Ai uitat parola?


  • criste

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,

Problema cu regenerarea lunga a inceput acum 600km cand regenerarea a durat o ora de mers la 2600-3000ture treapta 2.
Primul mesaj care a aparut in bord a fost

dupa 30min s-a schimbat in acesta

am mai mers inca 30min si a disparut de pe ecran mesajul.
Viata uleiului a scazut cu 20%.

De atunci am mai avut o regenerare scurta la 350km mers mixt, viata ulei a scazut cu 1% si inca o regenerare lunga la 250km, mers 80% urban, pe care nu am reusit sa o termin dupa o ora de mers si a oprit masina cu mesajul afisat in bord.


Credeti ca ar fi bine sa mai incerc inca o regenerare in mers sau sa o duc la un mecanic/service sa depisteze cauza regenerarii lungi?
Am fost la cativa mecanici cu aceasta problema, dar acestia mi-au propus sa anulez dpf-ul.

Alte probleme la masina:
Ocileaza la relanti cu motorul cald.
Se mai aude cateodata un tacanit de injectie cand accelerez
si in treapa a 3-a la mers constant, 2000-2200 ture se mai aude cateoadata tacanitul de injectie.

Masina: Astra J 2011 A17DTJ 80kw, 275000 km.

Va multumesc!


MODEL: Astra 2011
MOTOR: A17DTJ
  • ska

  • Mesaje scrise: 855
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra A20DTH din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
intai vezi daca ai ceva erori stocate, sa poti sa-ti dai seama daca sunt probleme sau nu.
nu e normal totusi ca o regenerare sa dureze 30min/1h...
totodata, regenerarea NU se face in tr2 cu 3000-3500rpm !
incearca sa mergi cu masina la drum lung, turatie intre 2000-2500rpm, sau maxim 3000rpm! nu mai omorati motoarele degeaba peste 3000rpm la regenerare, ca nu face bine!... obligatoriu si cu o viteza cat mai mare 80-100-120kmh, tr 4-5-6... si cat mai constant (vezi unde poti merge si unde ai loc )
  • criste

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Am verificat cu op-com:
Grad incarcare filtru 95%.
Erori nu am stocate.

Am mai incercat o regenerare astazi in treapta 2 2500-2800ture si dupa 20min de mers am verificat cu testerul si aveam 96% grad incarcare dpf, apoi inca 20min treapta 3 2500ture si am vazut ca ramas la 96% gradul de incarcare.

Cred ca ceva il înfundă de nu se poate regenera.
Sa fie din injectoare sau regulator de presiune de pe pompa de injectie?

Masina trage, are putere, nu are erori, dar parca se aude un pic tacanit de injectie cand este turata.
  • criste

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Atasez valorile din op-com dupa 55min de mers cu masina treapta 2 -2700ture 20min, treapta 3 - 2500ture 20min.

Measuring blocks information:

Sensor 1 Exhaust Gas Temperature 248 °C
Sensor 1 Exhaust Gas Temperature 1.39 V
Sensor 2 Exhaust Gas Temperature 259 °C
Sensor 2 Exhaust Gas Temperature 1.41 V
DPF Differential Pressure Sensor 6 kPa
DPF Differential Pressure Sensor 0.59 V
DPF Soot Accumulation 96%
DPF Regeneration Status 0%
HO2S 1 1.966 lambda
HO2S 1 0.686 V
Engine Speed 2.804 RPM
Desired Idle Speed 900 RPM
ECT Sensor 92 °C
IAT Sensor 1 25 °C
MAF Sensor 36.95 g/s
Engine Load 5.90%
Accelerator Pedal Position 0%
Intake Air Flow Valve Position 68%
Boost Pressure Sensor 105 kPa
BARO (Barometric Pressure) 99.0 kPa
System Voltage 12.2 V
Vehicle Speed 45 km/h
Engine Runtime 00:55:33

Valori injectoare la rece:

Fuel Heater Command Off
Fuel Temperature Sensor 1 17 °C
Fuel Temperature Sensor 2 16 °C
Fuel Temperature Sensor 2 3 V
Fuel Rail Pressure Regulator Command 35.70%
Fuel Rail Pressure Regulator Command 1.733 mA
Desired Fuel Rail Pressure 29.2 MPa
Fuel Rail Pressure Sensor 29.3 MPa
Fuel Rail Pressure Sensor 1.47 V
Engine Speed 849 RPM
Desired Idle Speed 850 RPM
ECT Sensor 18 °C
IAT Sensor 1 23 °C
MAF Sensor 13.13 g/s
Engine Load 42.40%
Accelerator Pedal Position 0%
Intake Air Flow Valve Position 92%
Boost Pressure Sensor 98 kPa
BARO (Barometric Pressure) 99.0 kPa
Tank Sensor 1.53 V
System Voltage 14.6 V
Vehicle Speed 0 km/h
Cylinder 1 Balancing Rate -0.066 ms
Cylinder 2 Balancing Rate -0.078 ms
Cylinder 3 Balancing Rate 0.086 ms
Cylinder 4 Balancing Rate 0.038 ms
Engine Runtime 00:00:39

Mentionez ca am si led la oglinda care imi arata cand incepe regenerarea.
Ledul sta aprins 12-15min si se stinge, dar filtrul nu se regenereaza!
Poate isi da cineva seama de ce nu se regenereaza dpf-ul dupa ce vede aceste valori.
  • criste

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Am reușit sa regenerez filtru de particule astazi care era incarcat 97% .

Cum am procedat:
Am curatat egr;
Am înlocuit regulator presiune pompa injectie ;

Am plecat la drum(in bord aveam mesajul "filter particle full, continue driving), mers la 2000ture pana temperatura a ajuns la 90 grade, apoi:
- treapta 2 la 2800ture, se aprinde ledul de la oglinda care indica ca inceput regenerarea si ramane aprins 20min, dupa care se stinge, semn ca regenerarea sa incheiat - fara succes, mesajul ramane in bord, continui sa merg;
- treapta 3 la 2700 ture, incepe o noua regenerare, 20min - fara succes;
- treapta 4 la 2600- 2800ture, incepe o noua regenerare, dureaza cam 15 min si imi dispare mesajul din bord si ledul se stinge - regenerare realizată!

Dupa aceasta regenerare verific gradul de incarcare al dpf-ului cu opcom care arata 37%.
Nu credeam ca se mai poate regenera de la valoarea aceasta. Inainte de aceasta regenerare vorbisem cu 2 mecanici care mi-au zis ca nu se mai poate regenera de la valoarea aceasta, iar singura solutie este curatirea, inlocuirea sau anularea dpf-ului.

Acum ramane sa depistez cauza regenerarii lungi.
  • KnX

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Cu parere de rau iti voi spune ca asta e doar inceputul regenerarilor dese care intr-un final te vor duce la schimbarea sau anularea DPF-ului. Iti recomand sa verifici nivelul uleiului, iar daca acesta este peste maxim atunci cu siguranta ai motorina in el si necesita schimbare.
  • criste

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Am verificat nivelul uleiului dupa regenerare si într-adevăr aveam motorina in ulei, cam 0,5l în plus. Evident ca l-am schimbat.
Astazi am mai avut o regenerare normală fara mesaj in bord la 280km, mers mixt. Viata uleiului a scazut cu 3%.
O sa monitorizez sa vad cum decurg lucrurile.
  • ruk

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa z10xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
criste a scris:Atasez valorile din op-com dupa 55min de mers cu masina treapta 2 -2700ture 20min, treapta 3 - 2500ture 20min.

Measuring blocks information:

Sensor 1 Exhaust Gas Temperature 248 °C
Sensor 1 Exhaust Gas Temperature 1.39 V
Sensor 2 Exhaust Gas Temperature 259 °C
Sensor 2 Exhaust Gas Temperature 1.41 V
DPF Differential Pressure Sensor 6 kPa
DPF Differential Pressure Sensor 0.59 V
DPF Soot Accumulation 96%
DPF Regeneration Status 0%
HO2S 1 1.966 lambda
HO2S 1 0.686 V
Engine Speed 2.804 RPM
Desired Idle Speed 900 RPM
ECT Sensor 92 °C
IAT Sensor 1 25 °C
MAF Sensor 36.95 g/s
Engine Load 5.90%
Accelerator Pedal Position 0%
Intake Air Flow Valve Position 68%
Boost Pressure Sensor 105 kPa
BARO (Barometric Pressure) 99.0 kPa
System Voltage 12.2 V
Vehicle Speed 45 km/h
Engine Runtime 00:55:33

Valori injectoare la rece:

Fuel Heater Command Off
Fuel Temperature Sensor 1 17 °C
Fuel Temperature Sensor 2 16 °C
Fuel Temperature Sensor 2 3 V
Fuel Rail Pressure Regulator Command 35.70%
Fuel Rail Pressure Regulator Command 1.733 mA
Desired Fuel Rail Pressure 29.2 MPa
Fuel Rail Pressure Sensor 29.3 MPa
Fuel Rail Pressure Sensor 1.47 V
Engine Speed 849 RPM
Desired Idle Speed 850 RPM
ECT Sensor 18 °C
IAT Sensor 1 23 °C
MAF Sensor 13.13 g/s
Engine Load 42.40%
Accelerator Pedal Position 0%
Intake Air Flow Valve Position 92%
Boost Pressure Sensor 98 kPa
BARO (Barometric Pressure) 99.0 kPa
Tank Sensor 1.53 V
System Voltage 14.6 V
Vehicle Speed 0 km/h
Cylinder 1 Balancing Rate -0.066 ms
Cylinder 2 Balancing Rate -0.078 ms
Cylinder 3 Balancing Rate 0.086 ms
Cylinder 4 Balancing Rate 0.038 ms
Engine Runtime 00:00:39

Mentionez ca am si led la oglinda care imi arata cand incepe regenerarea.
Ledul sta aprins 12-15min si se stinge, dar filtrul nu se regenereaza!
Poate isi da cineva seama de ce nu se regenereaza dpf-ul dupa ce vede aceste valori.


salut,

ce opcom ai?
intreb, ca am si eu unul 1.99 si nuse conecteaza la masina
in legatura cu dpful, iti este prea incarcat, trebuie sa il dai jos, trebuie curatat, poti face asta la odorheiu secuiesc sau la altii
lasa computerul de bord tot timpul pe consum instant, cand isi face regenerare creste consumul instant (cand stai pe loc ) de la 0.5 l/h la 1.5, 2 l/h
altau este prea incarcat si deaia dureaza atata
sau anulat, dar na, poluezi
orice masina cu dpf nu este indicata in oras
eu o folosesc 95 % in oras si asta nu ii place
spor
  • criste

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Am versiunea 1.64, firmware 150406b.

Cu dpf-ul numai am probleme momentan. Mers 80% oras, se regenereaza la 280km in 12-13min de la 85-90% (nu stiu exact care este nivelul de incarcare cand porneste regenerarea, dar cred ca aproape de valorile acestea) la 37%.
  • ruk

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa z10xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
criste a scris:Am verificat nivelul uleiului dupa regenerare si într-adevăr aveam motorina in ulei, cam 0,5l în plus. Evident ca l-am schimbat.
Astazi am mai avut o regenerare normală fara mesaj in bord la 280km, mers mixt. Viata uleiului a scazut cu 3%.
O sa monitorizez sa vad cum decurg lucrurile.


de unde ai cumparat opcomul?
  • criste

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
L-am cumpărat din Craiova de pe un site.
Este Opcom 2015 Revision C - asa zic ei.
Dar softul nu imi permite sa fac activari de diferite optiuni' doar sa vad anumite chestii si sa sterg erori. Imi da eroare cand incerc sa programez ceva.
Pana mi l-au dat pe acesta am mai incercat 3-4 bucati dar nu a mers niciunul .
  • Palade florin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra Y17DTC din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Mai 2019

  • Garaj Mesaj Privat
criste a scris:Salut,cel mai probabilpoate fi actuatorul de la turbina care nu face deschiderea turbinei complet și implicit nu evacuează particulele complet. La ultimu comentariu pe care l-ai făcut, unde arătai cum a decurs regenerarea, se pare că actuatorul a deschis complet clapeta turbinei și a permis ecacuarea completa a particulelor. Vezi ca actuatorul se decapsuleaza cu mare atenție, se curata cu sprey de contacte bine bine bine, se capzuleaza la loc și funcționează ca nou. Spun asta pt. ca mi sa intimpla și mie, mecanicul mia spus ca trebuie să achiziționez actuatorul, care costa în jur de 1450-1500 roni și era și aftarmarket. Îți doresc succes.

Problema cu regenerarea lunga a inceput acum 600km cand regenerarea a durat o ora de mers la 2600-3000ture treapta 2.
Primul mesaj care a aparut in bord a fost

dupa 30min s-a schimbat in acesta

am mai mers inca 30min si a disparut de pe ecran mesajul.
Viata uleiului a scazut cu 20%.

De atunci am mai avut o regenerare scurta la 350km mers mixt, viata ulei a scazut cu 1% si inca o regenerare lunga la 250km, mers 80% urban, pe care nu am reusit sa o termin dupa o ora de mers si a oprit masina cu mesajul afisat in bord.


Credeti ca ar fi bine sa mai incerc inca o regenerare in mers sau sa o duc la un mecanic/service sa depisteze cauza regenerarii lungi?
Am fost la cativa mecanici cu aceasta problema, dar acestia mi-au propus sa anulez dpf-ul.

Alte probleme la masina:
Ocileaza la relanti cu motorul cald.
Se mai aude cateodata un tacanit de injectie cand accelerez
si in treapa a 3-a la mers constant, 2000-2200 ture se mai aude cateoadata tacanitul de injectie.

Masina: Astra J 2011 A17DTJ 80kw, 275000 km.

Va multumesc!


MODEL: Astra 2011
MOTOR: A17DTJ

  • RRares

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Mar 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,

O problema asemanatoare am avut si eu:

Martor: service vehicle soon in bord si putere limitata. Pe tester 77% grad incarcare si eroare pe senzorul DPF. Inlocuiesc senzorul, merge normal masina 20 de km dupa care iar se limiteaza. Am hotarat sa accept varianta sa mi se dea jos filtrul de particule si sa se curete manual, in cuptor etc.
Dupa 1000km de mers ok cu ea, mi-a aparut iar mesajul service vehicle soon, nu mai statea turata si dadea sa se inece. Pe teste eroare de EGR si DPF 98%. Merg la un mecanic vestit, curata EGR, regenerare DPF pe loc din tester si masina si-a revenit.
Dupa 5 zile aceeasi problema. Mesaj pe tester: EGR Excesive flow. Inlocuiesc EGR, garnitura EGR si epurator gaze cu furtun. A trecut o saptamana de atunci si masina merge normal acum. EGR-ul vechi era plin de funingine dupa 5 zile de la curatare.

A20DTH, 2010, 224.000km, 160 cai

Sper ca am fost de ajutor

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata