Ai uitat parola?


  • ovidiu77

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Zafira Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Apr 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Buna tuturor
Problema întâmpinată de mine este urmatoarea. Dupa pornire doua trei minute pot sa turez masina la 5000 de turații, nu scoate fum merge ok,dupa expirarea celor două minute nu mai depășește 2000-2200 turații, scoate fum. Am schimbat furtunase vid, electrovalva de la turbo, am curățat clapeta acceleratie, EGR, am schimbat senzor doi DPF. Primesc următoarele erori
P1125, P0380, P1125, P1902 daca ma poate ajuta cineva cu o idee.
P1902 am schimbat senzor cu unul din dezmembrare am masurat senzorul valorile sunt corecte. Pe masina in valori reale indica 196 grade.
Am avut ulei la clapeta de accelerație destul de mult am curățat remontat.
Mulțumesc anticipat



MODEL: Zafira 2006
MOTOR: Z19DTL
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 503
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Mai 2015

  • Garaj Mesaj Privat
P1125 - indica o problema la clapeta de acceleratie.
P0380 - vreo bujie arsa, cablaj intrerupt sau releul bujiilor defect.

Problema turatiilor poate fi clar de la clapeta de acceleratie.
196g de CO2 e mult peste cat ar trebuii sa fie pentru masina aceasta.
  • ovidiu77

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Zafira Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Apr 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Rezolvare problemă semnalată. Rezolvată în 6 luni de nervi și bani irosiți,
Schimbat clapeta accelerație
Schimbat senzor 2 (cu firul mai lung) Dpf P1902
După schimbarea acestora am rămas cu eroare p2279 și P1901
Rezolvare
Schimbat furtunase vacum pe admisie a fost spart unul drept urmare a apărut eroarea P 1901
Am schimbat senzor presiune ce se găsește în stânga motorului sub parbriz
Schimbat furtun de la senzor particule.
Motivația când se sparge un furtun de vacum absoarbe particule de praf care pot afecta senzorul de presiune sau electrovalva de la turbo s-au pompa de vid mai rar.
Recomand folosirea unui furtun de calitate cu parete gros rezistent.
În primul post am menționat ca să schimbat furtunasele nu au fost de calitate la căldură se strangulau și nu își îndeplineau menirea.
Atenție la clipsurile de plastic nu le strângeți prea tare tare.
De câteva luni nu mai am probleme, poate ajuta pe cineva aceste explicații.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata