La scoaterea bobinei s-a rupt ghidajul fisei de la bujia 1. Dupa cum se stie, bobina iese greu si trebuie trasa direct in sus dar tot fragile sunt acele ghidaje. Pana la sosirea bobinei noi, am taiat un capac de marker din plastic, cu 13mm exterior si 10mm interior, finisate atent ambele fete de contact si lipite, apoi intarit cu pistolul de silicon. Dupa cum se poate vedea in foto, capacul markerului avea pana si o intaritura care s-a transformat, dupa taierea gandita bine, in ghidaj pentru rezistenta din fisa. Bobina functioneaza perfect si nu are niciun rost sa o pun pe cea noua deocamdata.
MODEL: Astra 2014
MOTOR: A14NET
Aceasta discutie are un raspuns marcat ca solutie la problema expusa.
Sari direct la Solutie
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Simpla dar super ideea cu suruburile mai lungi pe care sa gliseze drept in sus bobina proiectata aiurea. Un mic amendament ar fi ca suruburile nu sunt de 8 mm.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Ori am o masina cu A14NET unicat, ori am luat-o razna. Suruburile sunt M6 toata ziua. Cele doua orificii de trecere din bobina au 6.4 mm. Lungimea trebuie sa fie de peste 100 mm ca sa ajute ca lumea la scoaterea bobinei in siguranta.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com si partenerii nostri folosesc cookies pentru a va putea oferi informatiile si serviciile pe care le doriti si, in unele cazuri, pentru a personaliza experienta online.
Puteti seta ce cookies acceptati, pe care nu si puteti schimba aceste setari oricand accesand optiunea Setari cookie disponibila in toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare functionarii site-ului
Daca blocati aceste cookies nu mai puteti folosi site-ul clubopel.com in mod corespunzator, functionarea lui fiind afectata.
Cookie-uri pentru publicitate netargetata - se asigura doar ca nu primiti aceeasi reclama mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveti detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului in mod anonim, care ne permit sa stim cati utilizatori acceseaza clubopel.com si care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizeaza reclamele in functie de locul de unde vizitati
site-ul si interesele manifestate pana acum, astfel incat sa aveti reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu opreste reclamele, in schimb v-ar putea oferi anunturi care sa nu va intereseze.
Demografice
Pentru a va cunoste mai bine, sunt stocate cookies care ajuta serviciile de monitorizare a traficului sa
retina sexul, orasul, categoria de varsta sau alte detalii care ar putea determina pe viitor continut
relvant si o politica editoriala care sa corespunda asteptarilor vizitatorilor nostri prin serviciul
oferit de Google Analytics.