Ai uitat parola?
#YESLAVOT pe 26 mai Afla mai multe Ghidul Alegatorului ×


  • Ionnut

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, de 2 zile am si eu o problema cu un opel astra g 1,7 2001 y17dt.
Imi scoate fum alb cand merg cu ea, iar cand o las, imi picura ulei din toba de eșapament..practic imi arunca uleiul din motor..ca raman fara el.
Sa fie turbosuflanta? Ar mai fi si alta varianta?
O seara buna.


MODEL: Astra 2001
MOTOR: Y17DT

CODURI EROARE: -
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 472
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Aug 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!Este extrem de probabil ca turbina sa piarda ulei pe langa ax pe partea de evacuare.Cel mai bine ar fi sa nu mai mergi cu masina asa ca daca incepe sa scape ulei si pe admisie,se alimenteaza cu ulei si nu mai poti opri motorul,se tureaza ca nebuna pana se alege praful de motor.Nu vad alta cauza pentru problema ta,doar turbosuflanta.
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 473
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Mai 2015

  • Garaj Mesaj Privat
E clar turbosuflanta, recomandat ar fi sa NU mai pornesti deloc motorul pana la inlocuirea ei.
  • Ionnut

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Am dat.o jos..si se pare ca imi baga apa si ulei in turbo, de asta s.a dus..totusi in joja de ulei am ulei pur fara apa..
In vasul de expansiune in 2 zile trebuia sa pun iar apa..vreo solutie?
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 473
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Mai 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Inlocuirea garniturii de chiuloasa (daca spui ca baga lichidul de racire in motor) si a turbosuflantei, iar recomandat ar fi sa se inlocuiasca si uleiul de motor (depinde de cati km are de la ultimul schimb) daca se reconditioneaza turbosuflanta.
  • Ionnut

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Lichidul de răcire dispare in 2 zile maxim..nu e nicio scurgere nimic..
Iar pe capacul de la ulei cand il deschid e asa albicios capacul..
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 473
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Mai 2015

  • Garaj Mesaj Privat
E clar ca ajunge in motor, in cazul asta obligatoriu schimbat uleiul si filtrul de ulei odata cu garnitura de chiuloasa si turbosuflanta.
  • Ionnut

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Am fost ieri la un mecanic..mi-a dat jos turbosuflanta si mi-a zis ca sa caut alt motor ca a intrat apa si ulei ca era stricata garnitura de chiuloasa..interesant..nu stiu cum a ajuns la aceasta concluzie.. se poate sa fie dus motorul?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,518
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Cati km ai mers cu ea asa ?
  • Ionnut

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Aproximativ 800 km cred... dar daca as schimba turbo + garnituta, sa schimb uleiul si filtru de ulei nu ar merge?
Ce ar avea motorul?
Tin sa mentionez ca cand am oprit-o ultima data mergea motorul, nu a luat o pe ulei cum se zice
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,518
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Inseamna ca un numar de 800km ai mers cu ulei contaminat cu antigel iar ungerea pieselor din motor nu a mai fost cea corecta.
In principiu poti demonta si schimba garnitura de chiulasa, apoi inchizi motorul iar daca pe urma motorul merge rotund si nu pisca la ulei atunci ai scapat.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata