Ai uitat parola?


  • cata1966

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra z17dtl din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara,
Masina are 226000 km,nu am avut probleme cu uleiul pana acum.Gasesc pata de ulei maricica in partea soferului,care se aduna pe ultimul surub de la cutie.Vine de sus din spatele motorului.Garniturile de la injectoare sunt ok si cele de la conductele de motorina (8x uscate).Am schimbat garnitura de la suport filtru ulei pe motor si garniturile de la termoflot (ptr. ca tot am desfacut). Tot curge...se vede ca vine de sus.Daca cineva a avut aceasta problema, multumesc ! anticipat pentru sfaturi.Cred ca mai exista o garniturala capacul mare care acopera injectoarele..nu am gasit in 15 ani manualul de reparatii la acest motor (Z17DTL pus pe Astra G).Cred ca este 'Haynes 3797' dar nu l-am gasit nicaieri..Cu multumiri astept un sfat..'telibancatalin@yahoo.com'.Sau poate are cineva acest manual.


MODEL: Astra G Clasic II 2004 Caravan
MOTOR: z17dtl
  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra G Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jan 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Ai verificat furtunul de la epurator să nu fie spart și să arunce ulei în mers? Manualul acela pe care l-ai postat tu (imaginea) este pentru masini intre 98 și 2004 după cum scrie pe el. Ce te interesează la motor?
  • cata1966

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra z17dtl din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara,
Nu stiu unde este epuratorul sau furtunul respectiv.Am sa-l caut,multumesc de informatie. Ma intrereseaza motorizarea Z17DTL pe Astra G,cred ca ar trebui sa apara in acest manual. Vreau sa vad imaginile cu el desfacut,pe unde mai are garnituri in partea de sus,spatele motorului (partea catre habitaclu) cum este prinsa pompa de inalta etc,cam tot ce se poate vedea acolo despre acest motor.Al meu este fabricat 2004. Multumesc pentru raspuns !
  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra G Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jan 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Nu are cum să apară pe acel manual motorul Z17DTL pentru că a apărut în 2003. Furtunul de la epurator se vede dând jos capacul de plastic de deasupra motorului, și este furtunul scurt de aproximativ 8cm, dintre capacul culbutorilor și galeria de plastic de admisie.
  • cata1966

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra z17dtl din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara,
Nu este crapat furtunul,de altfel am mentionat ca pirderea vine de sus in spatele motorului.Deasupra si in fata este uscat.In ceeace priveste manualul,acesta trateaza motoarele intre 1998-2004,motorul se fabrica din 2003,deci ar trebui sa apara si Z17DTL.Multumesc oricum pentru sfat si interes
  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra G Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jan 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Să nu curgă pe la termoflot (răcitorul de ulei). Este în spatele motorului. În ceea ce privește manualul îmi mențin părerea că nu găsești motorul produs în 2003 în manualul acela.
  • cata1966

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra z17dtl din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua.
Defect rezolvat. Dupa o spalare temeinica a motorului cu solutie curatare motor si turbojet cu apa calda,am realizat ca pierderea nu vine de sus.Din cauza drumurilor bune cu zapada din abundenta partea de mijloc a scutului motor nu mai exista.De aici pacaleala, de fapt uleiul curgea pe la imbinarea cutie motor si era aruncat la viteza pana sus in partea din spate.Dat jos cutie, volanta (la Z17DTL este volanta normala nu cu masa dubla producator Sachs scrie pe ea si Isuzu) ,acolo exista un capac unde vine simeringul de palier si curgea la imbinarea lui cu motorul.Etansat capac cu silicon Reinz, schimbat simering palier,dat jos ambele bai de ulei (are doua una mare una mica) etansat tot cu Reinz (rezista la +300 grade) si pierderea a disparut.Recomand la acest nr. de km inlocuirea kit ambreaj desi pare ok.Eu am gresit si am pus initial la loc amberajul original. Mare greseala deoarece rulmentul nu se mai aseaza la fel si chiar cu aerisire temeinica ambreajul a inceput sa patineze la 2800 ture a doua si 3000 a treia.Discul avea 7mm fara doua zecimi.Inainte de interventie nu a fost nici o problema cu patinatul dar dupa ..asta e.Am demontat din nou am inlocuit kit de ambreaj. Desi unele programe spun ca kitul este Luk nu cumpara-ti kit decat dupa demontare.Am gasit disc si placa pe care scrie Sachs Isuzu iar pe rulment doar Isuzu.Am montat disc si placa Sachs si rulment original Opel.Rulmentul pe care scrie Isuzu costa 1100 lei si vine intr-o luna, rulmentul original Opel GM a fost 470 lei si setul disc placa Sachs 380 lei.Din pacate am demontat de doua ori, asa ca daca umblati acolo sfatul meu este sa montati kit nou,este manopera multa si costa..In alta ordine pe siteul '7ZAP.com' exista o sectiune 'SEARCH BY VIN' acolo introduce-ti seria masinii din certificat si gasiti toate pozele motorului si coduri pentru piese.Pentru Opel 'VIN' este de forma 'WOLOT'..etc nu tastati 'O' in programele de cautare piese ci '0' deci 'W0L0T'...etc.
Despre manualul mentionat de mine 'Haynes 3797' am gasit cuprinsul lui si contine motorul Z17DTL, l-am gasit pe net in format carte pe Amazon si o sa-l comand.
Multumesc pentru sfaturi si interes sper sa foloseaca si altora aceasta experienta a mea
  • cata1966

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra z17dtl din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
PS. Discul de ambreaj nou are 8,5 mm grosime, nici un program nu mentioneaza grosimea discului nou,doar diametrul .Sper sa foloseaca si altora.
  • cata1966

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra z17dtl din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
PS. Cu ambreaj nou poti apasa pedala cu degetul mic nu este nici un defect asa este normal la ambreaj hidraulic,eu m-am panicat initial dar este ok debraiere usoara si fuge bine.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,560
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Daca iti vine manualul comandat si întradevar are motorul Z17DTL de pe Astra G/Astra G Classic te rog sa scrii aici sa stim si noi (cu siguranta o sa fiu interesat si eu sa-l cumpar in formatul tiparit, pentru ca nu cred ca exista pdf decat daca l-a scanat cineva). Cand am demontat chiulasa m-am uitat prin diverse manuale in format pdf si pe online sectiunile pentru Corsa C sau Astra H cu acest motor si cu greu am putut aduna informatia pe care o cautam.

Stima.
  • cata1966

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra z17dtl din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua,
Urmeaza sa comand, deocamdata m-am descurcat cu '7zap.com'
Nu stiu daca este voie sa postez un link asa ca da-ti un mail in privat, adresa mea este la inceputul postului si va trimit linkul de unde poate fi comandat.In PrtSc de mai sus se poate vedea o parte din cuprins. O cautare pe google dupa 'Haynes 3797' ar fi de folos,este in vreo doua locuri 'am' si 'eb'. Daca nu gasiti va trimit linkul pe mail.Nu este foarte scump.
Cu stima !
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,560
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Mie imi pare ca nu apare motorul 1.7cdti [03.2003-02.2004] in manual si de-aia am scris mai sus.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,090
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Motorul z17dtl+z17dth se gaseste in manualul pentru astra h. Pagina 2b*1
Cat despre grosimea discului, haynes precizeaza 8.40 dth, 7.65 dtl, 7.80 pe 1.9 (deci e de mai cacao Very Happy)
  • cata1966

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra z17dtl din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara,
Nu am inteles ce inseamna 'deci e de mai cacao'...
Eu am achizitionat kit ambreaj Sachs de la magazin specializat.Au adus piesele conform certificatului de inmatriculare (seria masinii WIN).
Discul de ambreaj, masurat cu un subler electronic avea 8,5 mm.A fost montat pe Astra G 2004 motor Z17DTL si functioneaza perfect.
Eu am impartasit din experienta personala nu din carti.Nu am acces la acel manual mentionat de dvs. Ma feresc sa dau informatii neverificate personal, de aceea nu inteleg sarcasmul dvs.
Daca aveti acel manual si vreti sa faceti o fapta buna, puteti sa-l postati undeva (daca este pdf).Daca este carte se poate scana si posta.Sunt multi cei care cauta documentatie pentru acest motor. Eu daca l-as avea asta as face.
Cu stima !

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata