Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • ACercel

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Salutari.imi cer scuze daca nu am am postat bine da sunt nou in treaba asta.
Oricum sa va spun problema mea.
Am cumparat o astra h 2006 motor z16xep si nu ii dau de cap.
Imi apar erorile pe care le-am postat mai sus si am inteles ca sunt erori pe cilindri...care ar aparea de la bujii sau bobina de inductie,am schimbat astea 2 si la fel...mers la relanti ca si cum ar merge in 3..dar nu tare doar asa un fel de balbaiala..apoi plec la drum cam pe la 90-100 km/h incepe sa falfaie martoru motor si mers mai prost ca o dacie cand aveai bulit delcoul:((...iau piciorul de pe acceleratie nu mai palpaie martorul..masina trebuie lasata cateva minute sa isi revina adica la balbaiala aia de la inceput pe care eu acum il consider un mers bunicel pana apare celalalt.
Deci ce credeti ca as putea sa ii fac?
Inca o data scuze ca am scris atat dar am vrut sa stiti exact detaliile.mersi frumos


MODEL: Astra h 2006
MOTOR: Z16xep

CODURI EROARE: 030000,030100,030200,030300,030400,031400
Skip ads

  • scosmyn

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Am avut si eu problema asta dar nu pe toti cilindri.. Cand am fost la tipul cu testerul mi-a spus sa inlocuiesc pe rand: bujii,bobina si in cel mai rau caz ECU defect , bineinteles ca am inceput cu ce e mai ieftin si anume bujii,de la ele a si fost..
Acum eu ti-am raspuns sa-ti faci o idee,poate a intalnit altcineva de aici problema asta si a gasit alta rezolvare.
  • ACercel

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Pai la alea m-am dus si eu prima oara..nici un efect.apoi am schimbat bobina(delphi noua 350 ron)la fel nimic.
De aia am cerut si eu parerea altora poate au mai patit aceasta problema si poate au avut o rezolvare..adica sper sa fie o rezolvare..sa imi zica cineva ceva mai concret de unde sa ma apuc...ca mecanicii si baietii cu testeru "se poate sa fie aia sau aialalta"nici unu ceva concret...
Am mai citit si eu ceva cu distributia..ca am rupt internetu asta in doua de cateva zile ca daca nu ar fi pusa corect chiar si un dinte se poate sa mearga asa...este posibil acest aspect al problemei mele?
Mersi
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ai rupt internetul degeaba...,daca aveai probleme la distribuite,ai fi avut cod de eroare privind -neconcordanta vilbrochenului cu axul(axele) cu came-.Faptul ca ai aprindere defectuoasa pe toti cilindrii,inseamna ca exista o cauza care are efecte pe toti cilindrii. Analiza semnalului sondei lambda,indica starea amestecului carburant,care(dupa parerea mea) este bogat in combustibil...,in unele momente este excesiv de bogat,de aceea martorul din bord se aprinde cu intermitente(flesh-uri).Anumiti senzori ce nu au referinta,pot trimite semnale eronate,fara ca ECM sa-i poata depista ca defecti,aici trebuie sa intervina meseriasul cu experienta,flerul si pregatirea,sa depisteze cauza care calculatorul nu o poate gestiona(prin generare de cod de eroare). Gasesti meserias pregatit...,rezolvi situatia,daca nu...,e trist!
Skip ads

  • ACercel

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Deci sa revin cu o alta problema.
Am curatat admisia dupa ce am discutat cu alti colegi de pe forum si am ajuns sa fac acest lucru.
Insa surpriza admisia nu era uscata ci avea ulei in ea..nu am masurat cat avea dar credca pot spune ca era cam 100 de grame.ce ar putea insemna asta?mersi frumos
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca un test de compresie,ar face mai multa lumina in aceasta speta.E bine a se urmari consulul de ulei de la schimb,la schimb...!
  • ACercel

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Da asa mi-a zis un bãiat care mi-a oferit 3 solutii.a bagat testeru pe masina a sters erorile si apoi cand au aparut iar i-a dat eroare pe cilindru 2 doar atat si intradevar bujia aia era mai neagra ca am verificat si eu.
Acum urmeaza sa fac testu de compresie si daca e bun mi-a zis ca v-a inversa injectorul ala de pe 2 cu altu sa vada daca se muta eroarea..daca nu cica e direct din calculatorul masinii..acum astept sa vedem ce iese.
Mersi frumos de raspuns
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca la test de compresie,pe cilindrul unde se ancraseaza bujia,compresia e mai mica,e explicabila afumarea(innegrirea) bujiei si de aici functionarea motorului in 3,cu trepidatiile de rigoare,inclusiv aprinderea si flech-urile martorului...!
  • CStefan132

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Ai rezolvat ceva?
  • ACercel

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Nu am rezolvat nimic...urmeqza sa ma duc saptamana viitoare la un baiat care se ocupa cu calculatoare de masini sa vedem poate o rezolva el..ca in rest ce e de mecanica mi-au zis de la servis ca nu prea mai au ce sa ii faca..
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ma asteptam sa scrii valorile de la testul de compresie pe fiecare cilindru...,era interesant de stiut! Referitor la comanda injectorului,verificarea se poate face cu osciloscopul si se vede daca e corecta sau nu...!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR