Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
ok.multumesc mult de sfat.de mare ajutor a fost si este in continuare acest forum si moderatorii
Skip ads

  • ct_loky

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am aceeasi problema P0216, sper sa o rezolv cu schimbarea senzorului , multumesc pt. ajutor.
  • ct_loky

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2007

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat prin schimbarea senzorului de impuls(crankshaft) , multumesc pt. ajutor...Smile
  • clau_lcf

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Sal. Am o problema asemanatoare. Pun contactul, se aprind martorii din bord, pornesc, si la 2 secunde se aprinde martorul cu masinuta si cheie. Rontaie motorul, dar de la 1700 de ture pana la 2000, dispare treptat, iar dupa 2100 apare deodata, si are un moment unde da sa scada turatia, apoi isi revine, rontaie si scade un pic puterea. Eroarea data la tester a fost p0216, fuel injection timing control - circuit malfunction. Cauza probabila : wiring, fuel injection timing control solenoid, ECM. Am fost la service de mecanica si mi-au zis ca e din turbina, sa o desfaca marti. Dar nu cred ca are rost. As vrea sa stiu si eu unde e situat senzorul de turatie. Voi verifica si firele si ECU. Lucrez intr-un service de electrica auto, si ma descurc sa fac asta. Maine vreau sa desfac masina. Voi revenii cu imagini si cu rezolvarea problemei. Sper... Astept raspunsul vostru. Multumesc.
Skip ads

  • clau_lcf

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2008

  • Mesaj Privat


Aceasta este asezarea lui? inspre volanta? Facet-ul sa inteleg ca nu isi face treaba, si tebuie original . Ms
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Da .Facet nu e bun;mai poate aparea eroarea de la cablaj sau mufa valvei de avans,sau ECU defect pe intrarea respectiva,pinul 25 din mufa M.Alte variante nu sunt,deci in nici uncaz turbina.
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

clau_lcf ..daca ai nevoie de senzor de turatie te ajut eu cu unul.Eu l-am schimbat , dar cred ca nu era el defect, ci un pin din ECU.La mine a aparut eroarea P0335 senzor arbore cotit, insa se poate sa fi dat aceasta eroare din cauza acelui pin pe care il am rupt in ECU; dupa ce mi s-a aprins martorul in bord cu P0335 , am mai mers cu masina inca o saptamana si nu am mai avut probleme, dar am preferat sa-l schimb.

Daca totusi ai nevoie de unul, eu te pot ajuta.
  • clau_lcf

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am rezolvat cazul. Am desfacut scutul, un senzor de temperatura si in spatele lui ,sub calculator se afla electrovalva y 33. Inainte sa ajung la ea, gasesc o mufa libera. Eram mufa de la valva. Se demufase. am pus mufa la loc, am pornit... mergea. Mam asigurat ca nu mai iese, am strans tot la loc si gata.
[url=https://www.postimage.org/image.php?v=aV1ACKOA][/url

Ms pt tot.
Skip ads

  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu aceeasi pb ca a lui clau_lcf. E a doua oara cand imi iese mufa din y33. M-am saturat! e o pozitie tare rea acolo. Se pare ca din cauza spatiului stramt nu am reusit de prima oara s-o infig cum trebuie. Acum m-am gandit, ca daca tot umblu acolo, sa dau jos valva, si sa o umplu cu plastic (evitand astfel aparitia motorinei in mufa de la ECU), apoi sa lugesc firele si sa o conectez cu ajutorul unui conector pe fir de tip mos si baba. Acum e marea problema. Cum se da jos aceasta valva? Pe la scut? Adica pe sub masina?Si ce tb sa mai demontez pentru a avea aces la y33? Multumesc!
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
citeste de la inceput si vezi ca este explicat pe larg cum se procedeaza.99,99% se desface pe sub masina, trebuie sa dai scutul jos, ajungi la pompa de injectie si vezi mufa maro ( pozitie incomoda rau)
  • cetin

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am efectuat si eu testul cu pseudo agrafa ieri , si am observat ca imi apare eroarea p0216 . Treaba e ca masina nu prezinta nici o simptoma , se comporta normal , trage la fel de bine.... Ar fi cazul sa ma astept la ceva probleme ? Precizez ca este vorba de un astra 1.7 dti .
  • alynutzu_cvm

  • Mesaje scrise: 310
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Astazi am patit-o si eu cu P0216 . Motorul la rece face ca un tractor dar nu tot timpul si uneori in sarcina doar inainte de 1500rpm( spre ex intr-a 2-a) . In seara asta dupa o plimbare de 3 km cand am oprit relantiul statea la 1200rpm iar dupa ce am calcat-o de cateva ori si-a revenit la 750-800 rpm . Porneste bine dimineata fara probleme la prima cheie, mai ales astazi la -17 grade . As banui senzorul de turatie dar astept cateva pareri . M-am uitat daca am motorina in mufa de la ecu sau vre-un pin rupt dar nu era nimic.
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Cate fire are aceasta mufa de la valva Y33?
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Sunt doua fire la y33
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Se pare ca Florin are problema cu eroarea asta din pacate.
  • dinca82

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
am aceasta eroare si nu a fost de vina nici cal de injectie si nici acea electrovalva, problema a fost de cablaj avea un scurt
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@dinca82, aceasta eroare poate aparea din varii motive.
1. Electrovalva dusa.
2. Scurt pe traseul pinului 25 de la ECU din mufa M (x74).
3. Intrerupere pe traseul pinului 25 de la ECU sau pana la + care este dat de releul ce alimenteaza si spill valve (este unul dintre firele de pe mufa aia cu 6 pini ce se prinde in spatele tevii de la debitmetru).


O eroare poate insemna multe lucruri.
  • cetin

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2009

  • Mesaj Privat
@dinca 82 , spune-mi te rog care cablu avea scurt , ca am si eu aceasta eroare si as vrea sa verific si eu daca este vorba de un scurt pe cablaj...
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Verifica firul maro cu verde din mufa M,pin25.Cu contactul pus(si mufa scoasa din ECU) trebuie sa ai 12v.Daca nu ai masoara rezistanta fata de masa.Asa iti vei da seama daca ai scurt sau e intrerupt firul.
  • craetos

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
un prieten de-al meu cu un opel astra y1.7dt este cu masina la constanta si pe drum i-a aparut eroarea asta p0216 si masina a inceput sa-i mearga foarte rau. are aceleasi simptome pe care le-au descris colegii mai sus. intrebarea este daca poate sa vina cu masina pana la tg jiu cu problema asta? ideea este sa nu-l lase masina pe drum
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR