Ai uitat parola?
#YESLAVOT pe 26 mai Afla mai multe ×


  • marusu

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare! O noua problema aparuta. De vreo cateva zile am constatat ca in momentul in care vreau sa pornesc masina ambreiaj si frana calcate pedala de frana e foarte tare ca si cum ar fi fost apasata la rece de cateva ori.stiu ca poate multi vor spune ca e normal dar de fapt nu e normal deloc .inainte cand o porneam pedala de frana se apasa un pic nu opunea rezistenta ca acum. Am placute schimbate,discuri,lichid TRW acum vrea 10000km. Sa isi fi pierdut lichidul proprietatile asa repede? Poate sa fie alta cauza? Toate comenzile de frana raspund prompt si normal. A mai patit cineva? Multumesc!


MODEL: Corsa 2007
MOTOR: Z13DTH
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,475
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
De ce nu este normal sa fie tare pedala de frana cu motorul oprit? Eu cred ca nu este normal sa fie elastica.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Este elastica pentru 2-3 apasari maxim dar nu intarita(blocata) la maxim. Se simte diferenta cand pornesti de atatia ani masina cu piciorul pe ambreiaj si frana si simti rezistenta la picior iar acum dintr-o data pedala e blocata. Repet este normal ca pedala de frana sa fie tare cu motorul oprit dar pana sa se intareasca de tot iti permite cateva apasari la mine nu mai este cazul e "beton" cum ar zice unii
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia confidential din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Daca pornesti motorul si pedala se lasa,devine mai moale atunci ai o pierdere de vacuum , supapa unisens de pe furtunul de vacuum sau servofrana neetansa .Problema trebuie remediata pentru ca in momentul asta asistarea vacuumatica nu functioneaza la capacitatea maxima si cu masina incarcata la o franare de urgenta nu ti-as dori sa vezi care este diferenta intre ce ai acum si cum ar trebui sa fie.
Mie la un Renault mi s-a spart piesa de legatura dintre axa cu came si pompa de vacuum norocu meu ca a fost vorba de o franare brusca in fata mea si am indoit putin bara....senzatia in schimb n-am uitat-o nici acu.
Ca sa fii sigur ca este o neetansietate cand esti pe loc cu motorul pornit ,apasa frana si apoi opreste motorul,daca dupa cateva secunde simti cum pedala se ridica cu forta ,de acolo este.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,475
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Eu cred ca este normal ca pedala sa devina moale dupa ce pornesti motorul.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia confidential din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Si eu cred la fel........ daca citesti cu atentie intelegi si despre ce era vorba.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,475
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
,, Daca pornesti motorul si pedala se lasa,devine mai moale atunci ai o pierdere de vacuum " partea aceasta nu o inteleg.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am apasat frana si am oprit motorul. Pedala nu se ridica in schimb daca fac de mai multe ori se aude ca si cum as umfla ceva cu pompa. Maine voi pune un video. Multumesc pentru ajutor!
  • marusu

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am incercat sa pun un filmulet dar nu ma lasa. Nu pot posta video?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,516
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Pare ca s-a spart membrana din tulumba de servo (nu stiu cum sa-i zic altfel, mai tehnic).
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,475
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Atata timp cat pedala este moale cu motorul pornit, eu nu cred ca e sparta membrana de la servo.
  • danikon

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa z13tdj din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
verifica conducta spre pompa de vacum , dupa 10 ani apar fisuri in zona de imbinatie cu mustucul ce intra in pompa.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Are legatura pana la pedala inauntru?
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,475
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Eu as verifica placutele sau frana de mana, daca raman blocate putin si nu revin cat trebuie, cursa pedalei este mai mica si pedala mai tare. Parerea mea este ca nu are nicio treaba vacuumul daca motorul este oprit. Vezi daca se incalzeste mai tare vreo roata dupa ce mergi.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am verificat si asta,nu imi incalzeste nici o roata. Placutele au fost schimbate,saboti in prezent au uzura 25% ertiere curatate,calareti,pistonase. Nu ma pricep atat de bine dar la mine personal nu cred ca au vreo legatura. Nu imi raman blocate dupa ce calc frana sau folosesc frana de mana. Frana raspunde foarte bine la comenzi. Toata problema e ca daca parchez masina in panta la pornire daca o scot din viteza si eliberez frana de mana masina pleaca la vale. Frana de serviciu nu tine prea bine deoarece e la maxim si mai mult de 1 cm nu merge apasata. Inainte apasam pedala de frana si de 3-4 ori daca vroiam si la fiecare apasare tinea.imediat cum porneste masina frana e ok
  • marusu

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am verificat conducta si nu apare nici o fisura,la imbinare e ok singura problema s-ar putea sa fie supapa de sens. Ar trebui schimbata toata conducta deoarece supapa e integrata in ea...si parca fasaie prea tare pedala de frana. Sa fie normal asa?
  • marusu

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Pedala e normal sa fasaie asa ar fi normal mi-a zis cineva care lucreaza in reprezentanta Fiat. Legat de conducta deocamdata ramane asa si voi vedea ce simptome vor mai aparea. Trebuie sa plec din tara urgent si va ramane de vazut pe viitor inca nu e grav,coeficientul de franare e destul de bun,frana raspunde bine la comenzi. Totul pare normal. Daca voi remedia voi delalia ce operatii am facut si care a fost cauza. Va multumesc tuturor pentru ajutor!

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata