Ai uitat parola?


  • VLazar125

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mai 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!Îmi puteți spune de ce îmi fierbe apa la mașina când am bușonul închis mulți mi-au spus că este garnitura alți termostatul nu știu ce să cred eu zic că dacă era garnitura trebuia să sufle în vas ceea ce nu o face ! Și am observat că uleiul este cam ridicat Chiar nu știu ce este


MODEL: Opel Astra G
MOTOR: 1.7 DTI
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 503
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Mai 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Ori e blocat pe inchis termostatul ori ai antigel in cantitate prea mare, iar la temperaturi ridicate e normal sa fie si temperatura lichidului de racire crescuta.
Ai masurat pe joja? Nivelul lichidului de racire din vas a scazut?
  • VLazar125

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mai 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Dimineața când o verific uleiul este cam ridicat și apa în vas nu scade.și când plec cu ea la bușonul desfăcut și apa îmi stă la 85 de grade dacă îl stâng urca la 100
  • tannu

  • Mesaje scrise: 910
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Iti baga caldura cum trebuie ?
  • VLazar125

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mai 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Da,nu am treaba cu căldura!
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,689
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Cine te-a invatat sa slabesti busonul de la vasul de expansiune cu motorul pornit? Motoarele acestea au racirea sub presiune si lichidul fierbe la peste120 de grade, daca urca la 100 este normal. Nu mai umbla la buson cu motorul pornit, risti sa iti sara lichidul pe tine.
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 825
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Busonul de la vasul de expansiune are o supapa ,vezi sa nu fie blocata.
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 503
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Mai 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Interesanta "manevra" cu desfacutul busonului 😂😂
Mare adevar spune colegul Vasile, ar fi bine daca n-ai mai umbla cu busonul desfacut.. Am observat ca atunci cand afara sunt peste 25-30 de grade si la mine apa sta intre 90°C si 100°C, dar niciodata mai mult de 100°C. Nu cred ca ar trebuii sa-ti faci griji Wink
  • tannu

  • Mesaje scrise: 910
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Veriifica nivelul din vas. Sa fie sub limita de "maxim".

Si fa un test: mergi cu caldura pornita la maxim si vezi daca temperatura creste tot atat de mult.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,689
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Eu nu inteleg despre ce temperatura mare vorbiti. Termostatul deschide la peste 100 de grade, ventilatoarele pornesc la fel peste 100 de grade, eu spun sa lase busonul strans si sa isi vada de treaba, masina nu are nimic.
  • tannu

  • Mesaje scrise: 910
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Omul spune ca ii fierbe apa. Acum... doar el stie ce si cum, pt ca el vede. Noi doar apreciem situatia dupa ce spune.
Nu stiu la cat trebuie sa deschida termostatul la motorizarea lui, dar normal ar trebui pe la 90-95 de grade, dat fiind faptul ca pe acolo este temperatura optima de functionare a unui motor.
Daca masina e in regula, nivelul din vas nu are de ce sa creasca periculos.
Din ce povesteste, poate avea prea mult lichid, poate fi termostatul, poate fi radiatorul si mai pot fi si altele.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,689
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
La 90-95 de grade deschide termostatul mecanic, la masinile cu termostat electronic se duce peste 100 de grade( nu stiu ce fel de termostat are, nu a specificat tipul motorului) . Daca slabesti busonul cu motorul cald si pornit este normal sa creasca nivelul(indicat este sa nu faci asta). Daca apa urca doar la 100 de grade masina nu are nimic, cat despre,, imi fierbe motorul" trebuie sa ne explice colegul de unde a tras concluzia.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
VLazar125 a scris:Salut!Îmi puteți spune de ce îmi fierbe apa la mașina când am bușonul închis mulți mi-au spus că este garnitura alți termostatul nu știu ce să cred eu zic că dacă era garnitura trebuia să sufle în vas ceea ce nu o face ! Și am observat că uleiul este cam ridicat Chiar nu știu ce este


MODEL: Opel Astra G
MOTOR: 1.7 DTI
Mergi la un meserias care poate sa-ti verifice sistemul de racire(termostat si prag de lucru,presurizare,functionare ventilatie la pragurile termice stabilite).Multi spun...,putini cunosc,in general,dar e valabil si in domeniul auto! E posibil ca motorul dumneata 1,7dti de pe Astra G,sa nu aiba nici o problema...,dar acest lucru il va confirma verificarea in cunostinta de cauza!
  • ema82

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mar 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Si mie dupa un parcurs de 15 km,pot spune ca se simtea un miros specific de incins, am ridicat capota ,fara sa opresc motorul, si am observat cu refula antigelul in vasul de expansiune. Ciudat este faptul ca nu pornise nici ventilatorul si nici in bord nu sa aprins martorul (termometrul rosu). Imi este teama sa mai plec cu ea din garaj,sa ajung la un tester,pentru ca locuiesc la tara si orasul este la 65 Km distanta de mine,risc sa provoc daune mari motorului,voi ce parere aveti si ce sfaturi imi dati?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,433
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Prin furtunul subtire de sus vas expansiune trebuie sa circule lichid racire gen bulbuci si turat curge constant. Este circuit de aerisire si esye absolut normal la tine. Exista si modele mai vechi sau japoneze care nu au asa ceva, au supapa de presiune pe la radiator sau unfe au vrut ei sa o puna, se deschode la 1.2-1.4bar si abia atunci lichidul intra in vas. La tine lichodul circula si supapa este in capac vas, peste 1.4bar se deschide.
Nu se merge cu capac desfacut si supapa presiune defecta,


Ultima modificare facuta de dancuciureanu la Dum 08 Sep, 2019 7:36 am
  • ema82

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mar 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Da domnul Dan prin furtunul subtire de sus refula antigelul in vasul de expansiune.
Spuneti-mi va rog domnul Dan, in aceste conditii este posibila deplasarea pana la un autoservice,pentru o diagnosticare. Eu am facut si testul acela cu pedalele (agrafa parca se numeste) si imi apare cod de eroare ECN 190052. Din ce am vazut ca spun colegii pe aici,este vorba de filtrul de particule,care nu isi face regenerarea.
Sincer nu ma pricep mai deloc,pana de curand am avut doar o Dacia comunista din 1977 Embarassed
Din ianuarie anul acesta am achizitionat acest Opel Astra H 1.9 CDTI (74 kw) Cod motor Z19DTL
Va multumesc pentru rabdarea de a citii si pentru sfaturi si recomandari,care sper sa ajute si pe alti colegi pasionati de Opel.
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Verifica daca lichidul din vas este la nivel.
Vezi in meniul secret care e temperatura lichidului de racire.
Probabil ca iti faci griji degeaba. Mirosul de incins poate venea in momentul regenerarii pe care probabil ai si intrerupt-o. Citeste in manualul masinii cum se procedeaza la regenerarea filtrului.
  • ema82

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mar 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut domnul Mihai.
Lichidul din vasul de expansiune este la nivel am verificat,in meniul secret nu pot intra,deoarece cred ca nu este activat BC-ul,imi afiseaza no function.Din pacate nu am manualul masinii. Cred ca la o diagnoza cu OP-COM sau Tech 2,parca asa se numesc,are sa poata verifica si temperatura lichidului si gradul de saturatie al filtrului de particule si,poate imi activeaza si mie BC-ul pentru a putea intra in menul ascuns. Dar pentru toate astea trebuie sa parcurg cu masina o distanta de 65 Km,este distanta de la mine din comuna pana la Drobeta Turnu Severin.
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Meniul secret se acceseaza tinand apasat cateva secunde butonul Settings. O cautare pe youtube si o sa gasesti pas cu pas in functie de modelul de afisaj pe care il ai. Acolo poti vedea temperatura lichidului de racire.
Manualul in lb romana se poate descarca de pe Opel.ro
  • ema82

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mar 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Va inteleg domnul Mihai dar am incercat si nu merge,am incercat sa fac in garaj la masina si un videoclip.
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata