- valentin26
- *
- 16 mesaje
- din 23 Apr 2011
- Astra 2000
- Bucuresti
valentin26
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2011
- Mesaj Privat
- valentin26
- *
- 16 mesaje
- din 23 Apr 2011
- Astra 2000
- Bucuresti
valentin26
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2011
- Mesaj Privat
- realcriss
- **
- 423 mesaje
- din 19 Dec 2008
- Astra 2001 1.7dti y17dt
- Arges
realcriss
- Mesaje scrise: 423
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2008
- Mesaj Privat
- valentin26
- *
- 16 mesaje
- din 23 Apr 2011
- Astra 2000
- Bucuresti
valentin26
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2011
- Mesaj Privat
- valentin26
- *
- 16 mesaje
- din 23 Apr 2011
- Astra 2000
- Bucuresti
valentin26
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2011
- Mesaj Privat
salutare, apelez cu mare rugaminte la baietii priceputi de pe forum. Am rugamintea sa ma ajutati cu urmatoarele raspunsuri. 1- cine primeste informatii de la senzorul de turatie (rpm), 2-pe ce principiu functioneaza si e rezistenta interna are unul functional? 3-este posibil ca motorul sa functioneze daca nu se primeste semnal de la acesta si in acelasi timp sa nu inregistreze avarie?( la mine cand incepe sa faca ca tractorul imi arata cu testerul pus la valori reale turatia motor ca este ,,0,, dar nu imi da avarie in bord.) 4-cum pot verifica electrovalva y33 daca primeste alimentare si rezistenta ei interna? dar fara sa umblu pe sub masina la ea, am inteles ca se pot face niste masuratori in mufa ,,m,, la ecu. mentionez ca ecu este curat si nu prezinta urme de motorina. multumesc foarte mult pentru ajutor.
- valentin26
- *
- 16 mesaje
- din 23 Apr 2011
- Astra 2000
- Bucuresti
valentin26
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2011
- Mesaj Privat
daca sunt de folos pun si valorile citite pe tester la relantiu si la turatia de 2500rot/min.
Stare aprindere,Conectat 12V
Tensiune baterie,13.8 V
Releu principal,Activ
Releu pentru dozator injecþie,Activ
Semnal senzor poziþie pedalã,0.0 %
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.64 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.32 V
Contact virtual de ralanti,Activ
Contact virtual clapetã complet deschisã,Inactiv
Senzor masã aer,2.33 V
Senzor masã aer,55.5 kg/h
Presiune turbo,2.39 V
Presiune turbo,103 kPa
Comandã -Presiune turbo,100 kPa
Presiune barometricã,4.84 V
Presiune barometricã,101 kPa
Temperatura aer admisie,3.49 V
Temperatura aer admisie,21 °C
Temperaturã lichid rãcire,1.49 V
Temperaturã lichid rãcire,72 °C
Temperatura combustibil,21 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,12V inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Presiune ulei,Normal
Comutator info climã,Activ
Presiune sistem climã,336 kPa
Codare climã,Clima a fost detectatã
Inceput de injecþie real,20.0 grade
Cantitate injectatã,1 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,0.0 %
Factor de umplere AGR,0.0 %
Turaþie pompã,454 RPM
Turaþie motor,905 RPM
Turaþie prescrisã,900
Releu preâncãlzire,Inactiv
Releu climã,Inactiv
Impuls vitezã vehicul,Nu primeºte
Vitezã vehicul,0 km/h
Martor(Check Light),Deconectat
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Temperatura externã,0 °C
si la 2500 rotatii
Stare aprindere,Conectat 12V
Tensiune baterie,13.8 V
Releu principal,Activ
Releu pentru dozator injecþie,Activ
Semnal senzor poziþie pedalã,23.8 %
Senzor 1 pedalã acceleraþie,1.09 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.54 V
Contact virtual de ralanti,Inactiv
Contact virtual clapetã complet deschisã,Inactiv
Senzor masã aer,3.47 V
Senzor masã aer,202.9 kg/h
Presiune turbo,2.61 V
Presiune turbo,112 kPa
Comandã -Presiune turbo,123 kPa
Presiune barometricã,4.82 V
Presiune barometricã,101 kPa
Temperatura aer admisie,3.51 V
Temperatura aer admisie,20 °C
Temperaturã lichid rãcire,1.39 V
Temperaturã lichid rãcire,75 °C
Temperatura combustibil,24 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,12V inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Presiune ulei,Normal
Comutator info climã,Activ
Presiune sistem climã,368 kPa
Codare climã,Clima a fost detectatã
Inceput de injecþie real,24.0 grade
Cantitate injectatã,6 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,0.0 %
Factor de umplere AGR,40.2 %
Turaþie pompã,1.260 RPM
Turaþie motor,2.523 RPM
Turaþie prescrisã,900
Releu preâncãlzire,Inactiv
Releu climã,Inactiv
Impuls vitezã vehicul,Nu primeºte
Vitezã vehicul,0 km/h
Martor(Check Light),Deconectat
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Temperatura externã,0 °C
Stare aprindere,Conectat 12V
Tensiune baterie,13.8 V
Releu principal,Activ
Releu pentru dozator injecþie,Activ
Semnal senzor poziþie pedalã,0.0 %
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.64 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.32 V
Contact virtual de ralanti,Activ
Contact virtual clapetã complet deschisã,Inactiv
Senzor masã aer,2.33 V
Senzor masã aer,55.5 kg/h
Presiune turbo,2.39 V
Presiune turbo,103 kPa
Comandã -Presiune turbo,100 kPa
Presiune barometricã,4.84 V
Presiune barometricã,101 kPa
Temperatura aer admisie,3.49 V
Temperatura aer admisie,21 °C
Temperaturã lichid rãcire,1.49 V
Temperaturã lichid rãcire,72 °C
Temperatura combustibil,21 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,12V inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Presiune ulei,Normal
Comutator info climã,Activ
Presiune sistem climã,336 kPa
Codare climã,Clima a fost detectatã
Inceput de injecþie real,20.0 grade
Cantitate injectatã,1 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,0.0 %
Factor de umplere AGR,0.0 %
Turaþie pompã,454 RPM
Turaþie motor,905 RPM
Turaþie prescrisã,900
Releu preâncãlzire,Inactiv
Releu climã,Inactiv
Impuls vitezã vehicul,Nu primeºte
Vitezã vehicul,0 km/h
Martor(Check Light),Deconectat
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Temperatura externã,0 °C
si la 2500 rotatii
Stare aprindere,Conectat 12V
Tensiune baterie,13.8 V
Releu principal,Activ
Releu pentru dozator injecþie,Activ
Semnal senzor poziþie pedalã,23.8 %
Senzor 1 pedalã acceleraþie,1.09 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.54 V
Contact virtual de ralanti,Inactiv
Contact virtual clapetã complet deschisã,Inactiv
Senzor masã aer,3.47 V
Senzor masã aer,202.9 kg/h
Presiune turbo,2.61 V
Presiune turbo,112 kPa
Comandã -Presiune turbo,123 kPa
Presiune barometricã,4.82 V
Presiune barometricã,101 kPa
Temperatura aer admisie,3.51 V
Temperatura aer admisie,20 °C
Temperaturã lichid rãcire,1.39 V
Temperaturã lichid rãcire,75 °C
Temperatura combustibil,24 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,12V inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Presiune ulei,Normal
Comutator info climã,Activ
Presiune sistem climã,368 kPa
Codare climã,Clima a fost detectatã
Inceput de injecþie real,24.0 grade
Cantitate injectatã,6 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,0.0 %
Factor de umplere AGR,40.2 %
Turaþie pompã,1.260 RPM
Turaþie motor,2.523 RPM
Turaþie prescrisã,900
Releu preâncãlzire,Inactiv
Releu climã,Inactiv
Impuls vitezã vehicul,Nu primeºte
Vitezã vehicul,0 km/h
Martor(Check Light),Deconectat
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Temperatura externã,0 °C
- valentin26
- *
- 16 mesaje
- din 23 Apr 2011
- Astra 2000
- Bucuresti
valentin26
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2011
- Mesaj Privat
- cristiandavid
- *
- 43 mesaje
- din 28 Aug 2008
- Astra 2000 1.7 dti
- Constanta
cristiandavid
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2008
- Mesaj Privat
Marrio
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2009
- Mesaj Privat
b77fda
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
catalinj
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2010
- Mesaj Privat
nicusor83
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2016
- Mesaj Privat
Salutare colegi , am si eu o problema cu eroarea p0216 mentionez ca aceasta a aparut dupa ce am facut timing valve sa nu mai piarda motorina , am facut si lipiturile reci care erau doar 2 cele de la condesatorul cu 2 pini la masa insa acesta mai fusese reparat . Si da am avut motorina in mufa M si in ecu . Dar pana sa umblu la timing valve nu aveam eroarea si partea naspa e ca nu pot sterge eroarea . Momentan nu sunt in tara . Multumesc anticipat pt raspunsuri .
- MGargarita
- *
- 4 mesaje
- din 14 Jun 2018
- Astra 2003
- Constanta
MGargarita
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2018
- Mesaj Privat