Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • scosmyn

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Salut !
Azi am schimbat racordul flexibil , termostatul și bielete.
Înainte de a face asta când fãceam testul.cu pedalele aveam eroarea 042052 iar in seara asta am fãcut iar testul ãla cu pedalele și mi a mai dat și 13000. De la ce este ? Mecanicul mi a spus cã o sã.mi disparã motorașul ãla din bord daca ii scot bornele de la baterie dar nu știu codul de la radio și nu mai am riscat..
Alta problema este cu temperatura apei, deci termostatul ãla rãmânea inchis așa cã l.am schimbat , rezistenta termica la fel am schimbat o , și tot nu mi pleacã ventilatorul .... Din ce a observat mecanicul ãla , este cã radiatorul este rece , chiar și atunci când apa are 110 grade , mâine mã duc sã mi l de.a jos sã încerce sã le.curete .. alte idei in caz cã nu merge ?
Acum dupã ce am schimbat rezistenta , termostatul îmi crește mai repede temperatura la motor ...și e și cat de cat frig afara .


MODEL: Astra 2005
MOTOR: Z16XEP
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
P0130 O2 Sensor Circuit Range/Performance (Bank 1 Sensor 1) C-024
P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
Ventilatoarele iti pleaca la 113 grade. Poti verifica din tester daca functioneaza corect.
Poti sa scoti bornele de pe baterie fara teama ca nu-ti cere codul dar nici nu repari masina in felul asta.
Ai probleme cu sonda lambda 1 si catalizatorul.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Verifica si senzorul de temperatura a apei, din cate stiu termostatul este electric si primeste comanda de la acest senzor.
  • scosmyn

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Ideea e cã de când am schimbat termostatul și rezistența termica , se încãlzește mai rãu acum nu mi sta sub 100 de grade și e frig totuși , mai ales dimineața . Când o venii vara ce fac ?
Mi e sa nu mi ardã chiuloasa la temperaturile astea așa mari , o mașinã cu probleme modelul asta pe benzina .
Skip ads

  • MihaiGSM

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Termostatul deschide la 105 grade la motorul asta. Se poate monitoriza in self test temperatura la care pleaca ventilatorul. Sunt 2 trepte, prima fiind in jur de 113 grade.
In rest, trebuie verificate sondele lambda.
  • scosmyn

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Data trecuta fix la 113 grade a pornit ventilatorul , deci așa r normal ? nu mi arde Chiuloasa ?
Am schimbat rezistenta termica cu una mai mica , nu ar trebui sa plece mai devreme ventilatorul ?
Am nevoie de soluții sa plece mai repede ventilatorul ..
  • MihaiGSM

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Nu. Ventilatorul e controlat de calculator prin intermediul senzorului de temperatura motor.
  • scosmyn

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Deci în cazul meu trebuie verificat acel senzor care cred eu cã este ok , cã în bord îmi scrie zic eu corect cate grade are ..vad cã ai cunoștințe , cum as putea face sa plece mai repede ventilatorul ? Gen sa pãcãlesc calculatorul ..?
Skip ads

  • scosmyn

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Sunt la.omul care mi face pe la ea. Termostatul îmi deschide dar nu îmi circula apa in radiator , ori sunt furtunele alea înfundate , ori radiatorul , ori pompa de apa... Mã exaspereazã
  • MihaiGSM

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Cand deschide termostatul, trebuie sa ai cald radiatorul. Ceva e infundat pe sistem.
Nu cred ca ai cum sa pacalesti ventilatorul, decat sa il legi pe direct sau sa faci un sistem independent, dar iti va intra in erori ecu, va da amestec bogat si alte magarii. Cel mai ieftin si fara batai de cap e sa repari sistemul de racire actual.
  • scosmyn

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Nu am nimic înfundat / întrerupt . E chiuloasa dusa , mi a luat totul la rând , pompa , radiator , furtune , termostat care chiar a fost velit și de aici a pornit totul .
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
scosmyn a scris:Deci în cazul meu trebuie verificat acel senzor care cred eu cã este ok , cã în bord îmi scrie zic eu corect cate grade are ..vad cã ai cunoștințe , cum as putea face sa plece mai repede ventilatorul ? Gen sa pãcãlesc calculatorul ..?

Unde iti scrie tie in bord temperatura apei la astra h?
De ce vrei sa stea temperatura apei mai jos, motorul functioneaza mai bine la temperatura mai mare. Motorul acestea are circuitul de apa sub presiune si fierbe dupa ce depaseste 120 de grade. Daca ventilatorul pleaca la 113 este bine. Verifica circuitul sa nu fie infundat, restul e bine asa.
Skip ads

  • scosmyn

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Svasile am verificat tot , mie îmi zice temperatura din meniul secret . Nu am nimic înfundat , a fost termostatul blocat închis , l am schimbat acum e ok dar tot nu mi pleacã apa prin radiator , a rãmas chiuloasa cã trebuie schimbata , am verificat absolut tot la fiecare detaliu. Datorita faptului cã s a mers cu mașina la temperaturile alea mi a și ars chiuloasa .
Îmi stãteau furtunurile alea tapene mai sa și bușeascã .
Acum baga bani in ea
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Tu faci cum crezi, noi ne dam cu parerea fara sa cunoastem detaliile problemei. Iti arunca apa din vasul de expansiune pe la supapa din capac?
  • scosmyn

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Nu , încã nu s a ajuns la temperatura aia critica .
Dar un singur lucru nu inteleg , de ce îmi crește temperatura mai repede cã înainte z cã înainte sã schimb termostatul și rezistența .
Acum practic nu mi sta sub 100 de grade
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Daca sta la 100 e bine, ar trebui sa ai si un consum mai bun. Daca motorul nu a fiert si nici nu iti baga compresia in vas, eu cred ca nu are nimic garnitura de chiulasa sau chiulasa. Daca scoti termostatul apa ajunge in radiator?
Scoate mufa la senzorul de temperatura si ventilatorul ar trebui sa porneasca.
  • scosmyn

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Acum mnam întors de la munca și din nimereala ridic capota și surpriza , nici antigel nu mai am un vas , e gol. Dar temperatura mi a stat pe la 105-108 grade , nu a fiert Confused .
Nu am încercat faza cu termostatul , zicea și mecanicul cã dacã. Le scoate pleacã ventilatorul imediat dar crește consumul considerabil și nu prea e normal oricum.
  • MihaiGSM

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Ai schimbat lichidul de racire de curand? Daca da, probabil abia acum s-a aerisit circuitul si a ramas gol vasul. Daca nu e aerisit circuitul, nu ajunge lichid nici in radiator. Daca nu, ai pierderi pe undeva.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
scosmyn a scris:Acum mnam întors de la munca și din nimereala ridic capota și surpriza , nici antigel nu mai am un vas , e gol. Dar temperatura mi a stat pe la 105-108 grade , nu a fiert Confused .
Nu am încercat faza cu termostatul , zicea și mecanicul cã dacã. Le scoate pleacã ventilatorul imediat dar crește consumul considerabil și nu prea e normal oricum.

Dupa cum a spus si colegul, in prima faza completeaza cu lichid si vezi cum se comporta.
  • dan costea

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 x14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
cand ai schimbat termostatul ai completat la nivel in vasul de expansiune?aeroterma da caldura daca o deschizi?ai verificat sa nu ai pierderi la caloriferul din interior?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR