Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • KAI4125

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Buna tuturor!
Sunt nou pe forum. Si am o mare dilema.
Vreau sa cumpar un Opel Insignia A. Dar din cate am mai citit pare a fi o masina cu multe probleme.
As vrea sa ma lamureasca niste propietari daca se poate. Care sunt cele mai bune motoare pe benzina, dar si diesel. La ce sa am grija etc etc. Si evident daca merita!
Sau mai bine ma uit la alte marci?
Va multumesc!
  • florin250

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A 20 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Ca posesor de Insignia de 3 ani pot sa zic cã e o mașinã ok , nu are probleme mai mari sau mai multe decât alte mãrci gen vw , audi . BMW , (toate mașinile second au mici probleme indiferent de marcã ) totuși sã cumperi versiunea de 160 CP , are cutia de viteze F40 muuult mai fiabila decât M32 care este pe versiunea de 130 CP , și an de fabricație din 2010 in sus , la cele din 2009 sun șanse mari sa aiba probleme cu clapetele de la admisie , in rest se aplica verificarea "standard "ca la orice achiziție de autoturism second . SI sã-i schimbi neapãrat O-ringul de la sorbul pompei de ulei Smile
M-am referit la motoare diesel , de benzinare ......... nu știu.....
Bafta.
  • mariusz12

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2018

  • Mesaj Privat
La motoarele diesel este vestita problema cu O-ringul la pompa de ulei. Indiferent ca este facelift sau nu acel oring de cauciuc trebuie schimbat la maxim 5 ani (din punctul meu de vedere) si nu vei avea probleme cu motorul.
Bube stiute:
- Furtun intercooler (eu l-am schimbat pentru ca avea urme de ulei pe el - la facelift - masina din semnatura). Insa aceeasi problema am avut-o si la Ford Focus 2;
- Incalzirea in scaune (eu nu am avut probleme inca);
- Galeria de admisie (din ce stiu problema e intalnita la masinine pre-facelift);
- carcasa racitor egr (inca nu am patit-o);
- Filtrul de particule poate prezenta o problema daca circuli preponderent in oras si nu isi poate face regenerarile corespunzator;
- Buton deschidere portbagaj (n-am patit inca);
- Uleiul schimbat la 10-15k sau dupa indicatorul din bord si sa fie de calitate nu GM - eu personal folosesc Castrol FST Dexos2;

Eu recomand masinuta, de la confort la siguranta , etc. Sunt foarte multumit de ea.
Parerea mea este sa mergi pe facelift (+2014), sa cunosti istoricul masinii astfel incat sa stii ca s-au facut reviziile la timp si dupa ce o cumperi sa te tii de revizii...in special schimbul de uleiuri (Motor, Cutie automata, 4x4 daca e cazul);
Spor
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR