Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • cetin

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Daca este la Constanta , il putem ajuta ... Smile
Skip ads

  • craetos

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
este la eforie nord...o sa-i spun si solutia asta, eventual lasa-mi un nr de tel pe pm sa i-l dau si sa va sune Cool
  • danutbenghiu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut prieteni! Eu sunt prietenul de care vorbea craetos. Am ajuns intr-un final in Targu Jiu cu masina. Am mers cu maxim 93 km/h pe autostrada. Mai mult de 100 nu mergea, se plafona si intra in trepidatii. Tin sa precizez ca face ca un tractor pana in 1500rpm si dupa 2200rpm, nici turbina nu mai intra. In momentul cand o turez fara sa fie in viteza urca si la 5000rpm chiar fara sa faca zgomot dar in viteza urca maxim 2700rpm. Cand am ajuns acasa am pus un op-com pe ea si mi-a dat o eroare cam de 3 ori.

P0216 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description) (05) - Not present

P0216 - Injection Start Control Circuit Voltage Low (04) - Not present

P0216 - Injection Start Control Circuit Voltage High (01) - Not present

Tin sa mai precizez ca mi-a mai facut figura asta prin Targu Jiu inainte sa plec dar facea doar pentru cateva secunde dupa care isi revenea. Cand m-a lasat definitiv intram pe autostrada soarelui si eram in drum spre Constanta, aveam 135 si tot vroia sa urce (aveam acceleratia in blana) cand deodata a inceput sa scada si viteza, turatiile si sa intrerupa. Am pus-o pe tester si mi-a dat P0335 si P0216. Am resetat tot si dupa vreo 20 km mi-a dat iar dar de data asta doar 216.

Acum daca aveti idee de unde sa incep si eu cu verificarile v-as fi foarte recunoscator. Tin sa-i multumesc lui @cetin ca s-a oferit sa ma ajute.
  • danutbenghiu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare! Am rezolvat problema care o prezentam mai sus. Era din acea sonda aflata pe pompa de injectie undeva in partea de jos in spatele calculatorului de pompa. Sper sa ajute cuiva. Totusi imi pare rau ca nimeni nu m-a luat in seama sa-mi dea cateva lamuriri.
Skip ads

  • Cocomihai

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2010

  • Mesaj Privat
danutbenghiu a scris:Salutare! Am rezolvat problema care o prezentam mai sus. Era din acea sonda aflata pe pompa de injectie undeva in partea de jos in spatele calculatorului de pompa.


Salut, am aceleasi simptome ca si tine. Cum ai rezolvat? Ai schimbat sonda? Ai luat-o de pe alta pompa? Ca din cate am inteles de pe forum nu se poate cumpara separat?
  • danutbenghiu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=15505. aici exista o discutie despre sonda respectiva. trebuie demontata (lucru foarte greu) si refacuta (mi-e imi curgea motorina prin ea). exista si un tutorial in care explica toti pasii cum sa repari sonda asta. daca-l gasesc te anunt.
  • dyanus9d

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2010

  • Mesaj Privat
am si eu problema cu astra mea . imi apare P0216 - Injection Start Control Circuit Voltage Low (04) - prezent
problema e ca porneste greu cand e rece, daca reusesc de o pornesc la a n cheie , dupa ce se incalzeste porneste normal si dispare codu de eroare... acum sa va spun ca am luat de pe o alta astra care merge impecabil si are acelasi motor : calculatoru de pompa , calculatoru masini cu tot cu imobilaizer, senzoru de turatie , ala de pe volanta si tot aceleasi simptome , nimic schimbat... nu stiu ce sa ii mai fac .. i-am pus si pompa de amorsare cu sens unic. si nimic
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
vezi mufa de pe valva Y33 (o gasesti sub calculatorul de injectie. Mufa vine dinspre conductele injectoarelor spre fulia pompei, sub suportul calculatorului). Posibil sa ai contacte oxidate sau chiar mufa sarita.
Skip ads

  • danutbenghiu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
salutare. ma poate ajuta si pe mine cineva cu o valva y33? a mea cred ca s-a dus definitiv. dupa doua incercari de a o reface sa nu mai curga motorina prin ea, ce-i drept motorina nu mai curge dar nu imi merge bine cand se incalzeste motorul. eroare pe bord (P0216), rompanit la motor, nu merge turata in orice treapta peste 2700 rpm. Va rog daca aveti vreo valva buna sa ma ajutati si pe mine sau macar daca stiti ca se poate aduce de undeva noua ar fi mai bine. Numai bine.
  • dyanus9d

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2010

  • Mesaj Privat
am desfacut acolo in spatele calculatorului si mufa arat ok zici k e noua , prinde bine , nu e oxidata. o sa incerc sa ma uit la fire k alceva nu vad sa aiba. Azi dimineata porni repede, la prima cheie.
  • alynutzu_cvm

  • Mesaje scrise: 310
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Ma baieti nu stiu eu cat e de raspunzatoare valva asta pentru eroarea asta sau nu .
Intai sa va explic simptomele masinii mele :

Pornire la prima cheie fara ezitare...chiar de e rece sau calda .
In unele dati porneste dar face ca tractoul in brazda , in altele merge normal
Alta data cand e rece motorul , dupa ce se aprinde becul la 200-300 m dupa ce plec cu ea rece nu trage mai deloc .Mai merg 1-2 km o opresc si repornesc dupa care merge pana in Germania fara sa o opresc sau sa mai faca Smile)
Asta se intampla doar in sezonul rece , vara exceptand situatia .


Am facut testul si a iesit 0216...bineinteles.
Motorina in mufa nu am si nici nu miroare a motorina in apropierea calculatorului .
Am discutat cu Dl Dan Cuciureanu si am hotarat sa schimbam valva Y 33 raspunzatoare de eroare
Ne-am intalnit dupa 2 zile dupa ce mi-a facut valva sa nu mai trimita motorina pe fire ( asta preventiv) .
Am mers la service si ne-am apucat de demontat .
S-a inlocuit valva mea cu cea modificata in speranta ca nu voi mai avea probleme .
Nu parea sa aiba probleme inafara de depunerile de pe sitele acesteia .

Dupa inlocuirea ei un timp foarte scurt 1 sapt parea sa nu mai faca . Desi parea sa fie de la vremea calda din saptamana respectiva

Acum la 2-3 saptamani dupa schimbare vad ca a reaparut eroarea pe bord si vestitul sunet de tractor care sincer mi-a lipsit:((
Desi nu era destul , simptomele au reaparut iar in plus mai am si cateodata eroare pe debitmetru P0100 . Esi ala pe duca cred .

Sincer nu stiu de ce sa ma mai leg . Ma gandeam la un senzor de arbore cotit poate e si ala aproape gata , neavand eroarea P0335 , punand pe planul 2 un ecu de proba . Dar sa fim seriosi cine ofera un ecu 1 saptamana de proba ? Daca cu un senzor crankshaft iese din schema , apelez din nou la Dan C. care e o mina de aur .

Cate-odata imi vine sa ma plimb cu ea pana se termina tot din rezervor , dar cand face prblemele astea imi vine sa consum ce e in rezervor ca in reclama aia cu Renault-ul Laguna .

In plus am mai curatat si egr preventiv , nu din cauza asta dar sa fie si el curat .
  • danutbenghiu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La mine au fost aceleasi simptome ca la tine dar pot sa spun ca de 4 luni am schimbat valva respectiva si a disparut toate acestea si masina merge in parametrii normali si nici erori nu mi-au mai aparut. Cand am patit-o eu cineva mi-a zis ca ar putea fi si lipituri reci in calculatorul de injectie. Vezi poate este de acolo. Mie cand mi-a dat P0216 mi-a dat si P0335 iar dupa schimbarea valvei dupa cum am spus nu mi-a mai dat nimic. Asa imi facea si mie la inceput masina, adica imi facea probleme odata la 2-3 luni pana cand am plecat la mare si pe autostrada pe la 140km/h m-a lasat definitiv. Tot sejurul a mers masina ca un tractor si nu si-a mai revenit cu toate ca am avut un Op-Com dupa mine si resetam erorile, cand porneam iar la fel facea si-mi dadea iar erorile. Verifica lipiturile reci. Din cate stiu daca ar fi senzorul crankshaft din cate stiu nu ar mai porni masina la cald sub nici o forma, insa si la mine pornea fara probleme la fel ca la tine. Multa bafta si sa ne anunti si pe noi cand rezolvi care a fost problema. Numai bine!
Skip ads

  • alynutzu_cvm

  • Mesaje scrise: 310
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Chiar daca nu am avut eroarea cu 0335 , masina tot facea ca tractorul u650 . La un moment dat nu mai urca intrepte cum trebuie , se aprindea becul si urcam cu 20 km la deal de ma depaseau si aia cu wartburght . Imi venea sa ii dau foc nu alta .
Valva y33 fiind schimbata , nu aveam altceva sa banui pentru 0216 .
Asa ca am pus mana si am luat senzor nou , original mitsubishi . Masina trage la fel ca atunci cand e noua si a disparut eroarea legata de 0216 .
  • kraxx

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y 17 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salve, am si eu o problema cu astra mea model g 1.7 din 2001, am mai patit-o dar isi revenea, i-mi apare martorul masina cu cheita in bord si cand am vrut sa vad ce eroare are mi-a dat codul de mai sus.
Innainte de asta am fost la o diagnoza si mi-a aratat mecanicul calculatorul de pe pompa de injectie ca a fost umblat in el si ca avea lipsa niste lipituri, l-a reparat si mi-a spus ca e psibil sa se strice iar.
Spuneti-mi si mie daca e calculatorul sau e posibil sa fie altceva, mentionez ca mecanicul mi-a zis ca are el unul sh la vro 400 ron sa stiu ce fac.
cu stima
  • kraxx

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y 17 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Revin cu inca o informatie, a aparut si eroarea P1125 si acum nu mai vrea sub nici un chip sa porneasca, o duc maine in service sa vad ce poate fi.
  • kraxx

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y 17 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Pana la urma s-a rezolvat, aveam niste fire rupte in manunchiul care vine la calculatorul pompei de injectie, nu's la ce valva zicea mecanicul ca duc.
  • daniel1972

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2011

  • Mesaj Privat
nu ami vine curent la electro valva de la pompa de injectie un contact imperfect a umblat cineva si a pornit a mers vro luna si iar nu mai merge daca stie cineva de unde poate sa fie exclus calcurator am probat altu
  • valentin26

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2011

  • Mesaj Privat
salutare , am si eu un opel astra g 1.7dti din anul 2000 si la fel face rontanit de tractor. am pus testerul pe masina si mi-a iesit p0216. valva y33 e reconditionata de curand, ce am observat cu testerul pus si motorul pornit la valori reale cand incepe sa rontaie imi arata la turatie motor (rpm) valoarea zero. apoi cand apare valoare corecta 800 si ceva de turatii dispare si rontaitul. ar pute fi senzorul de turatie rpm? costa o gramada de bani si nu as vrea sa i dau degeaba. multumesc frumos pentru ajutor.
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
valentin26 a scris:salutare , am si eu un opel astra g 1.7dti din anul 2000 si la fel face rontanit de tractor. am pus testerul pe masina si mi-a iesit p0216. valva y33 e reconditionata de curand, ce am observat cu testerul pus si motorul pornit la valori reale cand incepe sa rontaie imi arata la turatie motor (rpm) valoarea zero. apoi cand apare valoare corecta 800 si ceva de turatii dispare si rontaitul. ar pute fi senzorul de turatie rpm? costa o gramada de bani si nu as vrea sa i dau degeaba. multumesc frumos pentru ajutor.



La minte cand rontaia si se auzea sunetul ala metalic a fost senzorul de turatii...pe original mitsh cu semnu pe el 210 ron, la alte magazine 410ron...(acelasi senzor). L-am cumparat pe ala la 210 ron(normal) si nu am mai avut nici o problema. O seara buna ! Laughing
  • valentin26

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2011

  • Mesaj Privat
unde ai gasit cu 210ron?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR