mai mentin apasate pedalele asa ca nu am citit si al diiiiiiioilea cod. La primul cod 1614 mentionez ca nu am computer la bord. Nu stiu de ce mi l-a dat masina. Dupa ce da aceste doua coduri se stinge iconul cu masinuta si nu mai apare nimic pana nu scot cheia din contact si o pun iar cand o ia de la capat. Motorul nu porneste.Despre ce imobilizator e vorba? Franele si incuietorile sunt in buna stare si functionale. Miltumesc!


Ultima modificare facuta de gron la Dum 03 Feb, 2019 12:17 pm
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,672
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Eu ti-am spus ca nu ai cip in cheie si tu spui ca nu ai computer de bord.
Nu-nteleg de ce te mai obosesti sa pui intrebari daca nu te intereseaza raspunsurile.
  • gron

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Cred ca am iterpretat eu gresit raspunsul. Am crezut ca am ceva defect legat de inchidere cu telecomanda. Scuze.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,672
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Setul imobilizator e format din ECU motor, imobilizator si cip.
Cred ca ai pierdut cipul din cheie. Verifica.
  • gron

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Nu stiu sa aiba cheia un CIP incorporat. Problema este ca defectiunea s-a produs dupa ce am venit de la drum si am lasat-o in parcare aproape o saptamana. In acest timp am satacit ( pierdut? ) cheia de contact pe care o foloseam si am luat cheia de rezerva cu care nu am reusit sa pornesc motorul. Motorul se invarte dar nu porneste. Toate verificarile pe care le-am facut duc la defectiunea pompei de benzina. O fi avut cealalta cheie vreun CIP in ea si rezerva nu are? Nu stiu. Trebuie sa verific daca ajunge tensiune pe releul pompei? Precizez ca inchiderea este centralizata dar nu este cu telecomanda. Nu stiu daca are relevanta asa ceva.
  • gron

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara! Dl. Iulian,multumesc. Datorita dv. am luat in serios informatia si am aflat ca este un CIP in cheia agilei mele. Asa, am gasit un baiat dotat tehnic, care a venit cu un tester la masina,si a gasit cheia de rezerva pe care o aveam cu CIP-ul blocat. L-a deblocat si masina a pornit fara probleme. Deci codul de eroare p-e care mi l-a dat la testul cu pedalele era real. Daca cunosteam acest amanunt mai dinainte nu ramaneam cu o pompa de benzina in plus. Avantaj vanzatorul. Multumesc de informatie si sfat. Masina merge. Multa sanatate. Geo.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,672
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ti-am spus de Sambata ca ai probleme cu cipul din cheie dar nu m-ai crezut.
Drumuri bune.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata