Ai uitat parola?


  • Marinus1979

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jun 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Bună dimineața! Am și eu o întrebare, se poate demonta vibrochenul fără sa umblu la partea de sus a motorului ca as vrea sa îl rectific? Motorul este z16se, 1.6 8v. Mulțumesc!


MODEL: (Model) 2001
MOTOR: Z16SE
  • Marinus1979

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jun 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Am segmentat motorul și am rămas cu o bătaie de cuzineți de biela și nu înțeleg fenomenul. La motorul care a fost pe mașină am avut aceiași problema. Când am demontat motorul vechi la biela nr 4, pe cuzineți se vedea cum a fost puata compoziția de pe el. Precizez ca nu era zgâriat dar avea o pata cenușie cam de forma rotunda cât moneda de 5 bani. Acum l am segmentat și al doilea motor și iar se aude tacanitul acela. Când scot fisa nu se mai aude și cred ca ar fi tot bătaie de cuzineți de biela.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,196
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Lpgic, la prima vedere, ai o problemă cu ungerea la cuzinetul cu pricina....dacă ai folosit același vilbrochen, e posibil să aibă un orificiu/canal de ungere înfundat/obturat, dacă e alt vilbrochen, atunci problema e similară, dar în zona blocului.
  • Marinus1979

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jun 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Este alt vibrochenul. Și cum pot desfunda acele canale? Mulțumesc!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,196
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Păi, asta-i una din regulile de aur la o reparație de calibrul celor făcute de tine: tot ce înseamnă canal de ungere (din bloc, vilbrochen, chiulasă, etc) se verifică cu atenție și se desfundă, dacă este cazul. Dacă ai folosit blocul care și înainte de reparația vilbrochenului avea bătaie (sau nu), trebuia verificat, curățat la sânge: cu chestii de-astea nu glumești, că altfel s-ar putea să te dai cu capul de pereți...singur! Și o curățare ca la carte nu poți pretinde că faci, decât cu componentele/piesele libere, demontate, ptr avea acces liber, nerestricționat la toate părțile lui.
  • Marinus1979

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jun 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Motorul vechi a fost înlocuit nu sa luat nimic de pe cel vechi decât galeriade admisie și evacuare alternator, egr, senzori, și cam atât. Distribuție noua, segmenți noi.,chiuloasa refacatuta, tacheti, culbutori, ulei, filtru, pompa ulei, pompa apa, kit ambreiaj toate noi, unde este problema de se aude și la motorul asta același zgomot?
  • Marinus1979

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jun 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Și mecanicul a montat, eu nu sunt mecanic doar ca îmi place mecanica cel puțin teoretic.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 4,997
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
cand s-a desfacut si facu segmentarea trebuia verificat/curatat tot inclusiv toate canalele de ulei. acum trebuie desfacut iara. poti incerca si fara sa dai joc chiulasa si vezi daca sunt infundate canalele de ulei dar nu stiu daca vei reusi sa le desfunzi cum trebuie. (verifica si pompa de ulei)
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,436
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Sa nu fie joc de bolt la pistonul 4 si sa se auda de acolo.

Aici ai un sfat foarte bun de la colegul de forum mecaNIK, eu as proceda pentru inceput asa cum a spus el in topic.
  • Marinus1979

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jun 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Astăzi am ascultat o jumătate de oră motorul cu o șurubelnița și după urechea mea se pare ca ar veni din cutie clantanitul acela.Ciudat este ca se aude și cu ambreiajul apăsat și fără. Când accelerez pe liber se aude un huruit și când revine la relanti, exact din cutie. Dacă merg si o încing un pic se aude un clantanit ritmic ca două pinioane sau mai multe care se încaleca. Dacă apăs ambreiajul dispare , dar apare după câteva secunde tacanitul acela, nu știu sigur dacă m-ați înțeles. Mâine o să fac un filmuleț, este mult mai bine, poate îmi dați un răspuns. Mulțumesc mult!
  • Marinus1979

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jun 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Bună dimineața! Din păcate sigur sunt cuzineții de la pistonul 4, dacă scot fisa nu se mai aude și când se încălzește motorul se diminuează zgomotul și se aude pe decelerare ca o rapaiala. Vreau și eu un răspuns de la dumneavoastră dacă este cineva amabil să îmi răspundă. Se poate sa schimb cuzineții fără sa rectific vibrochenul, as vrea să fac eu această operațiune ca m-am saturat de meseriași. Nu știu exact de ce bate dar a apărut după segmentarea motorul. Sa încerc prima data sa îi fac un flush cu o soluție plus un ulei mai ieftin? Va rog să-mi dați și mie câteva sfaturi. Mulțumesc!

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata