Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Dragos12344

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Salut! De cateva luni mi-am achizitionat un Opel Astra H cu motor de 1.7 cdti, pana acum ceva timp a mers foarte bine, insa acum au inceput sa apara probleme. La relanti imi oscileaza turatia iar motorul are un zgomot urat si nu merge rotund cand se incazleste putin, la prima pornire merge foarte bine, in bord nu imi apare niciun martor insa pe BC imi apare ceva,cred ca eroare. In ciuda acestei probleme masina trage foarte bine, in mers nu are nicio problema chiar si la viteza mare. O sa las aici poza cu ce imi apare pe BC si daca stie cineva ce ar putea sa fie. Multumesc anticipat!


MODEL: Astra 2009
MOTOR: Z17DTJ
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
De vina este regulatorul de pe pompa. Da o cautare pe forum si o sa gasesti o gramada de explicatii.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Am citit afirmatia,dar nu am vazut argumentarea...! De ce crezi ca e regulatorul si mai ales ce te-a facut sa crezi acest lucru? Efectul nu poate fi generat si de alte cauze...?
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Ba da. Astept sa le enumeri tu. Eu am spus ce cred eu.
Skip ads

  • boaba

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011 a17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Schimba regulatorul de pe pompa ..... este boala de fabricatie ..... restul este cancan .....
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
svasile a scris:Ba da. Astept sa le enumeri tu. Eu am spus ce cred eu.
Eu merg pe ideea ca,cine arunca piatra in apa,sa o scoata tot el...! Asa-i corect...!
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Tu esti mai bine pregatit si le stii pe toate, din pacate sunt foarte putini cei ajutati de tine. Eu mi-am spus parerea, daca am,, ghicit" poate il ajuta, daca nu elimina o cauza.
Dar eu am gresit ca mi-am dat cu parerea, nu vrei sa-l ajuti tu pe baiat si sa ma ignori pe mine?
Si totusi o sa dau o explicatie:,, se uzeaza pistonasul din regulator si acesta nu mai regleaza cum trebuie presiunea din rampa. In prima faza as verifica presiunea din rampa cu op com-ul. Fluctuatia ralantiului este pimul simptom, urmeaza pornire greoaie, oprire in mers.... Daca scoate pistonasul din regulator se poate observa cu ochiul liber urmele de uzura, daca nu sunt asa pronuntate, se poate slefui pistonasul si mai merge o vreme, daca trebuie schimbat recomand original, altfel merge 10 000 km si fluctueaza iar.
  • Dragos12344

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Da, va multumesc pentru rãspunsuri. Toatã treaba e ca eu sunt in Germania acum si imi e cam greu sa merg la service, nu am timp si ma interesa sa nu fie o problemã gravã sa pot ajunge cu masina in tara si sa o repar acasa
Skip ads

  • koko69

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Schimba regulatorul de la pompa fara nici o grija.
Poti stai linistit ca nu apuci sa faci 10.000km si fluctuatiile apar iar.
  • Dragos12344

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Imi poate spune cineva unde se afla regulatorul?
  • koko69

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=QuIt57Ueioo
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
svasile a scris:Tu esti mai bine pregatit si le stii pe toate, din pacate sunt foarte putini cei ajutati de tine. Eu mi-am spus parerea, daca am,, ghicit" poate il ajuta, daca nu elimina o cauza.
Eu ma simt obligat moral sa nu ghicesc si colegi de forum sa cheltuie bani inutil...! Ma limitez la a comenta o eroare(e ceva precis),contrazic unele aberatii tehnice ale unor colegi,cand e cazul(cu argumente),sprijin cu mici scheme tehnice electrice si atat...! O solutie corecta data,presupune diagnoza,contact cu masina,interpretare de valori,ceea ce pe forum e imposibil de realizat!Daca unii au o alta parere despre a da solutii si sfaturi tehnice,cu o usurinta extraordinara...,e problema lor! P.S. Cum credeti ca va functiona un regulator de debit(pe pompa),bun tehnic,in conditiile in care exista 2 injectoare unul langa altul,in ordinea de aprindere,cu pierderi apreciabile de combustibil in retur...? Sa vedeti oscilatii de presiune si de turatie(implicit)...! Regulatorul se va stradui sa mentina constanta presiunea,numai ca nu va reusi niciodata,la relanty.Adevarat ca se poate defecta si regulatorul,dar e intr-un anume fel cand inlocuiesti regulatorul cu altul nou si motorul functioneaza la fel ca inainte,adica rau...!
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Eu nu stiu daca mai trage cum trebuie un motor care are 2 injectoare cu pierderi pe retur, sau cat de usor porneste, dar ma rog tu stii mai bine. Eu nu i-am spus sa inlocuiasca regulatorul, in prima postare chiar i-am recomandat sa caute pe forum si alte explicatii.
  • Dragos12344

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Masina nu porneste greu, o ia imediat dupã ce învârt cheia si de tras trage super bine si daca injectoarele ar fi fost defecte cred ca ar fi trebuit sã dea fum însã la mine nu iese nici gram
  • koko69

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Parerea mea este sa nu deranjezi injectoarele de acolo .Daca masina nu scoate fum exagerat si nu rontzaie cand acelerezi in sarcina lasa-le asa .
Poti face daca vrei un test de retur ,dar este informativ .
Daca vrei sa le verifici trebuie demontate si testate pe un banc de probe.
Inlocuieste regulatorul si o sa fie ok.
Poti incerca sa te duci la un service care are pe stoc piesa si faci constatare sau te intelegi cu ei .
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Dragos12344 a scris:Masina nu porneste greu, o ia imediat dupã ce învârt cheia si de tras trage super bine si daca injectoarele ar fi fost defecte cred ca ar fi trebuit sã dea fum însã la mine nu iese nici gram

Ca sa nu inlocuiesti degeaba regulatorul, da-l jos si vezi daca prezinta urme de uzura pe pistonas, are doar o siguranta pe care trebuie sa o scoti si pistonasul iese.
Big_electro61, din cand in cand se ia de cineva, dar avem solutii,, ignora".
  • Dragos12344

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2019

  • Mesaj Privat
O sa incerc sa.l dau jos cand o sa am timp si o sa vad daca de acolo este problema
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
svasile a scris:
Big_electro61, din cand in cand se ia de cineva, dar avem solutii,, ignora".
Eu ma axez pe discutii si nu ma intereseaza persoanele.Daca te consideri deranjat sau jicnit de catre mine,mentioneaza unde si eu am puterea de a-mi cere scuze.Dumneata ai facut o afirmatie la adresa persoanei mele(nu eu sunt subiectul discutiei),ceea ce nu-i in regula...! Ca sa vezi de ce am pus intrebarile de la inceputul discutiei,precizez ca am trecut cu ceva ani in urma printr-o speta,in care masina prezenta oscilatii de turatii la relanty(motor in regim termic)Motorul pornea usor,tragea normal. Am facut testul de pierdere combustibil prin supapa din returul injectoarelor si am gasit 2 injectoare cu pierdere in retur.In sinea mea,am zis ca am gasit cauza...! La bancul de reparatii,pompagiul mi-a zis ca dupa cantitatea de motorina pierduta in retur,injectoarele ar mai fi mers ceva timp,dar cu turatie oscilanta la relanty...,de fapt chiar de acest lucru voiam sa scap.Injectoarele au fost reparate corect si montate pe motor.La pornire oscilatiile de turatie s-au redus,acest lucru il vedeam pe tester in diagrama turatie/timp si presiune/timp,dar nu in totalitate.Am facut din nou testul de retur,care a iesit in regula,concluzia a fost ca va trebui sa inlocuim si regulatorul de debit(unii ii spun de presiune,dar e gresit) de pe pompa.Prietenul meu,proprieterul masinii,nu a tinut cont de recomandarea mea de a merge intr-un service sa-i monteze regulatorul(in vederea garantiei),zicandu-mi ca noi nu putem sa demontam/montam un amarat de regulator...? Am pus regulator nou si functiona mai rau decat cel vechi.Prietenul devenise neancrezator si nu accepta faptul ca o piesa noua poate fi defecta din fabricatie.Am fost nevoit sa demontez un regulator de pe alta masina cu acelasi cod de motor,la care motorul functiona ireprosabil si sa-l montez pe motorul prietenului.In aceste conditii,motorul prietenului a functionat corect si l-am convins ca-i va trebui un alt regulator.N-a mai riscat,a mers in service si culmea-culmilor...,regulatorul montat de service(achizitionat de ei) a fost cu probleme.Spunandu-le si argumentand cu istoria prin care trecusem,au adus un al 2-lea,regulator care a fost bun si totul a revenit la normal. E o poveste de viata,tragi-comica dar...,"cine se frige,sufla si-n inghetata!"
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Ca sa iti spun unde m-am simtit jignit, prin romania exista o zicala,, un prost arunca o piatra si zece intelepti se chinuie sa o scoata,,. Imi ceri sa argumentez o situatie care era destul de clara, dupa care imi sugereri ca problema poate fi si de la injectoare, revii cu povestea vietii tragi comica si ne spui ca dupa ce ai reconditionat injectoarele a trebuit sa inlocuiesti regulatorul.
Eu personal consider ca nu am ce invata din postarile tale si o sa iti dau ignora, lucru pe care te rog si pe tine sa-l faci fata de persoana mea.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ok...! Concluzia e ca verificarile pe masina stabilesc solutia corecta si nu ghicitul pe forum...!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR