Ai uitat parola?


  • paulletta

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z12XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, întâmpin o problemă.
Imi rămâne aprins martorul de ceata în bord. Dacă deschid ușa de la șofer se stinge. Dacă o închid se aprinde. Rămâne aprins chiar dacă opresc motorul și scot cheia din contact. Dacă știe cineva cum pot sa rezolv problema îi mulțumesc anticipat.


MODEL: Astra 2003
MOTOR: 2.0 dti
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 589
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
salut,

sper sa nu gresesc, m-am uitat pe schema de la astra g, diagrama 6, acolo la nr 41 este butonul de la usa soferului si are doua fire - unul albastru si unul gri, ala gri este legat in paralel cu butoanele de la celelalte usi
verifica sa nu fie vreunul cu izolatia ciupita si sa dea la masa sau butonul de la usa defect.

este singurul defect? nu mai sint alte anomalii?

cum a aparut defectul?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
paulletta a scris:Salut, întâmpin o problemă.
Imi rămâne aprins martorul de ceata în bord. Dacă deschid ușa de la șofer se stinge. Dacă o închid se aprinde. Rămâne aprins chiar dacă opresc motorul și scot cheia din contact.
Cu portiera soferului deschisa,faruri aprinse,comutatorul ceata-spate actionat(deci becuri aprinse ceata-spate),martorul ceata-spate din instrumente(bord) se aprinde...? E important sa respecti procedura si sa comunici rezultatul...! Ce se intampla cand inchizi portiera(atentie la intensitatea luminoasa a martorului)...? Prezinta situatia cat mai explicit...!
  • paulletta

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z12XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Problema s-a remediat de la sine, însă după un timp a apărut din nou. Am verificat panoul de siguranțe și totul este ok, cablurile sunt ok, nu este nici unul ciupit sau dezizolat. Mai aștept sugestii. Mulțumesc pentru ajutor.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 589
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
salut,

verifca si mufele de la multitimer(o cutie neagra care se afla in tabloul de sig, scrie pe google daca nu o gasesti), firele de la buton sofer merg acolo, apoi ies din multitimer si comanda releul care aprinde lumina de ceata. iesirea din releul de ceata care aprinde luminile de ceata merge si aprinde si martorul in bord.
unul din firele de la buton usa sofer este pentru inchiderea centralizata

verifica cum a zis si big electro, martorul este aprins la maxim sau arata ca si cum ar avea o masa slaba?
verifica si releul care aprinde luminile de ceata, poate are contactii din el pe duca si face contacte aiurea.
(am presupus ca vorbesti de martorul ceata spate )
daca toate circuitele sint fara defecte (izolatie buna, fara mufe oxidate etc, releul integru,fara defecte) atunci mai ramin doar modulele adica multitimer defect sau modul inchidere centralizata defect. astea doua sint in legatura cu butonul sofer sau cu martorul ceata.
  • paulletta

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z12XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Ceva este in neregulă, însă martorul s-a stins de la sine fără sa ii fac nimic. Probabil că a fost o masa slaba undeva.
Multumesc pentru ajutor.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata